2011-01-17, 20:51
Medlem
waizers avatar
inte s kunnig men jag har frskt att jailbreaka min ipod (4.2.1) p ntt sett s vill det sig inte s jag tnkte nedgradera till 4.1. man kan ladda ner firmware 4.1/8B117 p http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/
p min ipod str det att jag har 4.2.1/8c148 mste jag ha 4.1/8c148 eller gr det bra med 4.1/8B117?
tack i frhand!
Citera
2011-01-20, 15:31
Medlem
Softm00ns avatar
Jag skulle vilja Jailbreaka min Ipod touch 1.1.5. Skulle ngon kunna lnka ngon bra sida eller ngon bra guide ?
Jag har kollat lite youtube men hittar bara gamla filmer dr lnkarna inte funkar

Svara grna i PM,
Tack p frhand !
Citera
2011-01-20, 20:08
Medlem
WiperTheMightys avatar
En snabb frga:

jag uppdaterade min ipod touch nyss fr att testa det hr med att nr man trycker tv gnger p hemknappen fr att f upp en slags meny.

Hur som helst fungerar det inte, vrf?
Citera
2011-01-20, 20:25
Medlem
infantprodigys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WiperTheMighty
En snabb frga:

jag uppdaterade min ipod touch nyss fr att testa det hr med att nr man trycker tv gnger p hemknappen fr att f upp en slags meny.

Du menar att du upptaderade till iOS4 fr att f multi-taskingfunktionen?
Fr nr du dubbelklickar p hemknappen fr du upp en meny fr dem program som r ppna p din iPod fr att ltt kunna stnga ner och pnna programmen. Vilken iPod Touch har du? Om du har frsta generationen fungerar det tyvrr inte.
Citera
2011-01-20, 21:13
Medlem
Quwerrt93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WiperTheMighty
En snabb frga:

Citat:
Ursprungligen postat av infantprodigy
Fr nr du dubbelklickar p hemknappen fr du upp en meny fr dem program som r ppna p din iPod fr att ltt kunna stnga ner och pnna programmen. Vilken iPod Touch har du? Om du har frsta generationen fungerar det tyvrr inte.

Det fungerar inte heller om man har andra generationens iPod Touch.
Citera
2011-01-20, 21:26
Medlem
infantprodigys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quwerrt93
Det fungerar inte heller om man har andra generationens iPod Touch.
Mycket sant, fungerar bara frn 3:e generationen eftersom dem andra har fr sl processor och fr lite ramminne. Dock s har jag haft mobiltelefoner med exakt samma processor och ram-minne som stdde ram, men Apple sger annat...
Citera
2011-01-24, 19:31
Medlem
waizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infantprodigy
jag har 3g och 4.2.1 men trodde det bara var p ipod 4g och iphone:S
Citera
2011-01-24, 19:43
Medlem
Quwerrt93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waizer
jag har 3g och 4.2.1 men trodde det bara var p ipod 4g och iphone:S

Har du 8GB-versionen?? Om du har det s r det generation 2MC. Och d fungerar inte multitaskingen. Om inte s r det mycket konstigt att inte multitaskingen fungerar.
Citera
2011-01-29, 21:52
Medlem
Hej! Jag skulle verkligen behva hjlp.. Jag har Jailbreakat min ipod touch , Senare under dagen frskte jag installera Winterboard nr installationen var frdig rebota jag ipoden som man ska gra men nu startar den inte! Apple logan kommer up i 5 min sen restartar den och logon kommer upp igen osv osv.. Vad ska jag gra!?

MvH N0kTurNa
Citera
2011-01-29, 21:56
Medlem
Quwerrt93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NokTurnA
Hej! Jag skulle verkligen behva hjlp.. Jag har Jailbreakat min ipod touch , Senare under dagen frskte jag installera Winterboard nr installationen var frdig rebota jag ipoden som man ska gra men nu startar den inte! Apple logan kommer up i 5 min sen restartar den och logon kommer upp igen osv osv.. Vad ska jag gra!?

MvH N0kTurNa
Jag frmodar att du har anvnt dig av ett tethered jailbreak, du mste allts anvnda dig av jailbreakprogrammet fr att kunna starta din iPod Touch. Varje gng du stnger av din iPod mste du gra p detta sttet.
Citera
2011-02-05, 23:44
Medlem
Hej, jag undrar hur mycket en ipod touch 32 gb kostar i USA. Vilken tror ni r den affr dr man kan f bst pris? New York r destinationen btw.
Citera
2011-02-05, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garlos
Hej, jag undrar hur mycket en ipod touch 32 gb kostar i USA. Vilken tror ni r den affr dr man kan f bst pris? New York r destinationen btw.

Skerligen som i Sverige. Kolla Apples hemsida och kolla vad den kostar dr. Den brukar vara lite billigare i butik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in