min dator r p grnsen att kracsha och jag har absolut inte mjligheten att slnga pengar p en ny just nu. brjade med att en jvla massa pupups p explorer s jag tankade firefox fr att slippa fanskapet men har nu lyckat tagit sej igenom ven de. med tidens gng har allt bara blivit segare och segare, dotron r inte s pass jvla gammal att de inte ska g och anvnda den, 90 g hrdisk 512 ram 128mb graff, glmt bort va de r fr proccesor och moderkort gr inte att se i system egenskaper lngre heller

barnadvggen gr inte att sl igng, tiit som tett s kommer de ett medelande upp "your computre has been hacked by the following ips ................." stabilt som fan

gr inte att kra igng diskfragmanteraren. hnger sej efter tio minuter p ntet i flera minuter, fr upp reklam om att f datorn rensad och uppdaterad av massa pupups, men pallar inte betala. har formaterat flertal ggr med brnd xp skiva men de blir inte bttre.
tips p program jag kan tanka omgende(!) fr att f bukt p burken att fungera normalt igen skulle frgylla min dag om dett agick att ordna.
mvh /kattenfindus