2011-05-05, 18:49
Medlem
Danro80s avatar
Bestlla p ntet?

Japp det finns wifi.
Citera
2011-05-05, 19:08
Medlem
Porryhatters avatar
Som sagt, finns wifi.
http://www.apple.com/se/ipodtouch/specs.html

Och gud frsker fr vrigt gra dig en tjnst att inte kpa ngot frn djvulen sjlv (Steve Jobs).
Citera
2011-05-05, 21:13
Bannlyst
Oj jag hade glmt att det r ett steg i Apples riktning att passivisera mnskligheten och frslava oss i en vrld styrd av mrdarrobotar.
Citera
2011-05-05, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DATC
Apples riktning

Den ser man i senaste south park avsnittet.. Humancentipad
Citera
2011-05-09, 17:08
Medlem
Hej det r s att jag hade tnkt att kpa en Ipod touch av min polare fast han vet inte om det r en 2g eller 3g. Hur kan jag se vilken generation den r ?
Citera
2011-05-13, 14:56
Medlem
Wi-Fi Ipod touch fungerar ej?

Tjo FB, jag har precis inhandlat en Ipod Touch och jag kommer inte t mitt ntverk? Jag hittar ntverket och skriver s in pinkoden men det str att den inte hittar "Ntverket".

Men nr jag testar me min brbara s fungerar det. Har testat flera gnger med Ipod, och efter testat flera gnger s kanske 1-2 gnger s har den kunnat ansluta men ja fr ingen acces till ngot... Vad r felet ? Vad gr jag fr fel?
Citera
2011-05-19, 12:23
Medlem
Hall!

Jag har en ipod touch 2g och har ftt ett litet problem som jag inte tycker om srskilt mycket.
Nr jag lgger in musik och synkar i itunes s funkar det kalas. Men nr jag sen kollar inne i ipoden
s finns inte musiken dr!! Vad kan det vara fr fel tror ni?
Citera
2011-05-19, 12:26
Medlem
G in p min iPod p iTunes och tryck att synka manuellt och tryck in alla ltar du vill synka, om inte det funkar, kontakta apple!!
Citera
2011-05-20, 22:12
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amarinho
Hej det r s att jag hade tnkt att kpa en Ipod touch av min polare fast han vet inte om det r en 2g eller 3g. Hur kan jag se vilken generation den r ?
Instllningar -> Allmnt -> Om
Om modellnumret (ej serienr.) brjar p MB- r det en 2G, om det brjar p MC- r det en 3G.
Citat:
Ursprungligen postat av BreezingAway
G in p min iPod p iTunes och tryck att synka manuellt och tryck in alla ltar du vill synka, om inte det funkar, kontakta apple!!
Kontakta Apple? pfft. tsk tsk. harr harr... Jag tror inte Apple sitter och hjlper enskilda individer med iTunes, om du inte kpt en Mac och besker Genius-baren i en Apple Store.
Citera
2011-05-20, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skadegorelse
Hall!

Jag har en ipod touch 2g och har ftt ett litet problem som jag inte tycker om srskilt mycket.
Nr jag lgger in musik och synkar i itunes s funkar det kalas. Men nr jag sen kollar inne i ipoden
s finns inte musiken dr!! Vad kan det vara fr fel tror ni?

Hmm det dr men synkningen har alltid krnglat fr mig :S vet inte riktigt ditt problem. Men jag tycker att du ska skaffa Spotify premium en mnad, sjukt vrt lovar. Frst skaffar du dig en offline lista med alla dina favoritltar sen nr det har gtt ungefr en mnad kommer den sga till att du har bara lite tid premium kvar. Det r d du stnger av internet och kan d lyssna lngre offline.
Citera
2011-05-23, 15:54
Medlem
dkts avatar
antingen har du skrivit in fel lsenord p ipoden. Annars r det ngot fel p det trdlosa. Vad har du fr router? Hemma hos tjejen fungerar det inte att ansluta hur mnga trdlsa enheter som helst. Testa endast med ipoden s kan du utesluta att det r fel p den.
Citera
2011-06-22, 01:07
Medlem
tengilforlifes avatar
PANIK! Min Ipod Touch har dtt!

Min Ipod Touch 3g 32gb har dtt, helt randomly. Den har funkat hela dagen fr mig, och jag har anvnt den nstan hela helgen som var. Men nu nr jag skulle ta upp den var den helt vck. Den gr inte starta och jag hade inte stngt av den sen innan.

Grejen r att jag har kt bus4you i 4 timmar idag med laddaren inkopplad s den r fulladdad ipoden. S det r inte att batteriet skulle varit urladdat som r problemet. Jag har testat att stta i laddaren, bde i uttag och i datorn med utan resultat.

Den r kpt i USA fr ungefr 1r sen och jag har knappt tappat den eller "behandlat den illa" s det borde inte vara nt fel p den. Sen vet jag inte om jag har ngon garanti p den i och med att den r kpt i usa? Har jag det? Gller garantin p alla applestores? Jag r dock tveksam till att kvittot finns kvar. r det dyrt att laga en itouch utan garanti?

Jag MSTE f den att funka, hela mitt liv finns i den, help me!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in