2009-03-19, 14:56
Medlem
r den till 2G 2.2.1?
Citera
2009-03-19, 16:18
Medlem
Enrundfyrkants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LarryXz
r den till 2G 2.2.1?

mhm
Citera
2009-03-19, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enrundfyrkant
mhm
Installer och Cydia dk upp :P. Verkar funka . Tack s mycket fr tipset!
Citera
2009-03-19, 19:39
Medlem
xFAMILJEFESTxs avatar
Nu har jag en fundering hr!

Det finns som bekant ett flertal sms-apps till Ipod Touch (inte JB), och nu undrar jag om ngon hr har koll p om ngon fungerar i Sverige, och s att man kan skicka till i alla fall Halebop.
Citera
2009-03-19, 20:40
Medlem
Okej, har under dagen infrskaffat en Ipod Touch sprudlande glad som man var rusade man hem fr att stta igng den och tanka in diverse smtt och gott. Den plockas snabbt ur den lilla plastldan men sen tar det roliga slut, den sitter fast som i ett skruvstd och r helt jvla omjlig att f upp. S hur ligger det till hr, r det min ringa muskelstyrka som stller till problem eller finns det fler som har ftt utst samma pina.

Skulle vara evigt tacksam fr svar med kanske ett litet magiskt trix eller liknande.

Tack p frhand
ComethI
Citera
2009-03-19, 20:48
Medlem
Enrundfyrkants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xFAMILJEFESTx

Det finns som bekant ett flertal sms-apps till Ipod Touch (inte JB), och nu undrar jag om ngon hr har koll p om ngon fungerar i Sverige, och s att man kan skicka till i alla fall Halebop.

Jag kan ha fel, men det verkar som alla SMS-tjnster r anpassade fr det amerikanska telefonntet. Om ngon vet ett stt att smsa till svenska telefoner vore det kul om ni berttade! Har sjlv testat bland annat aim, mail och diverse riktiga sms-apps
Citera
2009-03-19, 20:51
Medlem
Enrundfyrkants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av comethI
Okej, har under dagen infrskaffat en Ipod Touch sprudlande glad som man var rusade man hem fr att stta igng den och tanka in diverse smtt och gott. Den plockas snabbt ur den lilla plastldan men sen tar det roliga slut, den sitter fast som i ett skruvstd och r helt jvla omjlig att f upp. S hur ligger det till hr, r det min ringa muskelstyrka som stller till problem eller finns det fler som har ftt utst samma pina.

Skulle vara evigt tacksam fr svar med kanske ett litet magiskt trix eller liknande.

Tack p frhand
ComethI

Jag tror att du mesar lite. Den gr inte isnder om man drar lite (hoppas jag inte iallfall )
Citera
2009-03-19, 21:03
Medlem
Citat:
...
Testa att trycka in ett finger under den och pressa uppt.
Citera
2009-03-19, 21:13
Medlem
eskims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LarryXz
Btw.. Det r lagerrensning p onoff just nu. 2G 8GB fr bara 1995 kr.

Ngon som kan frklara skillnaden i de olika generationerna av iPod Touch?
Citera
2009-03-19, 22:11
Medlem
Enrundfyrkants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eskimå
Ngon som kan frklara skillnaden i de olika generationerna av iPod Touch?

2g har inbyggda hgtalare, volymkontroll p sidan, kan ta annan typ av hrlurar och har applikationen "Nike+", sen r det bttre prestanda - den r snabbare.
Citera
2009-03-20, 05:32
Medlem
nikolauss avatar
Citat:

Tack p frhand
ComethI

hahahaha, antar att du lst det nu men, frst tar du bort skyddsejpen, sen bjer du bara p plasten, vips s r den ute nstan en liten jailbreak eller vad sger du?
Citera
2009-03-20, 06:28
Medlem
nikolauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xFAMILJEFESTx

Jag har testat dom flesta som finns dr ute, ven med jailbreak och det gr endast att skicka inom USA. Inte ens infinity sms fungerar lngre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in