2007-11-26, 23:18
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black&White
Japp, det stmmer.
Lter bra, d blir det till att ka och kpa en touch 16 GB p lunchrasten imorgon...
Citera
2007-11-28, 20:37
Medlem
FMLs avatar
polaren ska kpa hem en touch frn usa till jul. Undrar om man kan skriva med den trots att den r frn usa. Bokstverna mste vl finnas nnstans p den eller?
Citera
2007-11-28, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FML
polaren ska kpa hem en touch frn usa till jul. Undrar om man kan skriva med den trots att den r frn usa. Bokstverna mste vl finnas nnstans p den eller?

Ja det gr det, du kan stlla in det under instllningar
Citera
2007-11-29, 06:56
Medlem
irrblosss avatar
Har kpt mig en Touch nu och r vldigt njd med den. Tror jag kommer ruinera mig p iTunes-store, det r ju s enkelt att leta upp, provlyssna och kpa musik dr . En liten frga bara, har fr mig jag har sett i ngon demofilm att det skulle finnas ngon ordlista som rttar felstavade ord. Om man t.ex. skriver "knarl" s rttas det till "knark". Den funktionen verkar inte funka p min Touch iaf (har bara testat i kalenderapplikationen). Finns det ngon instllning fr att sl p den, eller r det kanske bara iPhone som har ordlista?
Citera
2007-11-29, 09:06
Medlem
herrheides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Har kpt mig en Touch nu och r vldigt njd med den. Tror jag kommer ruinera mig p iTunes-store, det r ju s enkelt att leta upp, provlyssna och kpa musik dr . En liten frga bara, har fr mig jag har sett i ngon demofilm att det skulle finnas ngon ordlista som rttar felstavade ord. Om man t.ex. skriver "knarl" s rttas det till "knark". Den funktionen verkar inte funka p min Touch iaf (har bara testat i kalenderapplikationen). Finns det ngon instllning fr att sl p den, eller r det kanske bara iPhone som har ordlista?
Rattstavning finns bara pa de storre spraken sasom engelska och tyska. Men det finns en funktion som kanner igen ord du en gang skrivit och foreslar aven pa svenska, men dessa ord finns alltsa inte med fran borjan utan sparas allt eftersom du skriver.
Citera
2007-11-30, 22:09
Medlem
fr mig blev det en 8 GBare
Har dock inte ppnat frpackningen nnu, sitter och stirrar p paktet och vntar tills imorgon, d jvlar!

Ingen som kan tipsa om saker man ska gra direkt nr man kommit igng?
Ladda ner speciella program exempelivs
Citera
2007-12-01, 18:20
Medlem
irrblosss avatar
Ngon som vet om det finns ngon svensk tv-tabl anpassad fr iPod Touch/iPhone? Typ en WebApp med snyggt iPhone/Touch-GUI. Hade varit smidigt att ha nr man ligger i tv-soffan och ska planera sitt tv-tittande... Annars kanske man skulle testa gra en sdan sjlv.
Citera
2007-12-03, 17:36
Medlem
FMLs avatar
d har man bestllt en ipod hem till polarens addres i usa men nr jag betalade s stog det att det var ntt fel p mitt kort och att jag skulle testa ngot annat kort. Jag har pengar p kortet som r ett mastercard och allt var ifyllt korrekt och nu till det konstiga; dom hade reserverat 1 dollar p kontot. Betyder detta att kptet trots allt gick igenom tro?ngon som varit med om liknande?
vet att det bara r att vnta och se men nd.

peace
Citera
2007-12-03, 18:32
Medlem
frosses avatar
Fr min 16GB p onsdag straight from the states!

...funderar fortfarande p om man ska jailbraka eller inte...
Citera
2007-12-03, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Ngon som vet om det finns ngon svensk tv-tabl anpassad fr iPod Touch/iPhone? Typ en WebApp med snyggt iPhone/Touch-GUI. Hade varit smidigt att ha nr man ligger i tv-soffan och ska planera sitt tv-tittande... Annars kanske man skulle testa gra en sdan sjlv.
Kr p!
Jag skulle anvnda den iallafall, lter skitbra ju !
Citera
2007-12-03, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frosse
Fr min 16GB p onsdag straight from the states!

...funderar fortfarande p om man ska jailbraka eller inte...

Tjenare. Jag sitter med samma problem. Min tjejkompis kommer hem frn Cali ikvll och jag kan fortfarande inte riktigt bestmma mig fr om det dr med JailBreak.

Kan det g fel? Vad hnder om det gr fel, kan man instalera om hela skiten d? Allts, s att den blir "fabriksny" program och instllningsmssigt?
Citera
2007-12-03, 19:07
Medlem
Vad gr jailbreak fr ngot...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här