Citat:
Ursprungligen postat av Myrix
Schysst! Tack

Nr man lgger in apparna gr man det d I ipod touchen eller igenom datorn? Samt sidan
http://cydia.hackulo.us/ , ska man d g in p den p ipod touchen eller datorn? Samt pratade han om att om man uppdaterade OS'et skulle man f andra egenskaper, stmmer detta eller frskte han lura mig att uppgradera s man inte kunde jailbreaka?
Hoppas jag inte stller fr mycket frgor, nytt hr i brjan

Samt undrar jag om man kan nergradera om man fr tag i ett OS som gr att apparna crashar som ngon hr pratade om..?

Han sa nr man stack in usbsladden i datorn s uppdaterade den automatiskt, r det ngot man kan gra s den inte uppdaterar till 4.0.1 eller gr inte det p 2g?
Jag undrar egentligen vad den killen p Media Markt sa som var sanning, fr det var d inte mycket av det du skriver som han har sagt som stmmer.
Men vi tar det frn brjan.
Om du ska ladda ner lagliga appar kan du gra det bde i datorn och i din iPod Touch.
Angende den sidan dr man kan ladda ner crackade apps (allts program som du inte behver betala ngot fr) vet jag tyvrr inget om
Det r visserligen sant att du kommer att f andra egenskaper med deT senaste iOS. Men eftersom den senaste uppdateringen gr att du inte kan jailbreaka din iPod Touch med
jailbreakme.com, s fr du klara dig med iOS 3.1 om du vill jailbreaka p ett enkelt stt.
Du kan nedgradera ditt OS om du vljer att spara SSH-Filen som du kan vlja att Cydia gr automatiskt.
Dremot r det bara skitsnack att den uppdaterar nr du stoppar i USB-Sladden. Det kommer dock att komma upp en ruta om att det finns en nyare version av iOS och s kan du vlja att uppdatera eller s skiter du bara i det. Du kan ven vlja att du inte vill bli pmind om att det finns en nyare version fler gnger s slipper du den rutan.
Det r lugnt att du frgar, annars lr man sig ju inget