Flashback bygger pepparkakshus!
2010-10-13, 17:26
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HÅDE
jag tyckte inte om ritalina och fick några burkar 40mg:s, vad kan man ta burken på 30st eller styckpris???
Burkvis, 300kr styck
2010-10-13, 19:54
Medlem
therebells avatar
jag får betala 500 kr för en burk med 30 st 30 mg ritalin...
2010-10-13, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av therebell

Du får ut 3g metylfenidat för det priset. Inte allt för dåligt.
2010-10-13, 21:38
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therebell
Jag får betala 0kr för två burkar alá 30st 54mg concerta högkostnadsskyddet är bra när de gäller concertan på apoteket, svindyrt för en så kass medicin.... sämsta medicinen jag tagit, som drog/berusningsmedel fungerar den bra så länge man fyller på varje timma, men ruset överväger inte den jävliga avtändnigne
2010-10-14, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2good2smoke
Du får ut 3g metylfenidat för det priset. Inte allt för dåligt.

Ojdå, trodde att det var en hundraburk det hela handlade om. Ursäktar mig.
2010-10-14, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Jag får betala 0kr för två burkar alá 30st 54mg concerta högkostnadsskyddet är bra när de gäller concertan på apoteket, svindyrt för en så kass medicin.... sämsta medicinen jag tagit, som drog/berusningsmedel fungerar den bra så länge man fyller på varje timma, men ruset överväger inte den jävliga avtändnigne

Tycker man blir så jävla grumlig i skallen av metylfenidat, och alltför kåt dessutom. Går inte att hålla kuken i styr.
2010-10-28, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HÅDE
jag tyckte inte om ritalina och fick några burkar 40mg:s, vad kan man ta burken på 30st eller styckpris???

ta typ 350-450:- för en burk 40mg rit... om du vill få iväg det snabbt
annars kan du ju kolla om någon köper dom för samma pris som på apoteket ( 637:50 ) tror jag det är.
själv brukar jag väldigt sällan köpa dom för samma pris som på apoteket eller dyrare, händer bara när jag får AT'N att jag betalar apot-pris elr mer, bara för att få bort at'n
brukar köpa st vis då. betalar runt 100kr för 2-3 st 30-40mg'are (då är det jag som sätter ut priset)
2010-11-01, 13:53
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kekambas
Ritalin är inte värt att köpa, ruset är väl inget att hänga i granen, som när meph börjar dala och du "måste" fylla på.

Mdpv är mer prisvärt men mycket mer potent, båda fungerar på samma sätt.

Jo MDPV är bättre, får själv fylla på Ritalin varann timme för att underhålla ruset, dock får jag eufori av det och får ingen AT, så ruset är helt OK enligt mig.
2010-11-01, 14:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kekambas
Ritalin är inte värt att köpa, ruset är väl inget att hänga i granen, som när meph börjar dala och du "måste" fylla på.

Mdpv är mer prisvärt men mycket mer potent, båda fungerar på samma sätt.
Vill rätta mig själv och säga att det är återupptagningshämmare.
2011-01-13, 14:25
Medlem
suqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullemeck
gammalt inlägg men måste ändå klaga på din källas mattekunskaper :P 5gram ritalin är 125st 40mg, 125st för 300 är rätt bra pris
Och jag vill klaga på din läsförståelse.

Han menade självklart ett gram pulver, pulvret består inte endast av metylfenidat utan även bindeämnen och andra utfyllnadsämnen. Så ett gram pulver är inte ett gram metylfenidat.
2011-02-17, 07:26
Medlem
Jag har tidigare köpt ritalin 40mg för 900kr/burk av en kille men han får det inte längre utskrivet. Dyrare än er men det räcker med en eller två tabletter för att jag ska må bra. Men mår nu skit när det är slut. Tror ni att man kan köpa ritalin på plattan i sth om man åker dit?
2011-02-26, 04:57
Medlem
Satansmords avatar
Ritalin i tyskland är väldigt mycket billigare där. Ska finnas nätshoppar som säljer det men kommer inte ihåg någon specifik. Länge sedan men har för mig att det var 180kr/ 30burk 18mg concerta. Kommer inte ihåg priset på ritalin och ej heller namnet på nätshopen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in