Flashback bygger pepparkakshus!
2007-09-02, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Pandy
Jo, men med en veckas fördröjning. Jag förstår inte hur läkarna (eller han själv) kunde fastslå att det var träningen som var orsaken.
Det kan man ju undra, men jag tvivlar inte på att man kan fastslå det.

Antagligen fick han en propp i samband med övningen. Sedan tog det väl en vecka för proppen att färdas i blodomloppet till hjärnan, där den fastnade.
Citera
2007-09-02, 03:44
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Jo, men med en veckas fördröjning. Jag förstår inte hur läkarna (eller han själv) kunde fastslå att det var träningen som var orsaken.

Finns nog ingen läkare som kan påstå att hjärnblödningen har med träningspasset att göra eller ens att det är sannolikt. Låter som nonsens från FPs sida
Citera
2007-09-02, 10:33
Medlem
jORkas avatar
Citat:
Vad har han egentligen för utbildning och så som gör att han anses ha något nyttigt att säga om träning och diet?
fil mag i nutrition
Citera
2007-09-03, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jORka
fil mag i nutrition

Den stora frågan är väl om den utbildningen verkligen är avslutad? Vad jag har hört så återstår det en hel del.

Skulle vara kul att höra mer om hans livsstil, lever han verkligen som han lär? Och i så fall, varför ser han ut som han gör??

Bänkpresshistorien är en utav de mest patetiska efterkonstruktioner jag har hört på länge..
Citera
2007-09-03, 09:45
Medlem
Han har väl försvunnit gradvis i takt med att det blivit klarlagt att GI inte är den heliga graal han framställt det som.
Citera
2007-09-03, 10:47
Medlem
jamenvaddårås avatar
Försvunnit helt har han väl inte.
Varor med hans namn finns ju lite överallt numera, påsar med nötter osv rätt dyra grejer:
http://produkter.pauluns.se/

Så han kanske satsar på att sälja nötpåsar på Konsum istället för att synas själv. Folk som har haft stroke brukar ju bli lite sneda i ansiktet och kroppen.
Citera
2007-09-03, 13:41
Medlem
-jOE!s avatar
Han driver Paulúns Näringscenter i Stockholm. www.pnc.nu
Citera
2007-09-03, 13:47
Medlem
Scanfaces avatar
Citat:
Paulún har en blogg på
http://blogg.paulun.se/
Hans senaste inlägg där är daterat den 20 augusti och har rubriken "Semestern är slut, hurra!". Den energiske mannen berättar om att han har varit i Spanien, att hans nya bok Fettguiden kommer ut den 13 september och att han minsann sköter sin styrketräning och motion riktigt bra: "Gör detsamma som jag och motionera så mycket du hinner. Det är du värd."
Huruvida analsex ingår i hans motionsprogram framgår dock inte i inlägget.

Citera
2007-09-03, 19:20
Medlem
Citat:

Det är inte så troligt att de kan det. Det är nog Paulun själv som kommit på den ursäkten för att inte skrämma bort lättlurade människor från hans "mirakeldiet" (och bokförsäljning).
Citera
2007-09-03, 19:23
Medlem
Giggis avatar
Jag tror att han till viss del tog död på sig själv i branschen då han syntes överallt och representerade alla företag. Till slut tappade han i trovärdighet. Jag tröttnade på honom redan för två-tre år sedan och är ganska glad att han är borta!
Citera
2007-09-04, 01:51
Medlem
pysokats avatar
Han var väl en dåtidens Anna Skipper, dock hade han väl sin utbildning men han pratade precis lika mycket skit. Kom ihåg att jag intervjuade ett par forskare inom idrott/dopning osv. och det generella som de märkt omkring på olika institutioner var att folk skrattade åt honom, så fruktansvärt oseriös.
Citera
2018-12-13, 22:21
Medlem
Drozds avatar
Bump!

FP är enligt envisa rykten an av grundarna och finansiärerna bakom denna sida:
www.abdlscandinavia.com
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto