• 1
  • 2
2007-09-03, 22:57
Medlem
Finns det något man kan göra för att få mindre vattniga ögon när man är bäng? Att man är rödögd går det ju att göra ngt åt, men vafan gör man åt att ens ögon ser på tok för vattniga och trötta ut? Kan man ens göra ngt åt det?
Citera
2007-09-03, 22:58
Medlem
Hmmm....... testa torka dem? (Ett helt vansinnigt förslag)
Citera
2007-09-03, 22:58
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psyk_tramsans
Finns det något man kan göra för att få mindre vattniga ögon när man är bäng? Att man är rödögd går det ju att göra ngt åt, men vafan gör man åt att ens ögon ser på tok för vattniga och trötta ut? Kan man ens göra ngt åt det?
Grus
Citera
2007-09-03, 23:00
Bannlyst
Spring mycket mycket fort med vidöppna ögon.. Bättre knep kan jag inte gräva fram :/
Citera
2007-09-03, 23:02
Medlem
med tanke på det puckade svaren så lär det inte finnas så mkt att göra åt saken.
Citera
2007-09-03, 23:05
Medlem
Citat:
men vafan gör man åt att ens ögon ser på tok för vattniga och trötta ut? Kan man ens göra ngt åt det?
Solglasögon brukar funka för mig, funkar bra mot röda ögon också
Citera
2007-09-03, 23:08
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Bara för jag är så jävla snäll ikväll skall du få din hjälp:
Köp cleareyes på denna adress: http://www.cleareyes.com/
Citera
2007-09-03, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Bara för jag är så jävla snäll ikväll skall du få din hjälp:
Köp http://www.cleareyes.com/products.asp?brand_category_id=3&product_category_ id=9...o[/url] tacka mig sedan.

Men nu är ju det där för röda eller torra ögon.. Inte för vattniga? Eller framkommer det någonstans att det även fungerar för detta problem?
Citera
2007-09-03, 23:11
Medlem
Bluebeast72s avatar
Nu är det rätt länk,o jag vet personligen att dessa funkar. Blir så fina ögon att ingen snutjävel någonsin ser dig stukad
Citera
2007-09-03, 23:12
Medlem
kaGGes avatar
hmm

Jag har aldrig hört om någon som får vattniga ögon av cannabis förut. Dom brukar ju bli torra :S
Citera
2007-09-04, 00:19
Medlem
Citat:
med tanke på det puckade svaren så lär det inte finnas så mkt att göra åt saken.

dum fråga ger i sin tur dumt svar, skyll dig själv.
Citera
2007-09-04, 00:38
Medlem
Thrudvangs avatar
Clear-eyes och Nezeril osv. borde ju ha en milt uttorkande effekt på ögonen. Det känns så för mig iaf, skadar ju inte prova om du nu inte redan har det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in