2009-09-22, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilsnerolog
Gtt!

Hur r det med filmerna d? r det traditionella 700 Mb eller blir dem ngot mindre nr man gr om dom till rtt filformat? (antar att touchen bara lirar mp4 och annat trams eller?)
H.264 och MPEG-4 r nog formaten den kr. Vet dock inte hur stora dom blir.
Citera
2009-09-22, 21:31
Medlem
Frappucinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr_fahrenheit
Jag har bara hunnit installera Wikipedia och Digidrum Lite tror jag den heter s jag ska utforska mnet nrmare. En bra-att-veta-kunskap: Ifall man trttnar p en app, kan man ta bort den d och isfall hur?

Om du en trttnar p en app, hll in knappen och den kommer brja dallra efter ngon sekund. D kommer ett x komma upp i det vnsta vre hrnet av appknappen. Tryck dr.
Citera
2009-09-23, 03:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pilsnerolog
Rcker 8GB?

Tveksamt.

Applikationerna har blivit strre och mer avancerade, srskilt spelen! Ska du klmma in musik, applikationer och video kan du nog ta och glmma det...

Mvh
jo0ker
Citera
2009-09-23, 12:38
Medlem
Gurra.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jo0ker
Tveksamt.

Applikationerna har blivit strre och mer avancerade, srskilt spelen! Ska du klmma in musik, applikationer och video kan du nog ta och glmma det...

Mvh
jo0ker

Hller med, jag kpte 32gb. Har haft den i cirkus 3 veckor och har fyllt upp kanske 12gb. Inga filmer (n) i det dock..
16 eller 32 beroende p hur mycket du vill ha p den
Citera
2009-09-23, 13:25
Medlem
mr_fahrenheits avatar
Jag skriver detta p min iPod nu.

Hur betalar man saker man kper frn Apple t.ex apps?
Citera
2009-09-23, 15:31
Medlem
Krushers avatar
Du binder ett kreditkort till ditt apple-store konto (du gr kontot i itunes under itunes store)
Citera
2009-09-23, 23:02
Medlem
Hej, jag undrar en sak.
Jag vill lgga in en serie, t.ex. en soutpark ssong men varje gng jag lgger in en ssong s splittras mappen och alla episoder gr till Filmer och ligger utspridda dr bland mina andra filmer. Jag undrar hur man gr s att varje ssong blir en mapp med alla ssonger p Ipoden.

Tack p frhand.
Citera
2009-09-24, 04:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheSecond
Hej, jag undrar en sak.
Jag vill lgga in en serie, t.ex. en soutpark ssong men varje gng jag lgger in en ssong s splittras mappen och alla episoder gr till Filmer och ligger utspridda dr bland mina andra filmer. Jag undrar hur man gr s att varje ssong blir en mapp med alla ssonger p Ipoden.

Tack p frhand.

Jag tror inte att det gr att lgga dom i en "mapp" s som du menar, utan alla videofiler hamnar i "video" oavsett vad.

Frgan r dock varfr avsnitten blir utspridda och inte i kronologisk ordning.
Citera
2009-09-26, 12:59
Medlem
Frappucinos avatar
Bump

Hur gr det med alla touch drute?
Citera
2009-09-26, 13:52
Medlem
Tr0bles avatar
Kpte en touch fr ca 7 mnader sen och efter 2 mnader s rkade jag komma t baksidan s det blev en skit liten buckla. Sen nu senaste mnaden s brjade min 3.5mm ljudkontakt glappa som fan, hrde bara i ena kanalen osv.

S jag skickade ivg min ipod till apple fr lagning. Men klart som fan idioterna sger att det r mitt fel fr att den har "yttre skador". Dr rk 2500kr t helvete. Det finns ingen mjlighet att ppna touchen fr en privatperson och frska fixa glappet?
Citera
2009-09-26, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tr0ble
Kpte en touch fr ca 7 mnader sen och efter 2 mnader s rkade jag komma t baksidan s det blev en skit liten buckla. Sen nu senaste mnaden s brjade min 3.5mm ljudkontakt glappa som fan, hrde bara i ena kanalen osv.

S jag skickade ivg min ipod till apple fr lagning. Men klart som fan idioterna sger att det r mitt fel fr att den har "yttre skador". Dr rk 2500kr t helvete. Det finns ingen mjlighet att ppna touchen fr en privatperson och frska fixa glappet?
http://www.ifixit.com/ Dr kan du kanske hitta en guide.

Nn som har ftt sin Touch 3G?
Citera
2009-09-26, 17:52
Medlem
Frappucinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CreTiv
http://www.ifixit.com/ Dr kan du kanske hitta en guide.

Nn som har ftt sin Touch 3G?

2G hr. Har du ftt din n?

r det ngon som vet om det finns en app med som innehller tips i kk? Hur man tillagar det dr, hur man fr en bra sn dr etc etc. Utbildar mig till kock och vill grna ha en sdan, har letat som galen i appstore men hittar ingen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in