Citat:
Ursprungligen postat av AngelDevil
Någon som har ett riktigt namn och mer info på han "C" som dom tar upp som misstänk för mordet på palme?!
Hej, jag vet att det var länge sedan avsnittet sändes nu och jag vet inte om du har fått svar, men jag skulle faktiskt våga säga att chansen är ganska stor att "C" faktiskt också heter Christer.
Varför tror jag de? se avsnittet på tv3play och lyssna när Tommy och Hasse pratar efter inslaget. Tommy säger först att han vet vem "C" är och sen när dom ska diskutera Pettersson så säger Tommy vid ett tillfälle:
- Christer...Pettersson.
Han lägger kvickt till Pettersson efter Christer och detta kan väl ha att göra med att det är direktsändning och han tror att han har råkat säga "C's" riktiga namn för miljoner tittare?
En annan sak som gör att dom kallar honom C istället för Christer om han nu hette så kan ju vara för att inte skapa missförstånd?
EDIT: vill snabbt tillägga till er som tror att C skulle vara Pettersson, dom visade ett censurerat foto som inte var speciellt likt Pettersson och sen berättade dom även att C var en god skytt och ägde en Smith and Wesson .357. Och det lär inte vara Cedergren som vissa gissade på för massa sidor sen