2007-10-05, 23:24
Medlem
Lemmy_Kilmisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HogBoss
gr du affrer med nn p listan s kan du ut g frn att din lur e kass. s sg inget viktigt i den fr du sedan inte nn lev rapport nr du messar s kan du vara sker. allt som skickas i luften kan fngas upp. vad snuten fr o inte kan man inte g p fr det skiter dom i. vet av egen erfaren het att det funkar s , dom kan ven flja dig via moben (s lnge den e i gng) om du ker. det rcker inte med att byta nr. byt hela luren fr dom kan ven g p ime nr.

Tack fr era svar!
Citera
2007-10-05, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soumi 2
Dom du sger e tunga personer, bertta till oss vilka dom r. Den listan vi mste uppdatera och bertta annars vi behver inte listan. Sg ngra av namnen. Ser att en av dom som styr rubbet e p listan
Thomas Dahlen?
Citera
2007-10-05, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gagga_gagga
Haha ja ja vi sger vl s, hade du umgtts med folk som haft med han att gra s hade du fattat, lilla nolla. Han har gojjat om det ena o andra fr att rdda sitt eget skinn.

Jag har umgtts vldigt mkt med folk i hans kretsar. ven flertal av personerna som str p listan.

Vet mkt vl vad jag talar om, s jag ber dig igen, visa en frunderskning/dom som visar att Milan golat.
Citera
2007-10-06, 00:03
Medlem
Citat:
Dom du sger e tunga personer, bertta till oss vilka dom r. Den listan vi mste uppdatera och bertta annars vi behver inte listan. Sg ngra av namnen. Ser att en av dom som styr rubbet e p listan

Umit o hans lillebror Mammut,, frn rgsved. Bsta killarna att gra med p alla stt.

Toni Tonainen som mucka i april, har span 24 timmar om dygnet typ.

Castro ocks,,, ven Jorma i HA. Med mera med mera,,,
Citera
2007-10-06, 01:18
Bannlyst
Citat:
Umit o hans lillebror Mammut,, frn rgsved. Bsta killarna att gra med p alla stt.

Toni Tonainen som mucka i april, har span 24 timmar om dygnet typ.

Castro ocks,,, ven Jorma i HA. Med mera med mera,,,

Umit och ngon av hans brder kan jag tnka mig r med p listan, jvligt taggad kille! Toini mucka fr rnet i Brkne-Hoby, och du har rtt att den killen r totalt punktmarkerad..
Castro vetefan vem det r?
r gamle Jorma fortfarande med i svngarna
Finns en hel del Sthlms grabbar som skulle kunna vara med p polisens topp lista p tungt kriminella. Bara i Sdertrn finns det skert en 200-300 killar som r yrkeskriminella...
Citera
2007-10-06, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av markoolio666
Thomas Dahlen?

Sitter inte Dalle nu? Piskade vl p ett fruntimmer om jag inte r helt felunderrttad.
Citera
2007-10-06, 04:09
Medlem
Cruachans avatar
r det sdana hr personer ni talar om? http://sydsvenskan.se/malmo/article271078.ece

Vem r han? Finns han med p er lista?

Edit: HA-mannen hade en mindre mngd knark hemma, det kan vl inte HA tycka vara bra?
Citera
2007-10-06, 12:39
Medlem
kalabalikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalabaliken
En till frn listan p vg in i fngelse, jag vet dock inte vad han heter.

http://www.vk.se/Article.jsp?article=143438

Edit: Jag utgr bara frn att han finns p listan eftersom att man i boken preciserat att 3 X-teammedlemmar i Ume finns med.

Oops, det var visst medlemmar i Skitsamma MC i Ume som fanns med p listan.
Citera
2007-10-06, 13:41
Medlem
ha- mannen

Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
r det sdana hr personer ni talar om? http://sydsvenskan.se/malmo/article271078.ece

Vem r han? Finns han med p er lista?

Edit: HA-mannen hade en mindre mngd knark hemma, det kan vl inte HA tycka vara bra?

det e ganska fel att kalla han "HA-mannen" d han ej r med i HA lngre
lmande i god. FTW
Citera
2007-10-06, 18:44
Bannlyst
Citat:
Milan gmmer sig fr sitt liv dr nere ocks, kommer han hit blir han plockad han har skapat mnga fiender hr redan, jvla golare.

om han nu r en golare, vilket jag med skerhet vet att han INTE r , s hade han ju passat in hr bland alla andra golare.... ni vet vilka ni r.....
Citera
2007-10-06, 19:13
Medlem
kalabalikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexgr
om han nu r en golare, vilket jag med skerhet vet att han INTE r , s hade han ju passat in hr bland alla andra golare.... ni vet vilka ni r.....

r det inte mer eller mindre omjligt att veta (frutom fr Sevo sjlv) att han INTE r en golare? Nu pstr jag inte att han varken r det eller inte, men funderar p hur nn kan sga sig veta att han inte r det.
Citera
2007-10-07, 00:48
Bannlyst
Citat:

Vad r din vits med denna lista som du frenetiskt skriver om???

Det finns otroligt tunga namn som man bara inte vill namnge av olika orsaker, de flesta p listan r vlknda och straffade! resten d??? jag vet flera, men tnker absolut inte namnge dem! Ser ingen pong i det! samt det finns orsaker varfr! listan r i stort sett vad alla kan skriva. Andra r man tyst om!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in