2013-03-30, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Snlla du, man kan inte veta om man r med. Man kan ha en aning, men helt sker kan man aldrig vara. I synnerhet inte om man varit med innan. Du borde veta bttre.

S du menar att han sjlv inte vet men du och andra idioter hr p FB vet? Hahhaha dagens bsta!!!
Citera
2013-03-30, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himara
S du menar att han sjlv inte vet men du och andra idioter hr p FB vet? Hahhaha dagens bsta!!!
Nej, ingen vet. Ingen. Inte ens din grekopolare. Han kan bara veta om han sett den nya listan och det har han inte. Att du sger att han inte r med fr att han sagt det visar vilken korkad nolla du r.
Citera
2013-03-30, 18:38
Medlem
Citat:
Nej, ingen vet. Ingen. Inte ens din grekopolare. Han kan bara veta om han sett den nya listan och det har han inte. Att du sger att han inte r med fr att han sagt det visar vilken korkad nolla du r.

Och hur kommer det sig att han visste att han var med frr utan att ha sett nn jvla lista?
Typiskt dig... nr du inte har ntt mer att sga s kallar du folk korkade..

Du har ingen aning om hur det funkar i verkligheten utan du lser bcker, tittar p dokumenterer och googlar fram massa info som du sen spyr ver FB.

Jag kan garantera dig att ALLA som r med p listan, vet om det. Du mste vara bra korkad om du inte mrker av att du r markerad och bevakad.

Hll nu truten och fortstt att prata om hur hftiga du tycker albanerna r och vill du s r du vlkommen hem till min lilla by s kan du studera oss och lra knna oss p riktigt och inte bara genom bcker och google.
Citera
2013-03-30, 22:10
Medlem
Klart att alla som r med vet om det. ven alla som har span vet det. Pinsamma sate.
Citera
2013-03-31, 03:55
Medlem
Citat:
Klart att alla som r med vet om det. ven alla som har span vet det. Pinsamma sate.

S du hller med om att man vet om man r med, men du menar att man inte kan veta att man inte r med?

Jag kan med skerhet sga att du INTE r med !!!

terigen... Han har varit med, men nu s vet han att han INTE r med lngre. Punkt slut!
Senast redigerad av Himara 2013-03-31 kl. 03:58.
Citera
2013-03-31, 08:04
Medlem
Citat:
S du hller med om att man vet om man r med, men du menar att man inte kan veta att man inte r med?

Jag kan med skerhet sga att du INTE r med !!!

terigen... Han har varit med, men nu s vet han att han INTE r med lngre. Punkt slut!
Din dumma jvel, listan skulle ju inte fylla ngon funktion om de som var med p den visste om det. Om du tror att det rcker med att frga ngon ifall denne r med, s r dum i huvudet.
Citera
2013-03-31, 13:16
Medlem
Citat:
Jag frgade en kille och han sa att han inte r med. Han har inte sett listan, men han vet det nd, eller hur?
Citera
2013-03-31, 13:27
Medlem
Citat:
Jag frgade en kille och han sa att han inte r med. Han har inte sett listan, men han vet det nd, eller hur?

Spela inte dum. Jag har inte frgat ngon. Jag trffar personen ofta och han har sjlv sagt att han inte r med. Han borde vl veta med tanke p att han visste att han var med frr.
Sluta frstra trdarna med ditt skitsnack.

Vad r det du inte fstr? Vet du ens vad det innebr att vara med p en sn lista? Inte ens nn ide att frska frklara fr dig. Du r helt blst!
Citera
2013-03-31, 13:28
Medlem
Har man inte sett listan s kan man omjligt veta. Frstr du inte det?
Citera
2013-04-03, 23:36
Medlem
nova punktmarkerar ocks, s man behver inte ndvndigtvis vara med p 100 listan bara fr att man rkade hamna i novas party lista .
Citera
2013-04-04, 07:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BS74
nova punktmarkerar ocks, s man behver inte ndvndigtvis vara med p 100 listan bara fr att man rkade hamna i novas party lista .

Novagruppen punktmarkerade vl ven Gangland och de finns vl inte med p listan?
Citera
2013-04-04, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av semakdenfar
Ma* Bra* (Han som spade norrbaggen)
nagon som vet initialer/gruppering pa norrbaggen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in