2007-09-28, 00:25
Medlem
zitromax: Frfattaren publicerade typ de "10 frsta" namnen, s tnkte att man kanske kunde f reda p de andra ocks =)

Soumi 2: Oki jag frstr. Jag r mera intresserad av specifika personer av de som "rankas som mindre farliga".

qwiiik: Polisen har ett projekt med det namnet som handlar om den org. brottsligheten i swe. En lista med runt 100 pers som anses som de mest hotande finns, dr ngra namn r publicerade i boken svensk maffia.
Citera
2007-09-28, 12:12
Medlem
Du har pm soumi2
Citera
2007-09-28, 14:23
Medlem
Soumi 2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happy66
Du har pm soumi2
D tar vi det en gng en gng till.
Tidigare i trdar har jag berttat att allt styrs av 2 mnniskor. Dom 2 mnniskorna kommer nog ingen att ge dig namnen p. Men annars har vi en massa andra namn som r bundna till dom 2 personer. Man kan lugnt sga att dom mnniskorna runt dom 2 personer r dom absolut farligaste och tuffaste och hrdaste killarna som finns i detta landet i alla fall.
Mnga av dom personerna r var Jari Heiskanens mnniskor. Han begravdes fr ett tag sedan men dom andra fortstter som vanligt och dom mnniskorna r knutna till andra grupper i detta landet. Allts det r 2 mnniskor som styr rubbet! Detta har inget att gra med 2 mnnsikor frn Jari gng. 2 mnniskor som kontrollerar och r med i allas spel som ger bra avkastningar . Man kan lugn sga att dom 2 personerna typ "ger". Dom 2 personerna kan kanske vara med p listan, fast dom r kanske fr smarta. S dom kanske inte r med p listan (fast det personligen tror jag nd att dom e). Men ska ni ni skriva vilka ni tror e p listan. S kollar vi vad vi kan komma fram til.
Citera
2007-09-28, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soumi 2
Tidigare i trdar har jag berttat att allt styrs av 2 mnniskor. Dom 2 mnniskorna kommer nog ingen att ge dig namnen p. Men annars har vi en massa andra namn som r bundna till dom 2 personer. Man kan lugnt sga att dom mnniskorna runt dom 2 personer r dom absolut farligaste och tuffaste och hrdaste killarna som finns i detta landet i alla fall.
Mnga av dom personerna r var Jari Heiskanens mnniskor. Han begravdes fr ett tag sedan men dom andra fortstter som vanligt och dom mnniskorna r knutna till andra grupper i detta landet. Allts det r 2 mnniskor som styr rubbet! Detta har inget att gra med 2 mnnsikor frn Jari gng. 2 mnniskor som kontrollerar och r med i allas spel som ger bra avkastningar . Man kan lugn sga att dom 2 personerna typ "ger". Dom 2 personerna kan kanske vara med p listan, fast dom r kanske fr smarta. S dom kanske inte r med p listan (fast det personligen tror jag nd att dom e). Men ska ni ni skriva vilka ni tror e p listan. S kollar vi vad vi kan komma fram til.

Hej
Tack fr din hypotes ..Jag finner det otroligt att 2 personer skall ha s mycket samlad makt Med tanke p alla gng vi har ..Men jag sger inte du har fel . vad grunda du det du sger p ?
Citera
2007-09-28, 15:13
Medlem
Citat:

vilka exakt var med Jari d.. var greven med och en som heter Anders tror jag och vem r det och vilken position har dem d....
Citera
2007-09-28, 17:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BalkanExpres
Jensen Jan
Sevo Milan
Mller Thomas
Seyyed Hosseini Mehdi
Paver Eddy
Dashti Pour Ali Reza
Acar Denho
Bjellder Michael
Olsson Andreas
Erik Moberg
Emilsson David
Jakobsson Johan
Huisman Patrick
Johansson Daniel

Endast dessa namn som varit offentliga hittils

5 av 14 r invandrare.... hm... vi kanske inte r s brottsbelastade trots allt... eller s sysslar vi med smbrott?
Citera
2007-09-28, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matrix00
vilka exakt var med Jari d.. var greven med och en som heter Anders tror jag och vem r det och vilken position har dem d....
intresanta frgor
Citera
2007-09-28, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BalkanExpres
Jensen Jan
Sevo Milan
Mller Thomas
Seyyed Hosseini Mehdi
Paver Eddy
Dashti Pour Ali Reza
Acar Denho
Bjellder Michael
Olsson Andreas
Erik Moberg
Emilsson David
Jakobsson Johan
Huisman Patrick
Johansson Daniel

Endast dessa namn som varit offentliga hittils

En del namn r ju vlknda frn media men r det ngon som vill bertta vilka de p listan r, vilka gngkonstellationer dom tillhr, vad fr kriminalitet dom hller p med osv osv?
Citera
2007-09-28, 19:05
Medlem
Soumi 2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matrix00

Greven r bara en som tvttar pengar, han har ingen position alls, han r en vanlig hantlangare och tvttstuga. Han r inte farlig och han r inte tuff och han gr inte under tunga killarna. Han har suttit p eko grejer, en nolla. Vilken Anders?
Citera
2007-09-28, 19:15
Medlem
BalkanExpress avatar
Om jag sger W och Amsterdam
Citera
2007-09-28, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaz Hoyt
En del namn r ju vlknda frn media men r det ngon som vill bertta vilka de p listan r, vilka gngkonstellationer dom tillhr, vad fr kriminalitet dom hller p med osv osv?

Tommas Mller - Hells Angels
Jan Jensen - Bandidos (om jag inte har helt fel fr mig)
Citera
2007-09-28, 21:19
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Intressant. Med tanke p att listan innehller Bandidos-presidenter, HA-presidenter, Juggemaffians ledare, OGs ledare, Gamla VAM-nazister osv s fr man anta att dessa tv personer inte jobbar tillsammans, alternativt r grymt smarta.

Men om du inte vet ifall de tv r med p listan s knner du ju inte heller till hela listan och d vet du ju inte om det finns folk som inte styrs av dessa tv. Eller ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in