2007-10-04, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av camille
vad har den hr greven gjort och vad heter han p riktigt?
det finns flera personer som kallas greven och som sitter inne just fr tillfllet...
en som heter Jakob h kallas han inte greven,, svart mklare
han satt vll inne fr ett planerat sprngdd mot milan
Citera
2007-10-04, 16:43
Bannlyst
Varfr sitter ni och droppar namn hur som helst och frgar frgor som man har koll p ifall man har den umgngeskrets som man pstr?
1 samtal skulle rcka istllet fr att sitta o vnta 10dagar hra och end inte f ut ngot vettigt....

Nr korthuset faller s faller det platt!
Citera
2007-10-04, 18:10
Medlem
BalkanExpress avatar
Citat:
jag freslr att du gr ut och letar p dej en hora att stta p.fr du verkar ha aldeles fr mycket testosteron i din lilla kuk som behver utlopp eftersom du verkar ha psykiska problem som inte har ngt liv mer n att sitta p flashback hela dagarna och trakkasera folk! du r fanimej online jmt!
sjlv e jag hr d och d men jag kan iallafall skylla p att jag har en kille som sitter och vntar p hans telefonsamtal. vi kkluder r vl s tragiskt patetiska tjejjer som inte har ngt liv......

Inte sitter jag hr hela dagarna men bevakar ngra trdar och vntar fortfarande p en frklaring p ditt utspel mot mig i en annan trd

Tack fr tipset kan hnda att testoseronen spkar verkar som jag inte r ensam om det annars mr jag bra, men jag vgrar betala har aldrig behvt gra det.
Hur visste du att jag har liten kuk som tur va finns det ven trnga dr ute
Citera
2007-10-04, 18:41
Medlem
Pr0_s avatar
Citat:
men doh!! det var ironiskt
klart som fan att jag inte sitter vntar p hans jvla samtal!!!!
jag har liiite annat att pyssla med i livet, vi har varit gifta i 6 r och vi har 2 barn tillsammans som jag har fullt upp med...
snna mnniskor som balkanexpress har jag sett i flertal genom ren och han kommer inte med ngt som man inte har ftt hra frr...
den enda som bryr sej r nog han sjlv som sitter framfr datorn hela dagarna runkar och fr utlsning s fort han kommer med en klatchig kommentar...

sdr nu fick vi trden in i OT! och jag hngde p.men det bjd jag p den hr gngen

Synd om barnen....
Citera
2007-10-04, 22:57
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe_Bike
Mille markovic haha ska gamla mille vara p listan gott ska driva lite med honom om det d vi ses senare idag.

Gangsterledare Gripen p Blid...
Citat Expressen "Enligt Polisen r han en av Stockholms farligaste kriminella ledare". Verksamma inom vld, ekobrott, prostitution och narkotika. Gripna efter lng spaning...

http://www.city.se/Nyheter/1.866151/...a-for-koppleri

Swe bike, du r nog p en del foton och film om du trffade honom i veckan. Du kan nog hoppa upp och stta dig p att han finns p listan, eller vad tror du?
Citera
2007-10-05, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Gangsterledare Gripen p Blid...
Citat Expressen "Enligt Polisen r han en av Stockholms farligaste kriminella ledare". Verksamma inom vld, ekobrott, prostitution och narkotika. Gripna efter lng spaning...

http://www.city.se/Nyheter/1.866151/...a-for-koppleri

Swe bike, du r nog p en del foton och film om du trffade honom i veckan. Du kan nog hoppa upp och stta dig p att han finns p listan, eller vad tror du?

OJ jvlar, vi sgs ver en fika inne p stermalm i frrigr.
Citera
2007-10-05, 06:41
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe_Bike
OJ jvlar, vi sgs ver en fika inne p stermalm i frrigr.

Du ska nog se att han klarar sig, han brukar gra det:-) Kom ihg att le mycket nsta gng du trffar honom. Man vill ju inte se keff ut p kort
Citera
2007-10-05, 11:06
Bannlyst
Halmstad

Halmstadskillar klarar sig alltid!
Citera
2007-10-05, 12:52
Medlem
Lemmy_Kilmisters avatar
Buggning

Kanske en dum frga men jag undrar om ngon har koll p detta.

Jag r en ostraffad svensson i polismaktensgon. Ej med i gng/klubb etc men gr lite diskret business med pers som r med p listan.

Tror ni nu jag r buggad p mobilen? Kan polisen "bugga SMS"?

Ber om rliga svar och inga "skyll dig sjlv om du gr affrer" snack
Citera
2007-10-05, 12:54
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemmy_Kilmister

Jag r en ostraffad svensson i polismaktensgon. Ej med i gng/klubb etc men gr lite diskret business med pers som r med p listan.

Med all sannolikhet - JA. Och av nn anledning r det vrre med sms n prat.
Sensmoral - utg alltid frn det vrsta:-)
Citera
2007-10-05, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lemmy_Kilmister

fr att du skall bli buggad krvs rtt mycket dremot att granskas via telelistor och sms krvs inte mycket..
Citera
2007-10-05, 19:27
Medlem
kalabalikens avatar
En till frn listan p vg in i fngelse, jag vet dock inte vad han heter.

http://www.vk.se/Article.jsp?article=143438

Edit: Jag utgr bara frn att han finns p listan eftersom att man i boken preciserat att 3 X-teammedlemmar i Ume finns med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in