Vilken nolla! Vem var hans pissande kompis som ej har lärt sig att bli rumsren? Förresten, var det lönt att pixla hans dolme? Det var inte många pixlar som behövdes för att dölja den..............
Ja var dehär vad de fick fram som vi äkta svenskar lyckats med i jul/nyårshelgen....snälla efterlyst lägg programtid på riktiga brott och inte lite piss på väggen och en insparkad ruta.....det här sysslar bladingarna med på blanka dan......
nåå vad tror ni kommer simon höra av sig??? själv skulle jag inte tro det... men dom brukar ju lyckas att få "GM" att överlämna sig när dom går ut med ett sådant hot...
nåå vad tror ni kommer simon höra av sig??? själv skulle jag inte tro det... men dom brukar ju lyckas att få "GM" att överlämna sig när dom går ut med ett sådant hot...
Det är när GM inser att polisen vet vem som gjort det. I detta fall har GM insett det länge, så han kommer inte att överlämna sig.
fan vad otäck han simon såg ut! Hoppas han åker fast!
joo håller jag allt med om... man kan ju undra hur mycket pengar han hade på sitt konto egentligen??? känns som att han inte borde ha så värst mycket pengar... han såg ju inte direkt rik ut...