2011-03-27, 21:46
Medlem
B-rudars avatar
Har en iPod Touch 4g och har nu efter snart 4 mnaders anvndning mrkt att skrmen har brjat strula lite. Ikonen som visar att internet laddar uppe i hgra hrnet flimrar lite d och d (grnaktigt), samt notiser flimrar ocks ibland. Ngon som vet vad problemet r?

Fr vrigt stnger jag i princip aldrig av iPoden samt att den flimrar inte nr jag anvnder den som mest utan det kan hnda lite nr som.
Citera
2011-03-27, 21:49
Medlem
Quwerrt93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-rudar
Har en iPod Touch 4g och har nu efter snart 4 mnaders anvndning mrkt att skrmen har brjat strula lite. Ikonen som visar att internet laddar uppe i hgra hrnet flimrar lite d och d (grnaktigt), samt notiser flimrar ocks ibland. Ngon som vet vad problemet r?

Fr vrigt stnger jag i princip aldrig av iPoden samt att den flimrar inte nr jag anvnder den som mest utan det kan hnda lite nr som.
Har du gjort en terstllning??
Citera
2011-03-27, 22:15
Medlem
B-rudars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quwerrt93
Har du gjort en terstllning??

Nej, orkar inte gra det och lgga in allting igen, eller r det bara att lgga in skerhetskopia? r helt vrdels nr det kommer till apple produkter samt iTunes. Har inte ens orkat ta mig tiden att lra mig hur jag lgger in bilder frn iPoden till datorn.
Citera
2011-03-28, 00:10
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Nej, orkar inte gra det och lgga in allting igen, eller r det bara att lgga in skerhetskopia? r helt vrdels nr det kommer till apple produkter samt iTunes. Har inte ens orkat ta mig tiden att lra mig hur jag lgger in bilder frn iPoden till datorn.
Om du har 4.3 s kan det vara en bugg i firmwaren, som tgrdats i den nyslppta 4.3.1.
Citera
2011-04-14, 15:43
Bannlyst
Ipod Touch g4 Display

Tja
Har nyligen tappat min ipod touch i marken och har pajat
displayen(glasset) knner en kille som ska laga den men mste
kpa en ny display till den.Ngon som vet vart jag kan f tag i
en display till en Ipod Touch g4?
Tacksamm fr svar snarast.
Citera
2011-04-15, 01:36
Medlem
P Ebay kan du f tag p precis allt. Inom sverige kan det dock bli svrare, de flesta grossisterna hr sljer bara till kvalificerade reparatrer. Den marknaden gillar inte konkurrens.
Citera
2011-04-15, 08:37
Medlem
DrBums avatar
Dralextreme lr ju annars ha delarna..?
Citera
2011-04-19, 20:28
Medlem
Jag skulle behva lite hjlp, ska nmligen uppgradera min jailbreakade iOS 3.1.3 till det andra man nu kan uppdatera till som fungerar med jailbreak, dock vet jag inte vad den versionen heter (4.x.x) och behver drfr er hjlp! Jag har en 8 GB 2G Ipod Touch om det spelar roll

Tack i frhand
Senast redigerad av Myrix 2011-04-19 kl. 20:43.
Citera
2011-04-19, 23:14
Medlem
Quwerrt93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myrix
Jag skulle behva lite hjlp, ska nmligen uppgradera min jailbreakade iOS 3.1.3 till det andra man nu kan uppdatera till som fungerar med jailbreak, dock vet jag inte vad den versionen heter (4.x.x) och behver drfr er hjlp! Jag har en 8 GB 2G Ipod Touch om det spelar roll

Tack i frhand
4.2.1 r versionen som din iPod uppdateras till. Se min signatur fr guide till jailbreak.
Citera
2011-04-20, 15:00
Medlem
Tack! r nu stolt gare av 4.1.2
Citera
2011-04-20, 15:10
Medlem
Joomlas avatar
Citat:

Lter som en mjukvarubugg som fanns i ngon tidigare firmware, antingen 4.2.1 eller 4.3. Senaste firmwaren idag r 4.3.2, prova uppdatera i iTunes. (alla dina filer, appar med mera frblir orrda)
Citera
2011-05-05, 18:47
Bannlyst
Vgar jag kpa en Ipod touch?

Jag har frskt att kpa en ipod touch i tv veckor nu, men inte kunnat. P grund av att saker kommit mellan eller att affren stngt precis innan jag kommit dig (har hnt tv ggr).

Jag tror inte p "hgra makter", men det har hnt helt sjuka saker nr jag frsker kpa min Ipod. r det mhnda s att det inte r meningen att jag ska ha ngon?

Jag undrar ocks om det r Wi-Fi p ipod touch?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in