2007-09-28, 21:28
Medlem
Softails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soumi 2
D tar vi det en gng en gng till.
Tidigare i trdar har jag berttat att allt styrs av 2 mnniskor. Dom 2 mnniskorna kommer nog ingen att ge dig namnen p. Men annars har vi en massa andra namn som r bundna till dom 2 personer. Man kan lugnt sga att dom mnniskorna runt dom 2 personer r dom absolut farligaste och tuffaste och hrdaste killarna som finns i detta landet i alla fall.
Mnga av dom personerna r var Jari Heiskanens mnniskor. Han begravdes fr ett tag sedan men dom andra fortstter som vanligt och dom mnniskorna r knutna till andra grupper i detta landet. Allts det r 2 mnniskor som styr rubbet! Detta har inget att gra med 2 mnnsikor frn Jari gng. 2 mnniskor som kontrollerar och r med i allas spel som ger bra avkastningar . Man kan lugn sga att dom 2 personerna typ "ger". Dom 2 personerna kan kanske vara med p listan, fast dom r kanske fr smarta. S dom kanske inte r med p listan (fast det personligen tror jag nd att dom e). Men ska ni ni skriva vilka ni tror e p listan. S kollar vi vad vi kan komma fram til.

Va f.. svamlar du om?
Du har nog noll koll!
Citera
2007-09-28, 21:36
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softail
Va f.. svamlar du om?
Du har nog noll koll!
Hehe, du r inte lika finknslig som jag nr det gller att visa skepsis
Citera
2007-09-28, 22:43
Medlem
Soumi 2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Intressant. Med tanke p att listan innehller Bandidos-presidenter, HA-presidenter, Juggemaffians ledare, OGs ledare, Gamla VAM-nazister osv s fr man anta att dessa tv personer inte jobbar tillsammans, alternativt r grymt smarta.

Men om du inte vet ifall de tv r med p listan s knner du ju inte heller till hela listan och d vet du ju inte om det finns folk som inte styrs av dessa tv. Eller ?

Jag ska inte bevisa till nn saker och jag behver det inte heller men kolla:

Jensen Jan
Sevo Milan
Mller Thomas
Seyyed Hosseini Mehdi
Paver Eddy
Dashti Pour Ali Reza
Acar Denho
Bjellder Michael
Olsson Andreas
Erik Moberg
Emilsson David
Jakobsson Johan
Huisman Patrick
Johansson Daniel
__________________________________________________ _______________

Ali - Blev skjuten men levde och lever nd
Challe /Boxare / Iran
Goran / ?
Geir - Norrmannen
Dejan/ ?
Nico Nasari/Det vet alla vem det r

Om du tittar p dom hr namnen alla, s vet du om du kan den bussinesen och knner killarna att dom alla knner 2 personer och arbetar med 2 personer som du fr mnga uppdrag frn. Jag tycker att vi ska alla fylla denna lista nu och sen kanske vi tillsamans kan frst vilka som r med p den riktiga listan och sen kan alla som kan bussinesen ox frst vilka 2 personer jag menar som knner varje kille av alla och som arbetar med dom alla. Jag har aldrig sagt att jag knner till vem som r p listan. S ge mer namn s har vi snart hela lista. Dom med ? fr andra fylla p
Citera
2007-09-28, 22:47
Medlem
varfr det?
Citera
2007-09-28, 22:53
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Jag ska inte bevisa till nn saker och jag behver det inte heller men kolla:

Jensen Jan
Sevo Milan
Mller Thomas
Seyyed Hosseini Mehdi
Paver Eddy
Dashti Pour Ali Reza
Acar Denho
Bjellder Michael
Olsson Andreas
Erik Moberg
Emilsson David
Jakobsson Johan
Huisman Patrick
Johansson Daniel
__________________________________________________ _______________

Ali - Blev skjuten men levde och lever nd
Challe /Boxare / Iran
Goran / ?
Geir - Norrmannen
Dejan/ ?
Nico Nasari/Det vet alla vem det r

Om du tittar p dom hr namnen alla, s vet du om du kan den bussinesen och knner killarna att dom alla knner 2 personer och arbetar med 2 personer som du fr mnga uppdrag frn. Jag tycker att vi ska alla fylla denna lista nu och sen kanske vi tillsamans kan frst vilka som r med p den riktiga listan och sen kan alla som kan bussinesen ox frst vilka 2 personer jag menar som knner varje kille av alla och som arbetar med dom alla. Jag har aldrig sagt att jag knner till vem som r p listan. S ge mer namn s har vi snart hela lista. Dom med ? fr andra fylla p
Du menar att Mller, Huisman, Acar och fr uppdrag av samma tv personer trots att de i offentlighetens ljus ska vara ddsfiender ? Jag tror vi hittar fler anomalier om vi femdubblar listan och kommer upp i de fulla hundra...

Eller s fattar jag inte alls vart du vill komma kanske...
Citera
2007-09-28, 22:57
Medlem
Soumi 2s avatar
Citat:
Du menar att Mller, Huisman, Acar och fr uppdrag av samma tv personer trots att de i offentlighetens ljus ska vara ddsfiender ? Jag tror vi hittar fler anomalier om vi femdubblar listan och kommer upp i de fulla hundra...

Eller s fattar jag inte alls vart du vill komma kanske...

Jag vill inte komma nnstans och jag vill inte visa ntt men du ska tnka noga, s kommer du om du knner killarna som du ger namnen p att frst. Alla vill tjna pengar. Om 2 mnniskorna ger alla jobb betyder inte att alla r kompisar med varandra, men dom 2 personerna kanske r kompisar med alla. Frstr du nu? Jag tycker vi ska fylla listan. Och vi som kan, vi ska rtta den listan
Citera
2007-09-28, 23:01
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Jag vill inte komma nnstans och jag vill inte visa ntt men du ska tnka noga, s kommer du om du knner killarna som du ger namnen p att frst. Alla vill tjna pengar. Om 2 mnniskorna ger alla jobb betyder inte att alla r kompisar med varandra, men dom 2 personerna kanske r kompisar med alla. Frstr du nu? Jag tycker vi ska fylla listan. Och vi som kan, vi ska rtta den listan
Okej d. r Fester med p listan ?
Citera
2007-09-28, 23:06
Bannlyst
frga

Suomi

Syftar du p en person vars frnamn brjar p R och efternamnet slutar p R
Citera
2007-09-28, 23:06
Medlem
Ptomas avatar
Citat:

Ok att soumi r finne men s j-a dligt skriver han inte. Han har inte listan utan tycker att alla hr inne ska skriva en egen som kanske verensstmmer med den riktiga. De tv namnen han pratar om vgar han helt enkelt inte lmna ut av rdsla eller lojalitet.

Eller har jag fel finndjvel?
Citera
2007-09-28, 23:12
Medlem
Soumi 2s avatar
Citat:

Det tror jag inte
Citera
2007-09-28, 23:14
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Ok att soumi r finne men s j-a dligt skriver han inte. Han har inte listan utan tycker att alla hr inne ska skriva en egen som kanske verensstmmer med den riktiga. De tv namnen han pratar om vgar han helt enkelt inte lmna ut av rdsla eller lojalitet.

Eller har jag fel finndjvel?
Eller ?
Citat:
...Och vi som kan, vi ska rtta den listan

Men jag r kanske bara trtt och trg ikvll
Citera
2007-09-28, 23:17
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Det tror jag inte
Varfr inte ? Tycker du inte att det r konstigt om man ser till de publicerade namnen ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in