2010-05-12, 22:40
Medlem
Har de blivit mindre benägna att nämna fakta som tyder på att gärningsmän har invandrarbakgrund eller är det bara som jag inbillar mig?
Citera
2010-05-13, 00:41
Medlem
Ankias avatar

Är det inte dax att lyfta ut Leif GW Persson ur programmet?
Han tycker tydligen att han är cool när han sitter och småäter under sändningen och hånflabbar när ytterst allvarliga fall presenteras. För att inte tala om när han skall göra sina "sms-puffar".
Det måste finnas någon kompetent person som kan ersätta denna egotrippade pajas.

Citera
2010-05-13, 00:52
Medlem
-Jw-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankia

Han tycker tydligen att han är cool när han sitter och småäter under sändningen och hånflabbar när ytterst allvarliga fall presenteras. För att inte tala om när han skall göra sina "sms-puffar".
Det måste finnas någon kompetent person som kan ersätta denna egotrippade pajas.

Vadå? Utan Leif GW Persson skulle efterlyst förlora massor av tittare... Dessutom är Leif KUUUUNG
Citera
2010-05-13, 01:02
Medlem
Sumpings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Jw-
Vadå? Utan Leif GW Persson skulle efterlyst förlora massor av tittare... Dessutom är Leif KUUUUNG

På vad sätt är han "kung"?
Citera
2010-05-13, 01:05
Medlem
Sumpings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankia

Håller med. Programmet behöver förnyas. Ut med Aro och framför allt me Leif Persson. Han statistik och patetiska uppförande går det verkligen att vara förutan. Det är ju ett program med allvar och tragik.
Citera
2010-05-13, 01:10
Medlem
-Jw-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumping
På vad sätt är han "kung"?
Det är ett ungdomligt uttryck som betyder bäst.
Citera
2010-05-13, 01:13
Medlem
Omnipotenss avatar
Tian från vbg tror jag att det är...
Citera
2010-05-13, 09:27
Medlem
William Hainess avatar
Är inte GW i förhandlingar med tv4?

Han kommer antagligen ryka till hösten... men Efterlyst kommer överleva. Det viktiga i programmet är inte programledarna...
Citera
2010-05-13, 10:32
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Jw-
Tror det skulle fungera bra med Ulf Åsgård som bisittare även om jag gillar GW.
Citera
2010-05-13, 13:44
Medlem
Ankias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Är inte GW i förhandlingar med tv4?

Han kommer antagligen ryka till hösten... men Efterlyst kommer överleva. Det viktiga i programmet är inte programledarna...

Bevare mig väl. TV4 har väl trots allt inte så dåligt omdöme.

Har tyvärr också hört rykten om att TV4 skall starta en ny serie om Sveriges mest välklädde man. Tydligen skall Leif Persson ingå i juryn där.

Citera
2010-05-13, 14:55
Medlem
hesons avatar
Jag saknar Brynolf Wendt, han hånade gärningsmännen på ett mycket underhållande sätt.
Citera
2010-05-13, 16:04
Medlem
Meanmachines avatar
Det är SVT GW är aktuell för. Kommer att sakna honom om han lämnar, det var katastrof den säsongen han inte medverka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in