Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-09-01, 01:45
Medlem
Jag har blå valium, undrar om det är bezo och hur många man ska ta för att bli flöddrig ?

Och så har jag tagit 3 st imovane det är väl inge4n farliog blandning?

Behöver snabb svar tack
2007-09-01, 01:49
Medlem
Krakatoas avatar
Beror ju på tolerans och om de är äkta osv. Fick tag i några förut som jag misstänker var gamla så de slog inte så hårt. Personligen brukar jag ta två och jag har väl lite högre tolerans än medelsvensson.

Blåvalarna ligger på 10mg förresten.
2007-09-01, 01:54
Medlem
Hur ser man att dom äkta , dom är blå med ett kors på baksidan. en polare har slängd´t i sig 10 st och känner ingenting :S

Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Beror ju på tolerans och om de är äkta osv. Fick tag i några förut som jag misstänker var gamla så de slog inte så hårt. Personligen brukar jag ta två och jag har väl lite högre tolerans än medelsvensson.

Blåvalarna ligger på 10mg förresten.
2007-09-01, 01:57
Medlem
Sir.Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impheatus8
Hur ser man att dom äkta , dom är blå med ett kors på baksidan. en polare har slängd´t i sig 10 st och känner ingenting :S

När slängde han i sig skiten då?
2007-09-01, 01:57
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impheatus8

Tio stycken? Och känner ingenting? Ja du, då vet jag inte vad jag ska säga.

http://www.mymeds.cc/images/v10all.jpg

Så där ser Roches valium ut. Vi handlade en mindre sort förut, vet inte om de var gamla, annat märke eller falska. Men lika starka som original var det inte.

Och ja, det är benso, i sverige heter valium stesolid. Sök på stesolid på fassen.
2007-09-01, 13:11
Medlem
Rymdresenärs avatar
Bara käkat valium en gång, då bara för att testa lite, i samband med alkohol. Slängde nog i mig en 8blåa på en kväll. Vart väl rättså avslappnad Fan va trögt det var att gå hem i en uppförsbacke, funderade seriöst flera gånger på att bara lägga mig och sova mitt på gatan. Bryr sig inte ett skit och glömde hela tiden bort vart jag var.
2007-09-01, 13:41
Medlem
Blå valium innehåller diazepam. Är dom riktiga och ligger på 10mg så borde väl en 4-5st räcka för att känna ganska mysig Ett råd! blanda inte med alkohol då skämmer man oftast ut sig
2007-09-01, 14:56
Medlem
Trollishs avatar
Står det 10 på ena sidan sedan ett streck på andra? För dom suger
2007-09-01, 15:43
Medlem
RoLLiTs avatar
Jag vet att jag hade fixat blå valium. Kände inte ett piss av dom. Kanske käkade upp mot 10st nästan.
Kan vara så att dom är gamla, det misstänker jag att dom var jag fick. För färgen var inte så mycket blå. Såg typ ut som den vart mycker ljusare.
2007-09-01, 19:11
Medlem
furis avatar
Blå valium är ljusblåa... Valium är bara bra för AT eller i samband med något annat.. Annars är de rätt trist i längden..
2007-09-01, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Står det 10 på ena sidan sedan ett streck på andra? För dom suger
behöver dom inte göra...har några nu de står 10 på en sidan och skåra och dom r bra som fan... lika bra som en svensk stesstia så tvivlar inte en sekund att de skulle va minde dia i dom
2007-09-03, 11:07
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stearling_morrison
behöver dom inte göra...har några nu de står 10 på en sidan och skåra och dom r bra som fan... lika bra som en svensk stesstia så tvivlar inte en sekund att de skulle va minde dia i dom

Hade kanske dom jag köpt blivit utsatta för dåliga förhållanden, för en vän hade några stycken och dom var verkligen usla.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in