2007-08-29, 22:40
Medlem
Skullheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bunny
De va ett j-vla tjat om huruvida de har sex eller inte...men det är väl inte det som var the main issue, grundproblemet som vi vet existerar, som vi inte behöver spekulera kring, är att det ligger en naken man i hans flickväns säng, vilket hon accepterar

Exakt, bara det är lika illa som om de hade sex, jag hade sagt upp kontakten direkt, efter första kvällen han sov där
2007-08-29, 23:09
Moderator
Ruskigbusss avatar
Ledsen grabben, det finns bara en sak för dej att göra:

Walk away.

Detta förhållande existerar inte mer.
2007-08-29, 23:27
Medlem
internetnätets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omar Svensson
Visst kan man spekulera om huruvida hon har varit otrogen eller kommer vara det, man har ju helt klart sina aningar.

Fast vem är det egentligen hon är otrogen med? supersmurfigt knullar faktiskt någon annans sambo.
2007-08-29, 23:42
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av internetnätet
Fast vem är det egentligen hon är otrogen med? supersmurfigt knullar faktiskt någon annans sambo.

Good point!

Allvarligt talat är det här nåt av det värsta jag läst på FB och det inkluderar en hel del vedervärdiga historier.
Jag kan inte förstå att nån kan ha SÅ lågt självförtroende att man går med på precis vad som helst.
Som sagt, din f.d. flickvän har skaffat sig en sambo och du går omkring och tror att ni fortfarande är ihop?!

Ge upp.
Vad du än tror så finns det mer tjejer där ute.
2007-08-29, 23:46
Medlem
Visst har man läst sjuka saker på FB men denna är nog bland de vidrigaste. Dolk i hjärtat,hjärnan och själen..

Jag lider med TS, förhoppningsvis tar du lärdom av detta förhållande och går vidare.
2007-08-29, 23:48
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supersmurfigt
Massa Text....
För det första skulle jag krävt att bli behandlad som hon själv vill bli behandlad. Tålde inte hon att du hade en brud som sov över, så va fan ska du ta det för ?
Sluta mesa & säg till på skarpen. Eller så har du en lyyysande framtid som dörrmatta. Skärp dig nu !
2007-08-30, 00:10
Medlem
Musss avatar
När snackade du med henne sist? Vad sa du till henne om detta? Vad svarade hon?

Hon är inte värd att behålla, vad gör hon för bra saker för dig, har du nytta av en tjej som "delar" säng med sin kill"kompis"? Hon är värd en hård bitchslap och han borde få några mer.
2007-08-30, 00:15
Medlem
Lämna henne, vad hon gör mot dig är en dålig skämt. Du är "en annan kille", han är mer intressant till henne.
2007-08-30, 00:39
Medlem
Bunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av internetnätet

Klockren analys!
2007-08-30, 02:01
Bannlyst
Till TS. Av alla tofflar som postat här det senaste 3 månaderna tar ju du priset med hästlängder.
2007-08-30, 02:35
Medlem
><((((°>s avatar
supersmurfigt

det minsta du kan göra är iaf att köpa ett paket kondomer till dom, så du slipper få könssjukdomar.
2007-08-30, 04:15
Medlem
xchaaras avatar
vilken hemsk historia. Din tjej ser dig som en mes, eftersom du tillåter detta. Vad du säger kvittar, så länge du finns kvar så accepterar du läget.
Handling är det enda en del människor förstår, så varför inte börja prata hennes språk?
Skit i att berätta mer för henne att du ogillar situationen, hon lyssnar uppenbarligen inte på det örat.
Så visa det då. Sluta kontakta henne, eller..tja varför inte : gör slut. Ett mer tydligare budskap kan man nog inte få av någon.
Sluta agera dörrmatta åt henne och inse att världen är full av människor som både kan och vill behandla dig med respekt, det är liksom det kärlek handlar om i grund och botten.
Hon visar dig allt annat än kärlek min vän. Sen om hon och den här killen har sex eller inte, det kan nog ingen veta med 100 % säkerhet.
Det är dock inte där problemet ligger (som så många före mig har påtalat).

Problemet ligger i följande :
Du är hennes pojkvän. Hon säger att hon älskar dig (?). Du mår dåligt. Hon har makten att göra så att du slutar må dåligt. Hon gör det inte.
Varför vill du ens vara med någon som inte VILL få dig att må bra? Hur kan du enbart lyssna på vad hon säger, men blundar inför vad hon gör?

Jag hade sagt tack och hej (för mig själv) efter så många försök att kommunicera som du gjort med henne, och enkelt fått köpa sanningen. Sluta höra av dig, gör slut på samma respektlösa sätt som hon visat dig. Det svider oavsett, känslor har man ju...men stolthet och värdighet är viktigare. Du är den du ska leva med för resten av ditt liv, det är det enda du vet med säkerhet.

Jag hoppas (och tror) för dig, att i ditt nästa längre förhållande, kommer att upptäcka hur det ska vara när det är bra, och se skillnaden. När någon älskar en på riktigt. Förmodligen kommer du slå dig själv för pannan och undra hur du kunde vara så korkad som ens stannade kvar den tid du nu gjorde det med denna tjej.
Jag har gjort en liknande sak, och jag kan skämmas än i dag för att jag inte drog tidigare.

Lycka till och håll huvudet högt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in