• 1
  • 2
2007-08-31, 01:18
Medlem
Lite inspirerad av M.Dew-tråden.

Detta är ju världens godaste läsk, utan tvekan, men vart finns den att köpa här i Svedala?
Citera
2007-08-31, 12:15
Medlem
Villons avatar
Butiker som säljer medelhavsprodukter i största allmänhet brukar väl sälja den ibland har jag för mig.
Citera
2007-08-31, 13:48
Medlem
Ninsos avatar
Hua, den är den man får i asiatiska länder istället för apelsinjuice när man beställer... Inte god alls imo.
Citera
2007-08-31, 14:55
Medlem
SgtApones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chicker
Lite inspirerad av M.Dew-tråden.

Detta är ju världens godaste läsk, utan tvekan, men vart finns den att köpa här i Svedala?
Yay!!
Den drack jag konstant som liten när vi var utrikes!!
Tvärgod apelsinläsk som jag absolut saknar. Ser jag den så köper jag den!

Citera
2007-08-31, 21:14
Medlem
Tjohildas avatar
Drack den första gången i Paris och tyckte den var ok, minns att jag släpade hem flaskan också eftersom den var lite annorlunda. Helt ok, som sagt, men nån tiopoängare är det ju inte.
Citera
2007-10-22, 07:14
Medlem
Riktigt god, en av mina favoriter.. de hade den för nåt år sedan på Pressbyråerna i Malmö, men jag har inte sett den på ett bra tag tyvärr.
Citera
2007-10-22, 11:24
Medlem
Airbuzzs avatar
Kommer ihåg reklamen från 80-talet som gick på Super Channel och SkyChannel.

Minns till och med låten, men jag har nog aldrig druckit Orangina...
Citera
2007-10-22, 14:38
Medlem
Tjohildas avatar
Hm, om jag minns rätt smakar det som en kolsyrad blandning av apelsinjuice och apelsinsaft. Rätt gott kallt, men inte högst på min drycklista.
Citera
2007-10-22, 17:29
Medlem
Airbuzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
Hm, om jag minns rätt smakar det som en kolsyrad blandning av apelsinjuice och apelsinsaft. Rätt gott kallt, men inte högst på min drycklista.

Låter ju kanske inte helt klockrent, men men, jag testar vad som helst åtminstone en gång!
Citera
2009-03-16, 17:02
Medlem
divinebaals avatar
Sprendrups har ju märket nu. Iom att Schweppes tog över licensen finnns den (teoretiskt) här nu igen.

Man har inriktat sig på "kafeer och restauranger" så det lär inte finnas i butikerna förren alla har klagat o gnällt nog på inköpschefen i matbutiken.
Citera
2009-06-24, 19:08
Medlem
konstigkonsts avatar
Jag har sett den på både Pressbyrån och Netto nu. Svingod!
Citera
2009-06-24, 19:15
Medlem
dumburkens avatar
Riktigt god, brukade dricka den när jag semestrade i Italien. Tyckte den var god att dricka när man var på stranden, fast om jag hade haft en iskall öl hade valet nog varit ett annat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in