2007-09-01, 18:23
Medlem
Jag var i Los Angeles från slutet 1978 - 1983 o har ett minnesbild att jag har set denna donna som stripper på en stripclub där. Någon som vet ???
Citera
2007-09-01, 18:47
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b@ron
Jag var i Los Angeles från slutet 1978 - 1983 o har ett minnesbild att jag har set denna donna som stripper på en stripclub där. Någon som vet ???
Vilken stripjoint ?
Citera
2007-09-01, 19:14
Medlem
padrons avatar
Du verkar ha ett bra minne!

Jag kan tänka mig att gjort både det ena och det andra, tyvärr är hon född 1970 så det verkar inte helt sannolikt. Men det hade varit trevligt med lite skvaller om henne.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Dominika_Peczynski
Citera
2007-09-01, 19:56
Medlem
Legimitations avatar
Hon var och höll låda när jag gick på högskola i början på 2000-talet. Hon snackade om hur hon startade Lovesearch? (matchningssite).
Mitt bestående intryck är att hon ungefär var 10 sekund fuktade läpparna genom att tungan for ut och in mellan hennes stängda läppar.
Fick lite snuskiga vibbar av det. Tungarbete på hög nivå.
Citera
2007-09-01, 21:26
Medlem
padrons avatar
Hon var tillsammans med en kollega till mig för en sex-sju år sen. Jag kände honom inte så värst bra så jag fick dessvärre aldrig reda på hur hon var i sängen.
Citera
2007-09-01, 23:52
Medlem
filmfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Men det hade varit trevligt med lite skvaller om henne.
Inget direkt skvaller, men hon är väl den tjej i Army of Lovers som berättat i en eller flera intervjuer hur hon som tonåring lurade män på pengar (förskottsbetalning) genom att erbjuda dem sexuella tjänster som de aldrig fick. Borde gå att hitta i något mediearkiv.
Citera
2007-09-02, 02:55
Medlem
Hirvis avatar
Har hört och läst från flera håll att hon är en aktiv besökare på olika Swingers-klubbar.
Citera
2007-09-02, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b@ron

efter kontakt med min kompis i Californien var det inte under min vistelse i LA men under ett av mina senare besök runt 1990 att vi var på denna strip club i East Hollywood - hon blev annoncerat som miss xxxxxxx from Sweden - vi skrek några ord på svenska o hon svarade på svenska .... når jag senera så "TUTTI FRUTTI" på TV 3 ble det helt klart för mig att DOMINIKA P var denna "svenska stripper" i east hollywood - det går väl att fråga henne direkte - det var inte "nasty" just ordinary strip tease
Citera
2007-09-02, 14:41
Medlem
apanola IIs avatar
Har understundom slagits av det faktum att hennes tänder har en gul-grå nyans på vissa bilder. Förmodligen förklaras det av att hon är en äcklig rökare, men det ser väldigt snuskigt och ohygieniskt ut. Tror att hon slarvar en del med övrig personlig hygien. Sen strip-ryktena, ja varför inte, har för mig att hon hade någon sorts sexrådgivning i någon tidning, men ska inte svära på saken då jag är kroniskt ointresserad av såna spalter.

jag har fått intrycket av att hon är mediakåt men inte har tallang för att exponera sig tillräckligt i media, överhuvudtaget så borde hon vara till åren kommen nu och därmed ganska ointressant för media.
Citera
2007-09-03, 16:40
Medlem
"Dominika Maria Peczynski was born 19th September, 1971 in Warsaw, to Russian Jewish mother Tina and Polish father. She lived in Poland till 7 years when she moved to Stockholm. Dominika has rich past 'cause of her hippie-style of life. She had traveled to several countries long before her famous Dominika's Planet. After coming to Stockholm she joined one of the model agencies and had her first earned money. For a long time she lived in Prague. She worked as a stripper in Israel and Los Angeles. But everything does always turn to the right..."

here we are - oxå i Israel - men så var det Dominika jag så i LA - nu skall vi ha tag i casting boken med casting pix .. men hur ???????
Citera
2007-09-03, 23:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
Har understundom slagits av det faktum att hennes tänder har en gul-grå nyans på vissa bilder. Förmodligen förklaras det av att hon är en äcklig rökare, men det ser väldigt snuskigt och ohygieniskt ut. Tror att hon slarvar en del med övrig personlig hygien. Sen strip-ryktena, ja varför inte, har för mig att hon hade någon sorts sexrådgivning i någon tidning, men ska inte svära på saken då jag är kroniskt ointresserad av såna spalter.

jag har fått intrycket av att hon är mediakåt men inte har tallang för att exponera sig tillräckligt i media, överhuvudtaget så borde hon vara till åren kommen nu och därmed ganska ointressant för media.

Du har så rätt i hela din analys, kedjerökare, ohygienisk o.s.v...
Citera
2007-09-04, 09:39
Medlem
mishimas avatar
Jag har hört att hon är en usel PR-konsult som gärna blir ovän med kunderna.

Sedan har vi den där korthistorien med Resumé.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in