2007-09-03, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Hade kanske dom jag köpt blivit utsatta för dåliga förhållanden, för en vän hade några stycken och dom var verkligen usla.
10mg står de på ena sidan samma ljusa färg som roches funkar verkligen bra..mina iaf
men de vimmlar ju av kassa vallar så.
2007-09-03, 20:31
Medlem
blue

dom bloa persiska vallarna e dom besta(karta me persisk text)...sen finns de nora bloa de stor cjb po tror jag dom hade jag inne forut dom e fan ganska tunga endo...sen de bloa roche 10 men de har ja inte testat..hehe de du ska slenga i dej e de grona 542 hahaha synd bara att de inte finns orginal lengre...dom va sjuka
2007-09-04, 00:53
Medlem
StorMammas avatar
Puckoinlägg av hunden raderat.

// Mod.
2007-09-04, 11:31
Medlem
tem04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impheatus8
Jag har blå valium, undrar om det är bezo och hur många man ska ta för att bli flöddrig ?

Och så har jag tagit 3 st imovane det är väl inge4n farliog blandning?

Behöver snabb svar tack
Blå vallar e benzo 10 mg diazepam ska du må gött ta 4-5 st att börja med Imovane e ingen benzo men en "släkting" ....näää d e inte farligt att blanda...men du får en jäääävla taskig "metall" smak i munnen å kan bli seeeg. Jag skulle inte blanda ...bara ta vallarna
2007-09-04, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pengar#1
dom bloa persiska vallarna e dom besta(karta me persisk text)...sen finns de nora bloa de stor cjb po tror jag dom hade jag inne forut dom e fan ganska tunga endo...sen de bloa roche 10 men de har ja inte testat..hehe de du ska slenga i dej e de grona 542 hahaha synd bara att de inte finns orginal lengre...dom va sjuka

är ja den enda som tycker flunisarna funkade presis lika bra... måste va psykiskt de där..därimot 2mg ropparna funkar en sån bättre än 2 flu tex
2007-09-04, 14:32
Medlem
hundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
Puckoinlägg av hunden raderat.

// Mod.

2007-09-08, 03:58
Medlem
hehe

Citat:
Ursprungligen postat av stearling_morrison
är ja den enda som tycker flunisarna funkade presis lika bra... måste va psykiskt de där..därimot 2mg ropparna funkar en sån bättre än 2 flu tex

flunisarna e nica men de her jevla suffletterna fuck va bra dom vaa for o va soder smo shit ja log po ett jevla hotel rumm i odenplan o blev ritad till en katt av mina kompisar efter de der hahaha jag hade runt 1monad me dom der haha det var en helt flippad monad kan ja lova haha
2007-09-08, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impheatus8
Jag har blå valium, undrar om det är bezo och hur många man ska ta för att bli flöddrig ?

Och så har jag tagit 3 st imovane det är väl inge4n farliog blandning?

Behöver snabb svar tack
ta en sisådär 8 st, känner du inget då tar du 12 till. de är ganska svaga så det är ingen fara. mycket nöje!
2009-09-27, 17:07
Medlem
boostar cb vallarna ? har bara 6 st förtillfället
2016-02-06, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kthxbye
Blå valium innehåller diazepam. Är dom riktiga och ligger på 10mg så borde väl en 4-5st räcka för att känna ganska mysig Ett råd! blanda inte med alkohol då skämmer man oftast ut sig
utländska blå vallar är verksamt ämne diazepam som stress. Jag tog 8st å blev bra fladdrig. Men jag har stress 5or utskrivet. Men dom är djävligt bra.
2016-02-06, 15:42
Moderator
Morfar-52s avatar
Gammal tråd, frågor i ämnet tas numera i (FB) Stesolid (diazepam, Valium, Apozepam) fanclub /låst
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in