2011-03-09, 21:12
Medlem
TimothyMcVeighs avatar
Äckliga svartskallebrudar som ger sig på dom svenska tjejerna på den bussen i malmö, brottet dom hade begått var visst att dom var svennehoror vilket fick blattefittorna att gå i taket, hoppas namnet på dom hängs ut här omgående.

Cred till killen som slängde av dom.
Citera
2011-03-09, 21:17
Avslutad
Frågan är varför de hänger ut två småtjejer som försöker ta ut lite pengar på stulet kort och ett lite smågruff på en buss.. Brottstorka?
Citera
2011-03-09, 21:18
Medlem
Kulliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Aro har tyvärr drabbats av hybris sen länge, och ser sig själv större än programmet, därför skall han bytas ut.

Fredrik Lindström tar över. "Jo, ja tänkte snarare så här när vi tog upp ämnet om kriminella invandrare: Varför heter det invandrare? De är ju de facto inte några som har vandrat hit, he he. Å andra sidan såg det ut på ungefär samma sätt när JAG växte upp i Äskilstuuuna på 70-talet, OCH det mina vänner var bra mycket före den sedemera populära popgruppen Kent från ovan nämnda stad gjorde sin entré på pophimlen. För övrigt växte jag upp i Robergstorp, som på den tiden inte befolkades av s.k. invandrare mer än Perssons tama Kakadua Pompe, som enligt uppgift var från Borlänge."
Citera
2011-03-09, 21:34
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimothyMcVeigh
Äckliga svartskallebrudar som ger sig på dom svenska tjejerna på den bussen i malmö, brottet dom hade begått var visst att dom var svennehoror vilket fick blattefittorna att gå i taket, hoppas namnet på dom hängs ut här omgående.

Med tanke på Efterlysts allt mer PK inriktade stil sen GW lämnade skutan, så är jag faktiskt förvånad att dom inte klippte bort uttalandet om "svennehoror".
Citera
2011-03-09, 21:56
Bannlyst
Kubota F3680, åkgräsklippare, värld tre hundra tusen!

Skämtar hon eller? Inte ofta man ser en åkgräsklippare, brukar mest vara tyska bilar och båtar.
Citera
2011-03-09, 22:02
Medlem
-Orko-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimothyMcVeigh

Jag tyckte inte killen såg särskilt svensk ut dock.
Citera
2011-03-09, 22:07
Medlem
-Orko-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kullis
Fredrik Lindström tar över. "Jo, ja tänkte snarare så här när vi tog upp ämnet om kriminella invandrare: Varför heter det invandrare? De är ju de facto inte några som har vandrat hit, he he. Å andra sidan såg det ut på ungefär samma sätt när JAG växte upp i Äskilstuuuna på 70-talet, OCH det mina vänner var bra mycket före den sedemera populära popgruppen Kent från ovan nämnda stad gjorde sin entré på pophimlen. För övrigt växte jag upp i Robergstorp, som på den tiden inte befolkades av s.k. invandrare mer än Perssons tama Kakadua Pompe, som enligt uppgift var från Borlänge."

Eller Peter Jihde kanske: Kom igen nuuuu Sveeeeerigeeeee, nu lööööseeeej vi bjooooott!

Vill du rösta in Anna i fängelse? Ring nolltvånoll-trehundratolvtio
Vill du rösta in Achmed i fängelse? Ring nolltvånoll-trehundratolvelva
Vill du rösta in Sebastian i fängelse? Ring nolltvånoll-trehundratolvtolv
Citera
2011-03-10, 00:38
Medlem
Nintendokids avatar
Fasen vad mycket reklam det är på tv3 play
Citera
2011-03-10, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaujau
och ett lite smågruff på en buss.. Brottstorka?

Misshandel med rasistiska motiv.
Citera
2011-03-10, 13:06
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukiskillen
Dumpa Lapidus för h-e, han har ju inget att tillföra och är pinsammare än Aro himself.

Han är pinsam, en halvfigur i för stor kostym.

Aro har sedan ett par år tillbaka tappat sugen och glöden för Efterlyst. Dessutom ger programmet inte lika mycket behållning till tittarna idag som de gjorde för några år sedan. Meningslösa lekmannadiskussioner och menlösa repotage.

Undrar även jag, precis som alla andra, inklusive GW, att om våldtäktsmannen inte var Eliasson utan Ali Achmed, hade vi då fått se honom vandra runt, utan pixling, i konfrontationsrummet.
Citera
2011-03-10, 13:14
Medlem
Någon som kan hjälpa mig hitta avsnittet då ett gäng killar från en bil försöker dra in en ung dam, men hon lyckas smita? Vilket avsnitt är det?
Citera
2011-03-10, 14:01
Medlem
jenna20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid
Fasen vad mycket reklam det är på tv3 play

Jag reagerade också på det. Extremt mycket reklam!
Jag slutade titta på Efterlyst på tv för några månader sedan p.g.a att det hade blivit så väldigt mkt reklam, jag stod helt enkelt inte ut längre. Jag blev både förolämpad och på dåligt humör av detta. Men nu är det nog ännu värre på Play. Det var så illa denna gång att jag var tvungen att gå tillbaka och tajma för jag började misstänka att det kanske var något galet eller att jag var galen och hallucinerade!
Reklamen innan inslaget om Örebro-Niklas var nästan exakt 5 minuter lång. Sedan kom inslaget med Niklas och det var exakt 4 minuter långt. Sedan blev det reklam IGEN!!!!
Denna gången var pausen dock "bara" ca 1½ minut.
Jag orkade inte kolla om hela programmet men med tanke på "reklam-markörerna" i inslaget så verkar det ha sett ut så här rakt igenom.
Förut skojade man ju om att man numera inte längre såg program med reklampauser utan reklam med korta inslag av själva programmet. Då var det mest ngt man sa, men nu har detta blivit verklighet! Man ser verkligen på reklam med små inslag av programmet man har satt sig för att titta på.
Detta är bara så jävla respektlöst mot tittarna! De stjäl våran tid. Dyrbar tid för många som har stressiga liv.
Nu tackar jag för mig när det gäller Play, nu slutar jag titta på tv om det inte är ngt väldigt speciellt jag vill se. Jag vill inte bli behandlad av tv-kanalerna som om jag inte har ngt bättre att göra än lägga min tid på deras jävla reklam. De har gått för långt nu. Jag är förnärmad av denna fulhet.

Jag kan inte låta bli att undra dock...Finns det verkligen inga lagar och regler angående hur mkt reklam man får visa? Detta är ju absurt. Det borde inte vara tillåtet. Någon som vet?
(Sorry om jag gick lite väl mkt OT, kunde inte låta bli)

En annan sak jag ville kommentera...Har retat mig lite på de här polisaspiranterna som läser upp småinslag och används som berättarröster i vissa inslag. De låter likadant för det mesta...och det låter inte alls bra. Inte det minsta naturligt, väldigt stelt och tillgjort. I gårdagens program kunde jag inte låta bli att fnissa lite dock...Jag trodde dessa förhållandevis unga människor var bra på engelska, den generationen brukar ju vara det. Men vissa uttal var riktigt skrattretande . I inslaget om Niklas (återigen) så pratade de om att han hade "stalkat" kvinnor i många år. Alla som sade detta ord uttalade det knasigt men den unga kvinnan som var berättarröst tog priset när hon sa att "Niklas hade ståkat..."
Djees...Är det ingen på redaktionen som kan tala om för personen hur illa det låter och lära henne att uttala det rätt?

Okej...Nu har jag klagat färdigt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in