min dator är på gränsen att kracsha och jag har absolut inte möjligheten att slänga pengar på en ny just nu. började med att en jävla massa pupups på explorer så jag tankade firefox för att slippa fanskapet men har nu lyckat tagit sej igenom även de. med tidens gång har allt bara blivit segare och segare, dotron är inte så pass jävla gammal att de inte ska gå och använda den, 90 g hårdisk 512 ram 128mb graff, glömt bort va de är för proccesor och moderkort går inte att se i system egenskaper längre heller

barnadväggen går inte att slå igång, tiit som tett så kommer de ett medelande upp "your computre has been hacked by the following ip´s ................." stabilt som fan

går inte att köra igång diskfragmanteraren. hänger sej efter tio minuter på nätet i flera minuter, får upp reklam om att få datorn rensad och uppdaterad av massa pupups, men pallar inte betala. har formaterat flertal ggr med bränd xp skiva men de blir inte bättre.
tips på program jag kan tanka omgående(!) för att få bukt på burken att fungera normalt igen skulle förgylla min dag om dett agick att ordna.
mvh /kattenfindus