2015-09-23, 21:26
Medlem
Vilka jävla skit programledare i nya efterlyst. Värre en flashbacks nyreggade 18 åringar mellan varven. Lågvattenmärke.
Citera
2015-09-27, 12:35
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Det nya efterlyst är bland det sämsta program jag sett!

Jag förväntade mig en objektiva skildringar av kriminalfall, sakliga meningar och vädjan till allmänheten om tipps et.c.

Men vad bemöts man av? Jo två fullständiga jubelidioter till män och en kvinna som sitter och har personliga åsikter om saker som de inte har ett skit med att göra. De sitter och fullständigt vräker ur sig meningar, med ovårdat språk om allt möjligt precis som de satt på en pub.

Varför ska man sitta och lyssna på vad de tycker ska hända Hagamannen, som redan suttit av sitt straff? Står de inte bakom vårat rättssamhälle? Vad är syftet med denna uthängning av folk de gör fler än en gång under programmet. Sånt kan de väl ta upp på fikarasterna? Otroligt oprofessionellt.

Programmet är dåligt genomfört och väldigt dåligt genomtänkt. Jag blir väldigt förvånad om programmet får fortsätta sändas faktiskt.

De två herrarna, tillika f.d poliser verkar var och en besitta komplett intellektuell förslappning, så det sjunger om det! Inte konstigt att poliskåren fått kritik om det jobbar sådana jubelidioter där.

Poliserna säger ju bara helt ärligt vad dom tycker. Åström säger att han tycker att Hagis borde ta sitt pick och pack och sticka utomlands och att han kan ta med sig Kapten Klänning.

Tyckte det var småkul. Han säger ju bara vad 90 procent av alla andra i detta land tycker och tänker.
Citera
2015-09-27, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av staticage
Lades gamla Efterlyst ner på grund av att man inte kunde mörka invandrares brott längre?
Man tog ju bort beskrivningen av gärningsmännen osv osv
Har inte följt det nya såg några minuter av ett avsnitt och då var det näthat näthat.
Kommunisten Aschberg verkar ha sålt in den ideen om hetsjakt,på näthatare rätt bra i landet,Löven köpte allt med hull och hår iaf.
Den egentliga agendan är ju såklart åsiktsregistrering,för den slutna kommunistiska regimen som komma skall.

Jag undrar också detta. Jag tror knappast Efterlyst på TV3 lades ner för dåliga tittarsiffror, tvärtom tittarsiffrorna och intresset för programmet var nog fortfarande starkt.

Programmet kanske lades ner för den politiska förändringen i Sverige eller nåt.
Citera
2015-09-27, 23:37
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai
Jag undrar också detta. Jag tror knappast Efterlyst på TV3 lades ner för dåliga tittarsiffror, tvärtom tittarsiffrorna och intresset för programmet var nog fortfarande starkt.

Fast det där är inte riktigt sant. På senare år så hade tittarsiffrorna fallit, om än inte till totala fiaskonivåer. Därför så bestämde de sig att flytta Efterlyst till systerkanalen TV8, precis som när TV4 bestämde sig för att flytta Bingolotto till TV4+/Sjuan när tittarsiffrorna började sagga.

Har inte sett på den senaste inkarnationen av Efterlyst. Tyckte inte det blev något vidare när Aschberg tog över och av det jag har läst så tror jag inte TV8 inkarnationen är något för mig.
Senast redigerad av William Haines 2015-09-27 kl. 23:41.
Citera
2015-09-28, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Fast det där är inte riktigt sant. På senare år så hade tittarsiffrorna fallit, om än inte till totala fiaskonivåer. Därför så bestämde de sig att flytta Efterlyst till systerkanalen TV8, precis som när TV4 bestämde sig för att flytta Bingolotto till TV4+/Sjuan när tittarsiffrorna började sagga.

Har inte sett på den senaste inkarnationen av Efterlyst. Tyckte inte det blev något vidare när Aschberg tog över och av det jag har läst så tror jag inte TV8 inkarnationen är något för mig.

Förmodligen för Hasse Aro slutade och ersattes av Aschberg samt censuren som började dyka upp för ett antal år sedan.

Jag tror om Efterlyst tillsammans med Aro fortsatte som vanligt och utan censuren för en del gärningsmän har utländsk bakgrund hade nog tittarsiffrorna legat på som vanligt om inte högre.

Ja, nya Efterlyst är inget vidare alls, mest historier verkar det som än faktiska reportage, bilder och videos ifrån brott och gärningsmän. Samt helt värdelösa diskussioner mellan dessa tre stycken random programledare.
Citera
2015-09-28, 15:57
Medlem
staticages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai

Programmet kanske lades ner för den politiska förändringen i Sverige eller nåt.

Man kunde väl inte mörka längre,Efterlyst dementerade ju att man undanhöll hudfärg/ursprung,lite konstigt att man dementerar en sån uppenbar "mörkläggning"
Citera
2015-10-07, 19:05
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Efterlyst på Facebook: LIVET EFTER DET OTÄNKBARA – ARBOGAMAMMAN BERÄTTAR
Citat:
Ikväll möter vi Emma Jangestig vars barn blev mördade av Christine Schürrer i mars 2008. En ofattbar tragedi som få skulle orka resa sig från. I Nya Efterlyst berättar hon om sin nya barnlycka och sorgen efter barnen som togs ifrån henne.
TV8 ikväll kl 21:00
Citera
2015-10-08, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceBase
Vilka jävla skit programledare i nya efterlyst. Värre en flashbacks nyreggade 18 åringar mellan varven. Lågvattenmärke.
Det är ganska intressanta diskussioner dom har i alla fall. Roligt att Åström är med han var inte vilken polis som helst
Citera
2015-10-15, 00:41
Bannlyst
Ena herrn i programledartrion verkar märklig. Varför ser det ut som att han skrattar när det talas om allvarliga saker?
Senast redigerad av thecunt 2015-10-15 kl. 00:47.
Citera
2015-10-18, 23:33
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceBase
Småtittade lite nyss, vad fan är det med den där kärringen med talfel? Har hon råkat ut för en olycka eller vad är problemet?
Citera
2015-10-21, 21:43
Medlem
nog fan e programmet bättre nu
Citera
2015-10-28, 21:58
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kissemizz
nog fan e programmet bättre nu
De hade en mycket trevligare studio idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in