Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-09-01, 19:28
Medlem
Chamoniards avatar
Fredrik Paulan var ju ett tag i media i tid och otid och predikade om träning och hur man ska äta för att leva ett långt och friskt liv. Sen fick han någon form av hjärnblödning. Sedan dess har i varje fall inte jag sett av honom.
Skapligt segt att bli så allvarligt sjuk så ung samtidigt som man har gjort karriär på att vara hälsoprofet.

Någon som träffat denne man? Vad gör han nu? Tar han den i röven?

(Jag bor utomlands och missar en hel del svensk media. Sorry om jag är ute och cyklar......)
Citera
2007-09-01, 19:44
Medlem
Andy Pandys avatar
Paulún har en blogg på
http://blogg.paulun.se/
Hans senaste inlägg där är daterat den 20 augusti och har rubriken "Semestern är slut, hurra!". Den energiske mannen berättar om att han har varit i Spanien, att hans nya bok Fettguiden kommer ut den 13 september och att han minsann sköter sin styrketräning och motion riktigt bra: "Gör detsamma som jag och motionera så mycket du hinner. Det är du värd."
Huruvida analsex ingår i hans motionsprogram framgår dock inte i inlägget.
Citera
2007-09-01, 19:58
Medlem
Miljonären.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Fredrik Paulan var ju ett tag i media i tid och otid och predikade om träning och hur man ska äta för att leva ett långt och friskt liv. Sen fick han någon form av hjärnblödning. Sedan dess har i varje fall inte jag sett av honom.
Skapligt segt att bli så allvarligt sjuk så ung samtidigt som man har gjort karriär på att vara hälsoprofet.

Någon som träffat denne man? Vad gör han nu? Tar han den i röven?

(Jag bor utomlands och missar en hel del svensk media. Sorry om jag är ute och cyklar......)

Svaret på den frågan är: ja, han tar den i röven.

Här är en bild när han får den i röven.

http://www.orkla.no/eway/imgstore/2b3e11a4cc.jpg
Citera
2007-09-01, 21:07
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miljonären.

Citera
2007-09-01, 21:16
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miljonären.

Citera
2007-09-01, 22:15
Medlem
hesons avatar
Klart han gillar grekiskt, medelhavsmat har ju generellt låg GI.
Citera
2007-09-02, 00:14
Medlem
I övrigt finns där dock inte mycket kul skvaller om honom. Han må vara inkompetent och det mesta han skriver i sina sk artiklar är bara strunt men inkompetens är nog det värsta vi kan beskylla honom för.
Citera
2007-09-02, 00:19
Medlem
Konstigt att en småfet smurf får rollen som sveriges viktsamvete imo
Citera
2007-09-02, 00:21
Medlem
666Hates avatar
Jag tycker han ser lönnfet ut
Citera
2007-09-02, 01:28
Medlem
Andy Pandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boris7589
I övrigt finns där dock inte mycket kul skvaller om honom. Han må vara inkompetent och det mesta han skriver i sina sk artiklar är bara strunt men inkompetens är nog det värsta vi kan beskylla honom för.
Vad har han egentligen för utbildning och så som gör att han anses ha något nyttigt att säga om träning och diet?
Citera
2007-09-02, 01:33
Medlem
Hjärnblödningen fick han väl när han körde bänkpress i Smithmaskin, liggandes på en lutande bänk med huvudet nedåt. Kanske cyklar här, men jag har för mig att det hände i samband med att han utfört en styrketräningsövning.
Citera
2007-09-02, 01:43
Medlem
Andy Pandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Hjärnblödningen fick han väl när han körde bänkpress i Smithmaskin, liggandes på en lutande bänk med huvudet nedåt. Kanske cyklar här, men jag har för mig att det hände i samband med att han utfört en styrketräningsövning.
Jo, men med en veckas fördröjning. Jag förstår inte hur läkarna (eller han själv) kunde fastslå att det var träningen som var orsaken.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in