Jaså vilket nummer? För jag vill minnas att Tina Leijonberg skymtades i premiärnumret. Kom det ut så många fler?
vet inget om playboy men hon "vek ut" sig i slitz vid något tillfälle. kommer inte ihåg när men har nog kvar tidningen i källaren om det skulle vara superviktig. var ju poppis ett tag. caroline giertz och åsa fröberg, den gamla tv3väderdonnan var ju andra som "vek ut" sig. alltid diskreta bilder dock
Julklappsbekymmer - redan nu
Published: 2008-11-17, 14:01
Mafioso PR ska köpa in ett gäng ex (22 stycken) av min kokbok och ge till våra kunder i julklapp. Men Hydra Förlag då? De är är vår kund. Vi gör PR för deras olika böcker samtidigt som de ger ut min kokbok. Inte fan kan jag ge dem Östuropas Kulinariska Hemligheter i julklapp. Eller hur? De måste ju ha hundratals ex av den skräpandes på kontoret. Så - vad ska jag nu göra?
---------------
Hennes företag köper hennes bok för att ge kunderna i julklapp...
snacka om att vara OM SIG OCH KRING SIG!
Det här inlägget skriver jag till alla er på Flashback som sitter och spekulerar kring huruvida jag har torrt på fötterna vad gäller Joakim Helén och alla hans olika identiteter.
Det har jag. End of discussion. Spekulera gärna kring andra saker men tro inte att jag skulle slå på stora trumman utan att vara 100% säker.
--------------------------
Ur Dominikas blogg.
Ogillar folk som säger END OF DISCUSSION så fort de fått ut sin sida av saken. Det hela handlar om Stureplans Vackraste,
som har en egen "het" tråd här inne.
"Dominika Maria Peczynski was born 19th September, 1971 in Warsaw, to Russian Jewish mother Tina and Polish father. She lived in Poland till 7 years when she moved to Stockholm. Dominika has rich past 'cause of her hippie-style of life. She had traveled to several countries long before her famous Dominika's Planet. After coming to Stockholm she joined one of the model agencies and had her first earned money. For a long time she lived in Prague. She worked as a stripper in Israel and Los Angeles. But everything does always turn to the right..."
here we are - oxå i Israel - men så var det Dominika jag så i LA - nu skall vi ha tag i casting boken med casting pix .. men hur ???????
Men vafan? Är hon FÖDD i polen borde hon väl heta Peczynska, om inte mina polskakunskaper är alldeles åt helvete. Var säker på att hon var född i väst, med polsk/slavisk farsa, därav den manliga formen på hennes efternamn.
Milf... eftersom jag är heterosexuell kvinna så skippar jag helst "to fxxx her". Men visst är hon läcker! Kul med någon som behåller sitt utseende (förutom smärre finjusteringar) i en värld av bimbo-blondiner.
Företagaren och bloggaren Dominika Peczynski - ett sicko?
"Sickon" är det uttryck Dominika själv (vid flera tillfällen) har valt när hon beskrivit oss som är Flashback-användare.
Tex här bland kommentarerna i hennes blogg (2008-11-19):
Citat:
"Det är samma person som har rätt många identiteter på FB. Dessutom är det bara sickon om hänger där. Svårt att bry sig eller ta något som står där på allvar. Att bara orka bli medlem där. Sorgligt."
"Min uppfattning om folk på FB är att de slösar bort sitt värdefulla liv på fullständigt meningslösa saker som att skvallra om folk de inte känner. Det är rätt sickt. Många läser FB, men de som är medlemmar är nog lite speciella."
Eller i detta blogginlägg (2009-01-06):
....... annan text .......
Royal Roger Lundgren, som jag vár på Wallanderpremiär med igår, berättade att det finns en tråd på Flashback som handlar om att Christian lämnat mig för Miss Inga. Jag har inte sett det själv. Flashback är för sickon. Tanken är bra men de flesta av användarna är fullständigt dysfunktionella individer. Man kan väl säga så här -om Crippa skulle varit intresserad av att ligga med män så hade han gjort det. Det är inte så att han inte blivit uppvaktad. Av någon anledning (förmodligen att han är heterosexuell) väljer han ändå att vara med kvinnor. Av egen fri vilja. Det tål att tänkas på innan man börjar hänge sig åt hejdlöst skvallrande. Jag är heller inte flata och har således inte lämnat Christian för en annan kvinna. Av ovan nämnda anledning. Sluta spekulera. Vårt uppbrott är helt och hållet fritt från skandaler. Finns absolut inget rafflande att säga om det. Nu vet ni.
Ni vet väl också att jag läser alla kommentarer? Bloggtrollets raderar jag utan att läsa. Jag ser med ett snabbt ögonkast att det är han. Men jag läser alla andra. Med stor behållning. Nyss såg jag den här kommentaren som gjorde mig så jävla glad:
du är verkligen en av de snyggaste kvinnorna i Sverige...och definitivt den trevligaste,,,,
....... annan text .......
Under hösten har vi bla kunnat följa Dominikas trolljakt i bloggar och media
(men kanske framförallt via diverse trådar här på Flashback),
och många har undrat hur hon egentligen mår.
Nu har "Dommen" tydligen drabbats av något slags nervkollaps -
(vid årsskiftet, i samband med separationen från "Crippa")
och börjat gå hos en terapeut.
Därav frågan; är hon ett dysfunktionellt sicko?
Senast redigerad av Slang-Calle 2009-02-06 kl. 15:15.
Igår kunde man läsa i DPs blogg (på hanky.se):
BECAUSE YOU'RE WORHT IT
Published: Igår, 21:13
Hánnah och jag var båda så duktiga idag, hon i skolan och jag på jobbet, så jag tyckte stt vi kunde ta oss tre timmsr bubbelbad plsdksnde och ångbsdtu på Centralbadet. De har ju öppet sent and we're fucking worht it.
Idag var det inlägget ändrat till:
Haggan Nadya förstör min morgonstund
Published: Igår, 21:13
Jag var baske mig först på jobbet idag. Kors i taket. De dagar jag har Hannah (som idag) brukar jag lämna henne på skolan 08.15 och vara på kontoret 08.25. När jag inte har Hannah traskar jag in en stund efter nio. Jag stannar gärna länge och jobbar på kvällen men morgonen än inte min starka tid på dygnet.
Idag var Hannah och jag dock lite tidiga så när jag kände på kontorsdörren och den visade sig vara låst tänke jag: Gud så skönt! Jag får vara ensam här ett tag. (Nadya är alltid här först annars) Det är härligt att vara ensam på kontoret. Trots att jag helst är det på kvällstid.
Men den här härliga lilla stunden av örttedrickande (numera påbjudet), mailakollande och snusande jag sett fram emot förvandlades snabbt till ett inferno när Haggan Nadya klev in genom dörren och förstörde hela min dag. Nja, kanske inte hela dagen, men en kvart försörde hon i alla fall, den lilla subban
Kommentarer (14)
Och sedan följde detta förklarande (ähum) inlägg:
Citat:
Sorry
Published: Idag, 08:37
Inlägget om att Hannah och jag tillbringat kvällen på Centralbadet försvann visst. Trollet vill nog tro att det beror på att det var fullt med felstavningar, vilket det var. Men så är det alltså inte - hade varit lättare att rätta till dem i så fall än att skriva ett nytt.
Kontentan var iaf att min lilla dotter och jag tillbringade en härlig kväll på Centralbadet där vi bubblade, badade thermalbad, ångbastade, gungade varandra i hängmattan och simmade lite. Som en belöning för att vi var så duktiga - hon i plugget och jag på jobbet.
Hon uttrycker sig ganska kul ibland, och hon drar sig inte för att visa upp en del av sina svaga sidor.
Att hon skriver som hon gör om oss här på FB kan man väl tycka vad man vill om, men vi kanske ska tänka på att vissa av oss uttrycker oss väldigt rått och elakt om andra människor. Mycket värre än vad hon gör.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!