2008-11-13, 21:06
Bannlyst
Gulligt namn den där mördaren hade Pullagurla

Fick mig att le iallafall. =D
Citera
2008-11-13, 21:19
Medlem
Mäkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sportsbetting
Hade man gått emellan och försökt stoppa zigernrskan hade man väl fått "rasist" spottat i ansiktet.

Angående kidnappningen/tortyern så är det ganska sjävklart att han knappast är slumpmässigt utvald. Kanske inte betalat av nåt lån eller vad som helst.
ja och du vet när man ska stoppa en svensk våldtäcksman så blir man ju kallad svennehatare

väx upp förfan..
Citera
2008-11-14, 01:30
Medlem
Quimbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeralmaster
Det är ett WT-program.

Kan tyvärr inte bidra med något så mycket mer intelligent än så....
Utveckla gärna
Citera
2008-11-14, 02:10
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mäki
ja och du vet när man ska stoppa en svensk våldtäcksman så blir man ju kallad svennehatare

väx upp förfan..
Är inte våldtäkt främst ett arabiskt och afrikanskt nöje? All tillgänglig statistik tyder på det.
Citera
2008-11-14, 17:00
Medlem
Idag vid middagstid ringde någon upp och sa att den misstänkte bedragaren som var på Efterlyst i Onsdags (Hon som stod vid bankautomater och tog pengar från folk) hade synts inne på Rosengårdscentrum, dock hitta polisen inget. Kanske värt att hålla utkik efter damen i Malmö med omnejd.
Citera
2008-11-15, 00:51
Medlem
Uppringaren som iakttog en kvinna på Rosengårdscentrum i förmiddags såg nog helt rätt.

http://sydsvenskan.se/malmo/article389523/Kand-bankomattjuv-slog-till-i-Malmo.html
Citera
2008-11-15, 01:11
Medlem
Mäkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Är inte våldtäkt främst ett arabiskt och afrikanskt nöje? All tillgänglig statistik tyder på det.
Jasså? själv har jag inte sätt någon statistik på det, men kan tänka mig att det är så.

men jag kan också nämna sveriges genom tidernas värsta våldtäcksman, som var svensk och inte "svensk"

+ vad spelar det för roll? har inget med mitt inlägg att göra...
Citera
2008-11-15, 08:34
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Uppringaren som iakttog en kvinna på Rosengårdscentrum i förmiddags såg nog helt rätt.

http://sydsvenskan.se/malmo/article389523/Kand-bankomattjuv-slog-till-i-Malmo.html

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_2045237.svd

Känner hon inte till att Efterlyst har gått ut med hennes bild med mera? Kvinnan misstänks vara på väg ut ur landet. Varför riskera att åka fast genom att göra samma sak ännu en gång? Med dessa summor torde hon inte leva som uteliggare, utan ha tillgång till media osv.

Liksom någon tidigare skrev kan jag inte heller förstå de personer som låter sig luras av henne. Ansvaret fråntas inte kvinnan, som begår en brottslig handling. Frågan är hur bankerna hanterar dessa ärenden. Du är ansvarig för ditt eget bankkort. Ingen stöldanmälan görs, ingen lämnar ifrån sig kortet vad jag förstår. Det vore intressant att veta.
Citera
2008-11-15, 22:34
Medlem
Troians avatar
Kan ju locka någon att dra en rövare å uppsöka en automat som man vet saknar kamera (iofs inte så många), ta ut maxbeloppet och sedan skylla på henne...
Citera
2008-11-15, 23:54
Awaiting Email Confirmation
Tyder på en liga av tjejer, och inte en individ... Men Nu är en fast!

http://sydsvenskan.se/sverige/article389716/Jagad-bankomattjuv-kan-vara-fast.html

Varför de inte har sett på efterlyst, beror nog på att dom inte ens kommer från vårt land. De verkar inte ens kunna svenska, av vad vittnen har sagt.
Citera
2008-11-19, 13:32
Medlem
.-.-.s avatar
Och ikväll får vi se Alexandramannen uttala sig om sina gärningar.
Självklart så har han ju inte gjort nåt fel, han har bara haft sex och varit så varsam.

Personer med den åsikten tycker jag aldrig ska släppas ut. Det är ju i stort sett 100% att han sätter igång direkt han blir fri.

Tycker efterlyst börjar bli lite väl makabert, med pullagurla senast och nu alexandra. Vad är syftet med det hela, tror inte brottsoffren tycker det är speciellt kul att se idioterna igen. Dom är ju som sagt redan dömda, nu får dom enbart en chans att berätta sin syn på saken. Och då har dom ju självklart inte gjort fel någon av dom.
Citera
2008-11-19, 13:59
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Och ikväll får vi se Alexandramannen uttala sig om sina gärningar.

Kvällens Insider handlar om honom. Efterlyst också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in