2011-02-28, 21:19
Medlem
nylontoppens avatar
Vad får man för 30st 10mg då ? Går dom loss för något ens
2011-02-28, 21:54
Medlem
CoupDeGraces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nylontoppen
Vad får man för 30st 10mg då ? Går dom loss för något ens

Bland folk som skjuter är 10mgare riktigt uppskattade. I mina trakter går ritalina oftast får en krona milligrammet, medans concertan oftast går på typ en tio för en 54a. Konstigt nog.
2011-03-01, 10:54
Medlem
Ritalin suger. Tog för ngn dag sedan nästan 200 mg, utan att ett piss hände. köp amfetamin ist.
2011-03-01, 11:02
Medlem
suqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freeaxx
Ritalin suger. Tog för ngn dag sedan nästan 200 mg, utan att ett piss hände. köp amfetamin ist.
Snortade du 200mg ritalin utan att få effekt?

Tycker iofs det är konstigt om du inte får effekt på 200mg även om du äter dem som de är, jag själv fick effekt på ynka 30mg (eller var det 20mg?) när jag svalde kapseln som den var. Det var väl ingen dos jag skulle tagit en fredagskväll på en fest, men funkade utmärkt i vardagen, ungefär som kaffe fast "lite" bättre.

Tycker f.ö. att det är tråkigt att det dykt upp så mycket trådar om metylfenidat nu på slutet eftersom det leder till uppmärksamhet i media, uppmärksamhet i media = panik hos läkemedelsverket.
2011-03-01, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suqa
Snortade du 200mg ritalin utan att få effekt?

Tycker iofs det är konstigt om du inte får effekt på 200mg även om du äter dem som de är, jag själv fick effekt på ynka 30mg (eller var det 20mg?) när jag svalde kapseln som den var. Det var väl ingen dos jag skulle tagit en fredagskväll på en fest, men funkade utmärkt i vardagen, ungefär som kaffe fast "lite" bättre.

Tycker f.ö. att det är tråkigt att det dykt upp så mycket trådar om metylfenidat nu på slutet eftersom det leder till uppmärksamhet i media, uppmärksamhet i media = panik hos läkemedelsverket.

Tycker också det är jävligt konstigt.. Tar då 30 mg om dan men har inte adhd eller add. Så jag borde känt av någonting ändå.. Kan tillägga också att jag är en kvinna.
2011-03-02, 01:24
Medlem
NitrousAcids avatar
På den tiden då jag faktiskt betalade för skiten, så gick det för 1kr/1mg, fast då snackar vi fan ritalinkulor å inte sketna concerta, concerta går inte att ta i russyfte inte ens om du smälter tabletterna i vatten eller alkohol, du blir bara keff i magen å får at.
2011-03-17, 14:47
Bannlyst
Vad får man betala för concerta i uppsalatrakten? Låt säga för 18 mg tabletter.
2011-03-18, 16:38
Medlem
1000 fick ja betala för en burk med 56or.. nu finns dom inte nånstans i Gbg!
2011-03-18, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeymann
Alza 18 kostar runt 15kr/st
Alza 54 kostar typ 35kr/st

Vi köpte såna och tog i skolan förr. Gamla Goda tiden

Jupp, helt sjukt. Har själv fått gratis men vet att de här hysteriska priserna stämmer. Ritalin är ofta mer populärt efrtersom det går att skjuta.
2011-04-16, 22:16
Medlem
JiseOnes avatar
Fick några burkar med Ritalin som betalning för en tjänst till en vän, dock avskyr jag centralstimulantia.
Så, jag undrar helt enkelt vad man kan ta betalt för en burk innehållande 30st kapslar ā 40mg, då jag antar att man inte säljer dessa styckvis.
2011-04-17, 00:42
Medlem
smokey.the.bears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JiseOne
Fick några burkar med Ritalin som betalning för en tjänst till en vän, dock avskyr jag centralstimulantia.
Så, jag undrar helt enkelt vad man kan ta betalt för en burk innehållande 30st kapslar ā 40mg, då jag antar att man inte säljer dessa styckvis.

100-400:- burken
2011-04-17, 00:55
Medlem
topsids avatar
Gratis är det vanligaste priset som jag stött på, inte många av dom som får ut det på recept brukar använda skiten är min uppfattning. Självklart betalar man en symbolisk summa, det är ju trotts allt inte gratis att hämta ut medicinen men mer än en 150 spänn för en burk skulle jag aldrig betala. Då kan man ju lika gärna köpa "the real deal".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in