2008-12-31, 01:52
Medlem
Snabbdullahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tius
Kpte min iPod Toch fre ungefr ett r sen nu, kpte ven invisible shield samtidigt. Den har klarat sig riktigt bra fram tills frra torsdagen d skyddet p skrmen lossna.

http://i456.photobucket.com/albums/q...5/IMG_1473.jpg

http://i456.photobucket.com/albums/q...5/IMG_1477.jpg
Blev det sdr av att anvnda Invisible Shield eller vad? Jag frstod inte riktigt
Citera
2008-12-31, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snabbdullah
Blev det sdr av att anvnda Invisible Shield eller vad? Jag frstod inte riktigt

Den lossnade lite i kanten s var tvungen att dra bort den, Trodde dock inte att effekten skulle bli shr ver en natt. Men men, fr hoppas p strre tur med min iphone och kpa en IS extra ifall den andra skulle lossna
Citera
2009-01-01, 15:08
Medlem
Svensson181s avatar
Spelen startar ej..

Det frsta jag gjorde var att ladda ner ngra gratis spel via appstore. De funkade perfekt men efter ett tag startar det inte. De startar upp och sen stngs ner med en gng. Detta frsvann efter ett tag och nu har det kommit tillbaka... r det ngot speciellt dr man t ex inte kan spela spelen?

Ngon som har samma problem?

Tacksam fr hjlp!
Citera
2009-01-01, 15:46
Medlem
grasens avatar
@Svensson181
Starta alltid om touchen efter att du har laddat ner ngot. Det ska nog hjlpa.
Citera
2009-01-01, 22:33
Medlem
Jailbrake

har nu gjort ett antal frsk att jailbrake min ipod touch.
Jag har laddat ner senaste firmwiren (2.2) och Quickpwn, jag satte in ipoden och gjorde allt som det stod men nr den skulle startas om ls den bara vitt i ca 10 min och sedan nstngdes den av, efter ett tag startade jag den men det har inte hnt ngonting
Ngot tips eller frklaring till detta?
Citera
2009-01-02, 01:59
Medlem
nikolauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H0nken
Det r vl snarare s att det brjar kosta pengar om man pratar ver en minut?

Nej, inte ett re sger jag, man ringer via wifi, som med skype, kostar det pengar kanske?
Citera
2009-01-02, 11:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nikolaus
Nej, inte ett re sger jag, man ringer via wifi, som med skype, kostar det pengar kanske?
Mste man ha ngra speciella instllningar i Fring fr att ringa? Ngon som kan gra en "Fring-for-Dummies"?
Citera
2009-01-02, 15:37
Medlem
Skriv grna vart ni ftt tag p ert roligaste spel och namnet p det (ven frn jailbreaks)

mina brjar bli lite trkiga.

Sen fr jag inte min Snes-simulator att funka. nn hr som har ordnat sin ?
Citera
2009-01-02, 18:31
Medlem
DigitalNirvanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Froid
Skriv grna vart ni ftt tag p ert roligaste spel och namnet p det (ven frn jailbreaks)

mina brjar bli lite trkiga.

Sen fr jag inte min Snes-simulator att funka. nn hr som har ordnat sin ?

Moonlight Mahjong r det roligaste av de jag prvat.

Jag r riktigt sugen p en jailbreak till G2 s man kan skaffa en SNES-emulator och scummVM fr gamla Lucas Arts-spel, men jag har hrt att det r lite sisdr med prestandan och kontrollerna. r det ngon hr som testat ngot av de tv?
Citera
2009-01-02, 18:57
Medlem
frumpishs avatar
hhhh snes emulator... nr kmr ett jailbreak till 2G egentligen
Citera
2009-01-03, 03:24
Medlem
Svensson181s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svensson181
Det frsta jag gjorde var att ladda ner ngra gratis spel via appstore. De funkade perfekt men efter ett tag startar det inte. De startar upp och sen stngs ner med en gng. Detta frsvann efter ett tag och nu har det kommit tillbaka... r det ngot speciellt dr man t ex inte kan spela spelen?

Ngon som har samma problem?

Tacksam fr hjlp!

Ngon gav mig tipset att jag skulle starta om varje gng efter jag ladda ner ett spel. Jag gjorde s att jag deleta alla mina tidigare spel och laddade ner ett i taget och startade om varje gng efter...

Fortfarande samma problem, spelen startar upp snabbt och efter 1 sekund stngs det ner igen = /

Ngon som kan hjlpa mig? Eller mste jag slnga ivg ett mail till support?

Extremt tacksam fr hjlp!
Citera
2009-01-03, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svensson181
Ngon gav mig tipset att jag skulle starta om varje gng efter jag ladda ner ett spel. Jag gjorde s att jag deleta alla mina tidigare spel och laddade ner ett i taget och startade om varje gng efter...

Fortfarande samma problem, spelen startar upp snabbt och efter 1 sekund stngs det ner igen = /

Ngon som kan hjlpa mig? Eller mste jag slnga ivg ett mail till support?

Extremt tacksam fr hjlp!

gr en terstllning istllet och fyll p din musik igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in