• 1
  • 2
2009-06-24, 19:16
Medlem
Idetorkas avatar
God
Citera
2009-06-24, 20:06
Medlem
Den är god men jag tycker att det är lite dåligt att den är så dåligt kolsyrad. Ta bort fruktköttet så att man slipper skaka å släng i mer kolsyra!
Citera
2009-06-24, 20:16
Medlem
gottmospahedens avatar
Är det den "nya" som kommit till Sverige?
Citera
2009-06-25, 07:21
Medlem
Mandingos avatar
köpte ett par på coopforum backaplan här i gbg... ingen vidare sensation, den ena fick agera törstsläckare i värmeböljan, den andra dracks med rom, vilket var bättre...
Citera
2009-06-25, 07:53
Medlem
Trumpeters avatar
Helt OK, men långtifrån toppen.
Citera
2009-06-25, 11:09
Medlem
Axells avatar
Köpte en Orangina på netto för ett tag sedan då min halvt störda kompis hade sagt att det var det godaste drickan han hade druckit. Jag drack den och den var liksom helt okej men inget speciellt.

Finns mycket mer godare läsker och energidrycker än Orangina.
Citera
2009-06-25, 15:52
Medlem
Bj_o_rns avatar
Gillar den! Brukar alltid köpa när jag är i Frankrike. Kul att höra att den kommer till Sverige med.
Citera
2009-08-30, 11:12
Medlem
moliss avatar
Skabbig som fan, skulle dra och köpa fanta men köpte denna istället

Eftersmaken är ju typ apelsinskal. Här är en bild på fanskapet!

Vad menas med att ha en kukformad apelsin och sedan med slogan "Shake it to wake it" Vad i helvete!!

http://data.fuskbugg.se/skalman01/--...--DSC00094.JPG
Citera
2009-08-30, 18:09
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molis
Skabbig som fan, skulle dra och köpa fanta men köpte denna istället

Eftersmaken är ju typ apelsinskal. Här är en bild på fanskapet!

Vad menas med att ha en kukformad apelsin och sedan med slogan "Shake it to wake it" Vad i helvete!!

http://data.fuskbugg.se/skalman01/--...--DSC00094.JPG

Jag tycker den är helt kanon och hoppas att Spendrups gør den också i 1,5 formatet. Den skall skakas eftersom den verkligen innehåller apelsinjuice och då med lite fruktkøtt i. Jag gillar smaken just før att den är betydligt mindre artificiell än vanlig barnläsk med apelsinsmak. Gillar också att de skryter om att de bara har ordentligt jävla socker i.

Edit: eller är det 1,5:a du fått tag i? Jag har inte sett det någonstans ännu. (hoppas)
Citera
2009-08-31, 16:21
Medlem
moliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Jag tycker den är helt kanon och hoppas att Spendrups gør den också i 1,5 formatet. Den skall skakas eftersom den verkligen innehåller apelsinjuice och då med lite fruktkøtt i. Jag gillar smaken just før att den är betydligt mindre artificiell än vanlig barnläsk med apelsinsmak. Gillar också att de skryter om att de bara har ordentligt jävla socker i.

Edit: eller är det 1,5:a du fått tag i? Jag har inte sett det någonstans ännu. (hoppas)

Det är 1,5 liter tror jag. Kan kolla nästa gång jag besöker den lokala konsumbutiken.
Citera
2019-03-05, 22:39
Medlem
HasseBanans avatar
Den är ju bra mycket godare och friskare i smaken än både Fanta och Zingo. Gillar att den smakar en blandning av citron och apelsin, det gör att den smakar mer friskt. Somrig läsk.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in