Men allvarligt den där kärringen kan ju inte tala som en normal person. Hon påminner ju om den där förlöjligade karaktären av Lill Babs. https://www.youtube.com/watch?v=9uscQ_KVC2I Jag har svårt att ta programmet på allvar så fort hon öppnar käften.
Är väldigt förvånad att någon gör en parodi på Nya efterlyst på tv 8. Inte för att det som visades på Youtube inte stämmer för det gör det, utan för att någon överhuvudtaget känner till programmet. Tv 8 är en anonym kanal som jag antar alla inte har tillgång till och Nya efterlyst måste hamna in skymundan för Hasse Aros program som ju är som gamla efterlyst där poliser sitter i studion mm.
Det måste bara vara såna som är riktigt intresserade av brott och straff som tittar på Nya efterlyst på tv 8. Lite synd för Tage Åström är inte vem som helst, en av få som arbetat med informatörer/infiltratörer i Sverige. Katarina Wennstam är inte vem som helst heller
Måste fråga, i dagens program om vapenhandeln, är de hos en riktig vapenhandlare som de intervjuar då? Låter otrolig dumt, men varför maskar de hans röst och ställer så direkta frågor annars?
t'nkte starta tråd, men finns redan en...
varför klagar folk på nya efterlyst? Jag tycker det är mycket mer underhållande än förrut. Spännande på annat sätt eftersom polisen berättar lite mer hur de tänker. Tjejen suger dock, men de två gubbarna är ju erfarna rävar som intressant lyssna på. Brottscentralen med Hasse Aro är ju ändå ett komplement.
Måste fråga, i dagens program om vapenhandeln, är de hos en riktig vapenhandlare som de intervjuar då? Låter otrolig dumt, men varför maskar de hans röst och ställer så direkta frågor annars?
Tror det är någon som Anders Adali känner sen innan men låtsas om att han inte gör. Som f.d värderånare lär han ha ett stort kontaktnät
Jo den var väldigt rolig, tycker dock inte att Nya Efterlyst är så dåligt som många verkar tycka. Det verkar vara en blandning av gamla Efterlyst och Veckans brott. Lite efterlysningar och lite reportage