Jag har fått nått skit med nått slags spy virus eller vad det är men jag får inte bort skiten med varken spyware doktor, AVG eller Antivir guard.. vad ska jag göra?
Your computer is making unauthorized copies of your system and internet files. Run full scan now to prevent any unauthorized access to your files! Click here to download spyware remover...
sån varning kommer upp typ var femte minut men jag har spyware doctor redan och har försökt flera gånger.. finns det nått annat program som kan hjälpa mig?
Your computer is making unauthorized copies of your system and internet files. Run full scan now to prevent any unauthorized access to your files! Click here to download spyware remover...
sån varning kommer upp typ var femte minut men jag har spyware doctor redan och har försökt flera gånger.. finns det nått annat program som kan hjälpa mig?
Om du har namnet på filen du vill ta bort brukar det fungera att bara döpa om filen till "bajs" och sedan starta om datorn varefter du kan markera filen som heter bajs och klicka delete. Om det har skapats en ny fil med samma namn som den som du döpte till bajs så funkade det inte.
Nej men jag kommer inte längre in i aktivitetshanteraren längre heller iaf inte via Ctrl+Alt+Delete. Finns det andra vägar? Lite kass på datorer jag men det var väl onödig info antar jag
Ladda ned SmitfraudFix, kör i felsäkert läge. Gör en "search" och se om nåt hittas. Brukar vara standardlösningen vid dessa "fake" säkerhetsprogram som vill att man ska ladda ner o köpa nåt skitprogram medelst skrämseltaktik...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!