2007-10-03, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av happy66
knner du Mille vl ?
vl o vl, Jag har jobbat lite smtt t mille mellan jmna mellan rum, samt s har vi hus i Serbien rtt s nra varandra.
Citera
2007-10-03, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spahzer
Angende "greven" vilken ort/del av landet hller/hll han hus?
greven sitter inne p en riktigt lng volta. isolerad senast vad jag hrde eftersom han ker p stryk oavsett vilken avdelning han hamnar p.
sthlm hrjade han i.
Citera
2007-10-04, 10:27
Bannlyst
vad har den hr greven gjort och vad heter han p riktigt?
det finns flera personer som kallas greven och som sitter inne just fr tillfllet...
Citera
2007-10-04, 12:26
Medlem
hmm

Citat:
Ursprungligen postat av camille
vad har den hr greven gjort och vad heter han p riktigt?
det finns flera personer som kallas greven och som sitter inne just fr tillfllet...

Som tex? s mnga finns det inte som kallas greven
Citera
2007-10-04, 12:34
Medlem
BalkanExpress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av legenden
Som tex? s mnga finns det inte som kallas greven

Hur fan vgar du ifrgastta camille? hon vet allt hennes snubbe sitter inne ju

Camille trodde du var en tjej som str fr det hon sger
Citera
2007-10-04, 14:29
Bannlyst
jo jag vet 2 styckensom kallas greven...
den ena av dem r dd idag,,han dog i april ir och r knd som en av sveriges rikaste och som gjort flera ekobrott och som det talas om har mrdat sina 2 tidigare fruar och kommit undan straffet fr mord i bda fallen.
han har bytt identitet flertalet gnger.
och den andre har just torskat fr ett kilo tjack och heter Hasse i frnamn.
S visst finns det flera "greven!
Citera
2007-10-04, 14:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BalkanExpres
Hur fan vgar du ifrgastta camille? hon vet allt hennes snubbe sitter inne ju

Camille trodde du var en tjej som str fr det hon sger

jag freslr att du gr ut och letar p dej en hora att stta p.fr du verkar ha aldeles fr mycket testosteron i din lilla kuk som behver utlopp eftersom du verkar ha psykiska problem som inte har ngt liv mer n att sitta p flashback hela dagarna och trakkasera folk! du r fanimej online jmt!
sjlv e jag hr d och d men jag kan iallafall skylla p att jag har en kille som sitter och vntar p hans telefonsamtal. vi kkluder r vl s tragiskt patetiska tjejjer som inte har ngt liv......
Citera
2007-10-04, 14:38
Medlem
JJDecays avatar
Norsk Maffia och greven Finns vl en insydd norsk satanist som brnde kyrkor fr x antal r sedan kanske lge att skriva en bok om norsk maffia ox
Citera
2007-10-04, 14:53
Medlem
hmm

Citat:
jag freslr att du gr ut och letar p dej en hora att stta p.fr du verkar ha aldeles fr mycket testosteron i din lilla kuk som behver utlopp eftersom du verkar ha psykiska problem som inte har ngt liv mer n att sitta p flashback hela dagarna och trakkasera folk! du r fanimej online jmt!
sjlv e jag hr d och d men jag kan iallafall skylla p att jag har en kille som sitter och vntar p hans telefonsamtal. vi kkluder r vl s tragiskt patetiska tjejjer som inte har ngt liv......

Mste du vnta p hans samtal ? kan ni inte bara komma verens om en tid ? trodde det funkade s fr alla andra.
Citera
2007-10-04, 14:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av legenden
Mste du vnta p hans samtal ? kan ni inte bara komma verens om en tid ? trodde det funkade s fr alla andra.

men doh!! det var ironiskt
klart som fan att jag inte sitter vntar p hans jvla samtal!!!!
jag har liiite annat att pyssla med i livet, vi har varit gifta i 6 r och vi har 2 barn tillsammans som jag har fullt upp med...
snna mnniskor som balkanexpress har jag sett i flertal genom ren och han kommer inte med ngt som man inte har ftt hra frr...
den enda som bryr sej r nog han sjlv som sitter framfr datorn hela dagarna runkar och fr utlsning s fort han kommer med en klatchig kommentar...

sdr nu fick vi trden in i OT! och jag hngde p.men det bjd jag p den hr gngen
Citera
2007-10-04, 15:40
Medlem
Citat:
jo jag vet 2 styckensom kallas greven...
den ena av dem r dd idag,,han dog i april ir och r knd som en av sveriges rikaste och som gjort flera ekobrott och som det talas om har mrdat sina 2 tidigare fruar och kommit undan straffet fr mord i bda fallen.
han har bytt identitet flertalet gnger.

*haha* Det MSTE bara vara samma snubbe som bodde i nrheten av mig fr en massa r sedan. Han blste skallen av sin tjej med ett hagelgevr och hackade sedan upp kroppen i smbitar och stdde ut den ver halva Uppland. Nr han kte dit hvdade han att hon skjutit sig sjlv och eftersom de strsta kroppsdelarna de hittat var centimeterstora gick det inte att bevisa ett skit. Maximilian Kartaschev eller liknande hette han p den tiden.
Citera
2007-10-04, 15:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Evilution
*haha* Det MSTE bara vara samma snubbe som bodde i nrheten av mig fr en massa r sedan. Han blste skallen av sin tjej med ett hagelgevr och hackade sedan upp kroppen i smbitar och stdde ut den ver halva Uppland. Nr han kte dit hvdade han att hon skjutit sig sjlv och eftersom de strsta kroppsdelarna de hittat var centimeterstora gick det inte att bevisa ett skit. Maximilian Kartaschev eller liknande hette han p den tiden.

jag har faktiskt ingen aning, jag slog upp greven p ntet och d dk det upp ngra alternativ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in