Citat:
Ursprungligen postat av
William Haines
Fast det där är inte riktigt sant. På senare år så hade tittarsiffrorna fallit, om än inte till totala fiaskonivåer. Därför så bestämde de sig att flytta Efterlyst till systerkanalen TV8, precis som när TV4 bestämde sig för att flytta Bingolotto till TV4+/Sjuan när tittarsiffrorna började sagga.
Har inte sett på den senaste inkarnationen av Efterlyst. Tyckte inte det blev något vidare när Aschberg tog över och av det jag har läst så tror jag inte TV8 inkarnationen är något för mig.
Förmodligen för Hasse Aro slutade och ersattes av Aschberg samt censuren som började dyka upp för ett antal år sedan.
Jag tror om Efterlyst tillsammans med Aro fortsatte som vanligt och utan censuren för en del gärningsmän har utländsk bakgrund hade nog tittarsiffrorna legat på som vanligt om inte högre.
Ja, nya Efterlyst är inget vidare alls, mest historier verkar det som än faktiska reportage, bilder och videos ifrån brott och gärningsmän. Samt helt värdelösa diskussioner mellan dessa tre stycken random programledare.