2008-10-02, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 503
Hatar Hasse Aro fotboll, måntro?

Tycker han betedde sig riktigt barnsligt idag när han gav sig på fotbollen med sina infantila argument och påhittade fakta.
Pinsamt att han dessutom blir motbevisad av leffe och klämmer till med "aja, jag tycker som jag gör".

Riktigt pinsamt, som sagt.
Men beträffande just huliganerna så håller jag med honom helt och hållet.

Han var seriös när han menade att fotboll skulle förbjudas. Nu tappade jag all respekt för Hasse.
Citera
2008-10-02, 14:59
Medlem
schabo-labos avatar
Leif svarade aldrig riktigt på varför man inte använder vattenkanon mot fotbollshuliganer, det har ju "en nedkylande effekt" som han sa. Nån som vet?
Citera
2008-10-02, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duluth
Tycker att polisen och tidningarna ska publicera namn och bild på dessa kulturberikande våldtäktsmän.........

Ja.. eller så kan insider göra det. Dom publicerade ju namn på Fotbollsgrabbar
Citera
2008-10-02, 21:06
Bannlyst
De som blev nominerade för svenska hjältar (hockeykillarna) 6-20, här har jag bevis på att det var blattar.

"De kallade svennehora efter mig" detta bevisar att det vara blattar som var gänget på 20.

Vem tvivlar på att invandrare borde bli gasade?
Citera
2008-10-02, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helsingborg2
De som blev nominerade för svenska hjältar (hockeykillarna) 6-20, här har jag bevis på att det var blattar.

"De kallade svennehora efter mig" detta bevisar att det vara blattar som var gänget på 20.

Vem tvivlar på att invandrare borde bli gasade?

Visste du inte det innan?

Dessutom är det rätt självklart att det var invandrarhyenor som utförde detta. Det är bara dom som attackerar i flock.
Citera
2008-10-03, 08:31
Medlem
FoolishGardens avatar
Håller med om att invandrare är i klar majoritet vad gäller vissa brott. Men det finns en annan befolkningsgrupp som är än mer överrepresenterade. MÄN! Hur många kvinnor begår våldsbrott i Sverige i jämförelse med män? Och nej detta är inte någon rabiat feministfråga. Jag undrar bara helt ärligt varför män rånar, mördar, våldtar och förgriper sig på små barn i större utsträckning än kvinnor? Kanske programmet inte ska heta Efterlyst eller Invandrarnytt utan istället Mansnytt.
Citera
2008-10-03, 23:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FoolishGarden
Håller med om att invandrare är i klar majoritet vad gäller vissa brott. Men det finns en annan befolkningsgrupp som är än mer överrepresenterade. MÄN! Hur många kvinnor begår våldsbrott i Sverige i jämförelse med män? Och nej detta är inte någon rabiat feministfråga. Jag undrar bara helt ärligt varför män rånar, mördar, våldtar och förgriper sig på små barn i större utsträckning än kvinnor? Kanske programmet inte ska heta Efterlyst eller Invandrarnytt utan istället Mansnytt.

Är du dum eller bara idiot...???
Du påstår själv att invandrare är i klar majoritet vad gäller vissa brott.
Yes, bevisen finns, som du vet - Våldtäkt,Mord Rån.
Befolkningsgruppen är ej native Svensk, för förljuga det...
Citera
2008-10-04, 01:41
Medlem
FoolishGardens avatar
lustigt, så fort argumenten tryter så kallar man folk för idioter. Så "low class"! Det är väl inte dumt att fråga varför män, svarta som vita, rika som fattiga, unga som gamla är överrepresenterade.
Citera
2008-10-06, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skojjainte
Är det någon som vet i vilka klotterkretsar hängde Patrik i?

han va medlem i AM
Citera
2008-10-06, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 503
Hatar Hasse Aro fotboll, måntro?

Tycker han betedde sig riktigt barnsligt idag när han gav sig på fotbollen med sina infantila argument och påhittade fakta.
Pinsamt att han dessutom blir motbevisad av leffe och klämmer till med "aja, jag tycker som jag gör".

Riktigt pinsamt, som sagt.
Men beträffande just huliganerna så håller jag med honom helt och hållet.

med samma resonemang kan man förbjuda följande:
motorcyklar - inga MC gäng
bensinmackar - inga mordbränder
fängelse - inga rymningar
pengar - inga rån inkl banker, posten, väskryckningar, skimming osv..
barn - inga pedofiler
Citera
2008-10-08, 18:22
Bannlyst
så var det snart tid för "invandrarnytt" igen, vi lär väl få se nya kulturberikningar.
Citera
2008-10-08, 19:55
Medlem
Tuesdays avatar
Japp, vi får möta Smeden i kvällens program.
Bl a se en rekonstruktion med honom i ett av offrens lägenheter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in