2011-03-10, 14:03
Medlem
jenna20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukiskillen
Dumpa Lapidus för h-e, han har ju inget att tillföra och är pinsammare än Aro himself.

Jag kan inte göra annat än att hålla med. Vad är det för nisse? Snacka om att ta sig själv på ALLDELES för stort allvar!!
Citera
2011-03-10, 15:30
Medlem
AngelDevils avatar
Försöker kolla på efterlyst på tv3play men det går knappt pga av all jävla reklam. Är så trött på sj-reklamen så det finns inte.
Citera
2011-03-10, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diponible
Någon som kan hjälpa mig hitta avsnittet då ett gäng killar från en bil försöker dra in en ung dam, men hon lyckas smita? Vilket avsnitt är det?

Sa jag ju förfan pippi gojor. Hjälp en vilsen själ
Citera
2011-03-10, 19:44
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenna20
Jag kan inte göra annat än att hålla med. Vad är det för nisse? Snacka om att ta sig själv på ALLDELES för stort allvar!!

Håller med..Vem fan är han? Har aldrig hört talas om snubben innan, och han försöker låtsas som att han är nån erfaren stjärnjurist.
Citera
2011-03-10, 21:31
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Håller med..Vem fan är han? Har aldrig hört talas om snubben innan, och han försöker låtsas som att han är nån erfaren stjärnjurist.
Författaren till "Snabba cash"..
Citera
2011-03-11, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diponible
Sa jag ju förfan pippi gojor. Hjälp en vilsen själ

Onsdagen den 16:e Februari. Du kan läsa om fallet i denna tråd men det står inte mycket;

https://www.flashback.org/t1435207
Citera
2011-03-17, 00:50
Medlem
Nintendokids avatar
Nu har det börjat med
Citat:
Svenskt ursprung
Citera
2011-03-17, 01:36
Medlem
Mvks avatar
Helvete va mkt reklam man tvingas se nuförtiden när man ska kolla på programmet på tv3.se.
Hör jag namnet Rita Hazan en gång till kommer jag skjuta någon.
Citera
2011-03-17, 03:24
Medlem
Ironworkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk
Helvete va mkt reklam man tvingas se nuförtiden när man ska kolla på programmet på tv3.se.
Hör jag namnet Rita Hazan en gång till kommer jag skjuta någon.

Haha jag vet, helt sinnessjukt. Trodde först det var ett skämt med all den reklamen men icke. Därför är det bättre med torrents, finns ju en del öppna.

OnT: Man mår ju nästan bara dåligt av att se efterlyst, dock riktigt bra att storföretagen bojkottar Yemen-killens far.
Citera
2011-03-17, 07:47
Medlem
Två riktiga praktäckel igår, tänker på Elin K mordet och London mordet.
En arab och en neger med en syn som är bortom ens fattningsförmåga men fullt naturligt i deras kultur.
Citera
2011-03-18, 07:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
En arab och en neger
med en syn som är bortom ens fattningsförmåga men fullt naturligt i deras kultur.

Nu borde inte ens Jan Helin tveka

Men ser vi ämnet tas upp i någon BONNIER blaska överhuvudtaget
Citera
2011-03-18, 18:23
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
En arab och en neger med en syn som är bortom ens fattningsförmåga men fullt naturligt i deras kultur.
Är det svikande tittarsiffror som får Efterlyst att dra till med två icke-vita förbrytare i ett och samma avsnitt? Försvunna reklamintäkter är nog viktigare än t.o.m. att vara PK för Hasse Aro. Tycker dock att programmet tappat oerhört mycket utan GW.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in