2011-03-23, 22:33
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LostHighway
Antar att jag inte är ensam om att irritera mig på Hasse Aros ego!? Han kan aldrig vara tyst, när han ber Tommy eller någon annan kommentera något ska han alltid högljutt flika in och avbryta

Ja och alltid skall han ha sina jävla analyser... Som med den här bedragerskan... "jag tror inte hon gör det av ekonomiska skäl, jag tror hon gör det som ett social spel...blablablabla"...

Den här som blev rånad och blev knivad i ryggen. Vad är det för gök som går hem och duschar efter att fått sex knivhög i sej...
Citera
2011-03-23, 22:35
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Ja och alltid skall han ha sina jävla analyser... Som med den här bedragerskan... "jag tror inte hon gör det av ekonomiska skäl, jag tror hon gör det som ett social spel...blablablabla"...

Den här som blev rånad och blev knivad i ryggen. Vad är det för gök som går hem och duschar efter att fått sex knivhög i sej...

Eller räknar upp allting han har på sig framför gärningsmännen, bara i Mjölby alltså...
Senast redigerad av 4522 2011-03-23 kl. 22:47.
Citera
2011-03-23, 22:47
Medlem
Citat:
Antar att jag inte är ensam om att irritera mig på Hasse Aros ego!? Han kan aldrig vara tyst, när han ber Tommy eller någon annan kommentera något ska han alltid högljutt flika in och avbryta

Jag tycker riktigt illa om honom!
Ja han är en arrogant jävel som tror sig veta bäst
Anton
Citera
2011-03-23, 23:03
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Eller räknar upp allting han har på sig framför gärningsmännen, bara i Mjölby alltså...

Haha det var ju riktigt smart det. Sedan försöka läxa upp de i vad som är mitt och ditt när det är uppenbart vad de vill.

Förövrigt är Aro en idiot. Tycker också det börjar bli irriterande när han avbryter Tommy med mera.
Citera
2011-03-23, 23:06
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522

Ja herregud! Ja tänkte också på det!! Vilket blåögt stolpskott!
Citera
2011-03-23, 23:11
Medlem
Ferry31s avatar
Intressant med fallet på tunnelbanan också, överfallet i rulltrappan där.

Roligt att de kommenterade mannens klädsel som om den vore avvikande, men ingen kommentar överhuvudtaget på hans etnicitet vilket borde vara det folk lagt på minnet om de noterat en konflikt mellan bägge personer i Pressbyrån.
Senast redigerad av Ferry31 2011-03-23 kl. 23:14.
Citera
2011-03-23, 23:33
Bannlyst
Hasse Aro är en psykopat på den goda sidan.

Arrogant och jävlig.
Citera
2011-03-23, 23:35
Medlem
LostHighways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Intressant med fallet på tunnelbanan också, överfallet i rulltrappan där.

Roligt att de kommenterade mannens klädsel som om den vore avvikande, men ingen kommentar överhuvudtaget på hans etnicitet vilket borde vara det folk lagt på minnet om de noterat en konflikt mellan bägge personer i Pressbyrån.

Men att påpeka klädseln är nog bara deras sätt att smyga runt att han var svart, inte så många vita som klär sig så. Hade man bara sett klädena hade man ändå fått en rätt klar bild i huvudet vilken etnicitet det handlar om
Citera
2011-03-24, 01:39
Medlem
Hasse är hetsig, lätt förvirrad och pratar hela tiden vare sig någon annan redan talar eller ej. Kan det vara så att Hasse börjat pudra näsan så smått?
Citera
2011-03-24, 08:39
Medlem
Citat:
De hade aldrig gått med GW, då hade han sagt ifrån.
Citera
2011-03-24, 15:32
Medlem
Bäst i hela avsnittet igår(23/3) var Lapidus totalsågning av hela inslaget om den försvunna tjejen som blivit importerad för prostitution. "Det där tror jag inte på", och sen kapning av hela förloppet. Tommy försökte hitta sitt tappade ansikte "jo, men jag tyckte också det var konstigt, jag svarade bara rent polisiärt..."
Citera
2011-03-25, 09:23
Medlem
Mitander1234s avatar
någon som vet vad låten som spelades under klippet från "lilja forever" heter?

EDIT: Hittade! Rammstein - Mein Herz brennt
Senast redigerad av Mitander1234 2011-03-25 kl. 09:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in