Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-10, 01:13
  #2977
Medlem
MADEofSTONEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flex143
Till kommande program söker man folk med upplevelser av näthat, se:

https://www.facebook.com/EfterlystTV...51893047767214


Har TV3 och Hasse Aro inte mjölkat ur näthatande tillräckligt via pajas-programmet "stalkers" ? Känns som att det finns viktigare brott att fokusera på...
Citera
2013-10-16, 21:30
  #2978
Medlem
crusades avatar
Finns det någon info om "Adam" som blivit misshandlad två gånger i sitt hem?

Låter konstigt, håller han på med något fuffens själv?
Citera
2013-10-16, 21:35
  #2979
Medlem
Heureuxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Finns det någon info om "Adam" som blivit misshandlad två gånger i sitt hem?

Låter konstigt, håller han på med något fuffens själv?
Tänkte samma sak. Någonting måste det ju va med han då de har hoppat på honom två gånger, hemma. Hmmm..
Citera
2013-10-16, 21:39
  #2980
Medlem
EvilGs avatar
Finns det någon tråd om "Michael" [Majkel] som blev misshandlad av några efter att han reagerade emot att dessa tog hans sons leksaker eller något, senare var han nära på att bli nerkastad för en bro?
Länk isåfall?
Citera
2013-10-16, 21:42
  #2981
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilG
Finns det någon tråd om "Michael" [Majkel] som blev misshandlad av några efter att han reagerade emot att dessa tog hans sons leksaker eller något, senare var han nära på att bli nerkastad för en bro?
Länk isåfall?

Varsågod

https://www.flashback.org/t2216080
Citera
2013-10-16, 21:50
  #2982
Medlem
EvilGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v50
Varsågod

https://www.flashback.org/t2216080

Tackar!!

Finns det en tråd om "Adam" då?
Citera
2013-10-16, 21:52
  #2983
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilG
Tackar!!

Finns det en tråd om "Adam" då?

Det är inget jag känner till i alla fall men det är möjligt att en sådan existerar, testa gå in på avancerad sökning på forumet och sök på personens namn, staden han bor i samt möjligen något annat sökord så bör du hitta den om den existerar.
Citera
2013-10-18, 05:45
  #2984
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvilG
Tackar!!

Finns det en tråd om "Adam" då?

Konstigt att bli misshandlad två gånger i sitt hem och dessutom filma det. Visst låter det lite fejkat och som att han iscensatt det.
Jag tyckte det lutade åt det till 90 procent när jag såg det.

Nu är jag mer tveksam. Efter att ha läst ett blogginlägg av Anne Skå*er där allt går ut på att smutskasta diverse folk och okritiskt ta parti för en part. I det här fallet "Adams" ex.



1) Fejkat och själv hyrt in dessa grabbar?

2) Hans ex har agerat på något sätt och förmått dessa grabbar att göra det mot någon betalning?

3) Grabbarna har agerat självständigt (det är det jag tror minst på)

http://anneskaner.wordpress.com/


(en tråd om henne är också motiverat)
Citera
2013-10-18, 23:15
  #2985
Medlem
Sjukheten till nya nivåer!

Jag noterade att när de sände inslaget om överfallet i Malmö på bron så nämnde man inte ett smack om signalementet på den misshandlande gruppen. Det gör de ju i princip alltid, har efterlyst blivit så otroligt pk att de inte ens kan fylla sin funktion kanske de skulle börja fundera över att lägga ner skiten.
Den där valsen om att de vill inte påverka vittnesmål och blabla, det skitsnacket håller helt enkelt inte, för varför har de då innan gått ut med signalement? Det är ju som ett erkännande att de är så jäkla inkompetenta som inte insett det förrän nu isf, så det är givetvis inte heller anledningen.
Citera
2013-10-19, 07:29
  #2986
Medlem
Crime-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lackelakritsal
Konstigt att bli misshandlad två gånger i sitt hem och dessutom filma det. Visst låter det lite fejkat och som att han iscensatt det.
Jag tyckte det lutade åt det till 90 procent när jag såg det.

Nu är jag mer tveksam. Efter att ha läst ett blogginlägg av Anne Skå*er där allt går ut på att smutskasta diverse folk och okritiskt ta parti för en part. I det här fallet "Adams" ex.



1) Fejkat och själv hyrt in dessa grabbar?

2) Hans ex har agerat på något sätt och förmått dessa grabbar att göra det mot någon betalning?

3) Grabbarna har agerat självständigt (det är det jag tror minst på)

http://anneskaner.wordpress.com/


(en tråd om henne är också motiverat)

Spelskulder?
Citera
2013-10-19, 19:11
  #2987
Medlem
Adam Efterlyst. Filmen är feikad, ibakgrunden springer ett litet barn. Ingen av förövarna har stålrör i händerna. Man ser inte misshandeln. Adam pratar om tur att bara tre av alla tog sig in....hur många var det från början då. Varför ha kamerabevakning i sitt hus, förra sk misshandeln då Adam skulle fått benen skadade, visade en Adam bara någon dag efter i full vigör utan några som helst skador.
Det finns nog anledning att syna detta. Def inte hans X det finns många X i Adams liv inte minst nära vänskap med polisen ML.
Citera
2013-10-19, 21:46
  #2988
Medlem
PeterNosters avatar
Nu läggs inte programmen upp på TV3-play längre. Tråkigt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback