2008-11-06, 23:32
Medlem
Quimbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickardTheBrave
Fy vad jag mådde dåligt när jag hörde berättelsen om Mikael som blev dränk i en pool.

Den där Kim hade jag gärna satt i en elektrisk stol .
Jag mådde också illa som fan.

Nackskott på nazi-svinet och hans medbrottslingar!!
Citera
2008-11-07, 10:39
Medlem
jennsan22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Han kanske syftade på att han känner till KEs bakgrund, fast den inte framkom mer än övergreppen i programmet? Tråden om mordet på Mikael:
https://www.flashback.org/showthread.php?t=679729

Flera av de dömda har ett tidigare brottsregister. Det nämndes väl inte heller? Inga duvungar direkt. KE är dömd för att ha gett sig på både en handikappad pojke på cykel och invandrare.

17-åriga tjejen som golade, står hon på tur om 4,5 år?

25 åringen är dömd för att ha svårt misshandlat ett rektor i Karlstad för några år sedan.
Ja, jag är övertygad om att hon ligger illa till sen. Även han som bodde i huset ligger nog risigt till. Det var ju hans vittnesmålsom var det fällande.
Han bor numera på okänd ort och har ansökt om skyddad identitet.
Citera
2008-11-07, 16:21
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Jag är inte så förtjust i den paragrafen (om det blev otydligt).

Inte jag heller. Och sedan till råga på allt få hela TRE års "ungdomsrabatt" för ett bestialiskt, överlagt, planerat, totalt hänsynslöst mord är ju obegripligt. . De må ha varit unga men samtidigt knappast några dagisbarn. De är något sjukt med i alla fall delar av vårt rättssystem.
Citera
2008-11-11, 17:02
Medlem
I morgondagens program så "hänger man ut" den indiska mördardvärgen som sexualmördade en 20-årig kvinna i Göteborg, läs mer i den här tråden:

https://www.flashback.org/showthread.php?t=471757

Här är trailern:

http://www.efterlyst.tv3.se/index.php?option=com_content&view=article&id=8940: hoer-gaerningsmannen-beraetta-om-sexmordet-pa-20-ariga-jelena&catid=1:veckans-efterlyst&Itemid=3
Citera
2008-11-12, 21:44
Bannlyst
dagens program förtjänar verkeligen namnet "invandrarnytt"
SD har nog fått MÅNGA nya väljare idag.
Senast redigerad av blandgodis 2008-11-12 kl. 22:22.
Citera
2008-11-12, 21:48
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blandgodis
dagens program förtjänar verkeligen namnet "invandrarnytt"
SD har nog fått MÅNGA nya väjare idag.
negern var det ju fina bilder på, så han lär ju åka fast rätt omgående i alla fall..
Citera
2008-11-13, 00:15
Medlem
Quimbys avatar
Vad tror ni om den "torterade" snubben, ganska luddig story om ni frågar mig...
Citera
2008-11-13, 00:21
Medlem
Månsans avatar
Missade det mesta av programmet. Såg dock en fet rumänska/zigenerska/turkiska/arabiska som lurade till sig massor med stålar vid bankomater. Hur hon gjorde framgick inte riktigt, hon bara klev fram och pladdrade, tryckte på knappar och pep iväg med 5000 spänn utan att den som stod kvar fattade vad som hänt.

Inte undra på att svenskar betraktas som godtrogna helidioter.
Citera
2008-11-13, 00:39
Medlem
Mäkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quimby
Vad tror ni om den "torterade" snubben, ganska luddig story om ni frågar mig...
Jag tror nog att det var hämnd för någonting
Citera
2008-11-13, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Missade det mesta av programmet. Såg dock en fet rumänska/zigenerska/turkiska/arabiska som lurade till sig massor med stålar vid bankomater. Hur hon gjorde framgick inte riktigt, hon bara klev fram och pladdrade, tryckte på knappar och pep iväg med 5000 spänn utan att den som stod kvar fattade vad som hänt.

Inte undra på att svenskar betraktas som godtrogna helidioter.

Hade man gått emellan och försökt stoppa zigernrskan hade man väl fått "rasist" spottat i ansiktet.

Angående kidnappningen/tortyern så är det ganska sjävklart att han knappast är slumpmässigt utvald. Kanske inte betalat av nåt lån eller vad som helst.
Citera
2008-11-13, 10:37
Medlem
.-.-.s avatar
Vilken luring på Efterlyst igår med svartingen dom sa sig ville ha in tips om för att han hade avgörande uppgifter som vittne, det va garanterat han som va gärningsmannen.

Bara ett nytt sätt att skydda våra kära invandrarvänner.
Citera
2008-11-13, 12:09
Bannlyst
Tror knappast att han är utsatt för detta av andra. Tror mer på att han hittat på allt och skadat sig själv. Han behöver psykisk hjälp, inte polis.

Nån som känner honom?

Citat:
Ursprungligen postat av Sportsbetting
Hade man gått emellan och försökt stoppa zigernrskan hade man väl fått "rasist" spottat i ansiktet.

Angående kidnappningen/tortyern så är det ganska sjävklart att han knappast är slumpmässigt utvald. Kanske inte betalat av nåt lån eller vad som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in