2015-09-03, 16:02
Avslutad
Det nya efterlyst är bland det sämsta program jag sett!

Jag förväntade mig en objektiva skildringar av kriminalfall, sakliga meningar och vädjan till allmänheten om tipps et.c.

Men vad bemöts man av? Jo två fullständiga jubelidioter till män och en kvinna som sitter och har personliga åsikter om saker som de inte har ett skit med att göra. De sitter och fullständigt vräker ur sig meningar, med ovårdat språk om allt möjligt precis som de satt på en pub.

Varför ska man sitta och lyssna på vad de tycker ska hända Hagamannen, som redan suttit av sitt straff? Står de inte bakom vårat rättssamhälle? Vad är syftet med denna uthängning av folk de gör fler än en gång under programmet. Sånt kan de väl ta upp på fikarasterna? Otroligt oprofessionellt.

Programmet är dåligt genomfört och väldigt dåligt genomtänkt. Jag blir väldigt förvånad om programmet får fortsätta sändas faktiskt.

De två herrarna, tillika f.d poliser verkar var och en besitta komplett intellektuell förslappning, så det sjunger om det! Inte konstigt att poliskåren fått kritik om det jobbar sådana jubelidioter där.
Citera
2015-09-03, 16:26
Medlem
Hur dessa människor sitter och ler när man talar om svåra saker ,samt svär .
Detta program blir helt fel från början till slut..
Ärligt talat trodde jag detta var ett satir program av riktiga EFTERLYST.
Citera
2015-09-03, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Det nya efterlyst är bland det sämsta program jag sett!

Jag förväntade mig en objektiva skildringar av kriminalfall, sakliga meningar och vädjan till allmänheten om tipps et.c.

Men vad bemöts man av? Jo två fullständiga jubelidioter till män och en kvinna som sitter och har personliga åsikter om saker som de inte har ett skit med att göra. De sitter och fullständigt vräker ur sig meningar, med ovårdat språk om allt möjligt precis som de satt på en pub.

Varför ska man sitta och lyssna på vad de tycker ska hända Hagamannen, som redan suttit av sitt straff? Står de inte bakom vårat rättssamhälle? Vad är syftet med denna uthängning av folk de gör fler än en gång under programmet. Sånt kan de väl ta upp på fikarasterna? Otroligt oprofessionellt.

Programmet är dåligt genomfört och väldigt dåligt genomtänkt. Jag blir väldigt förvånad om programmet får fortsätta sändas faktiskt.

De två herrarna, tillika f.d poliser verkar var och en besitta komplett intellektuell förslappning, så det sjunger om det! Inte konstigt att poliskåren fått kritik om det jobbar sådana jubelidioter där.
Kunde inte sagt det bättre själv! Det var det sämsta jag sett i den genren. Nä, det där programmet kommer inte klara sig länge med det formatet och de programledarna! Ser fram emot Veckans Brott istället!
Citera
2015-09-03, 21:09
Medlem
Flyer6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside

.

This. Spot on.
Citera
2015-09-05, 03:34
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Katarina Wennstam
Citat:
Även om vi är tre nya ansikten så kommer ni att kännaigen er.

Det enda jag känndeigen var tonen i inslagen där de presenterade fallen. Studion såg ju ut som en rövarkula snarare än en lednings-central. Det inger inte trygghet. Jag saknar 'uniformer' i studion. Slutar de inte prata i mun på varandra lägger jag ner.

Inte ens 8an känns som en värdig kanal för denna skiten. Efterlyste de inte tom missnöjda poliser? Otroligt. Det verkar lite som att de vill "ge igen" för uteblivet sammarbete. Vi får hoppas att att kritiken kommer att vara konstruktiv.
Senast redigerad av Noxyl 2015-09-05 kl. 04:23.
Citera
2015-09-05, 14:59
Medlem
Jag reagerade starkt på vad den äldre mannen hävde ur sig om Hagamannen. Vi har trots allt en rättsordningar som vi måste upprätthålla. Att en f.d. polis uttrycker sig på det sätt han gjorde kändes så opassande och nonchalant. OBS jag vill verkligen inte försvara Hagamannen och hans gärningar vilka är avskyvärda. Programmet kändes inte som det var på allvar, programledarna satt och småflinade mest hela tiden.
Citera
2015-09-07, 00:30
Medlem
brianmolkos avatar
Det är ju bra med att man hänger med i tiden när man ska tipsa, vem ringer i telefon nuföriden (obs ironi)
Ja men facebook tänk om någon skyldig ser tipset sen har kan en granat genom rutan
Citera
2015-09-07, 23:24
Medlem
AlfaQhards avatar
Har aldrig sett en så osäker trio i hela mitt liv.
Citera
2015-09-09, 21:04
Medlem
Mikeyjamess avatar
Varför pixlar dom ett flertal av gärningsmännen?!
Citera
2015-09-09, 21:24
Medlem
WorldTradeCenters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whaa
Har den kvinnliga programledaren något fel på munnen? Såg helt sned ut i ansiktet och kunde inte prata ordentligt.

Man blir bara förbannad när hon sitter och surar i direktsändning, vilken jävla katastrof programmet har blivit.Nej lägg ned detta istället.
Citera
2015-09-09, 21:58
Medlem
nej nej, hon är grymt het, svarta heels och röda naglar.. bra där v-stam )
Citera
2015-09-10, 10:35
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Expressen: Leif GW Perssons nya kritik mot Nya Efterlyst
Citat:
Finns det någon framtid för programmet?
– Ja, det vet jag inte. Men då får de fan ta och rycka upp sig, det är viktigt hitta en linje och sen får de försöka hitta personer som kan nå fram till tittarna, det tycker jag inte de här gör.
Susanne Nylén, presschef på MTG TV som sänder "Nya Efterlyst" svarar angående GW Perssons kritik.
"Vi har full respekt för Leif GW Persson som gammal Efterlyst-profil och det är glädjande att han fortfarande är en trogen tittare som uppenbarligen följer programmet med stort intresse", skriver Nylén i ett sms.
"Det är ju bra att hålla koll på sina konkurrenter i tablån så han kommer kanske ha svårt att låta bli att titta även fortsättningsvis."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in