vilken hemsk historia. Din tjej ser dig som en mes, eftersom du tillåter detta. Vad du säger kvittar, så länge du finns kvar så accepterar du läget.
Handling är det enda en del människor förstår, så varför inte börja prata hennes språk?
Skit i att berätta mer för henne att du ogillar situationen, hon lyssnar uppenbarligen inte på det örat.
Så visa det då. Sluta kontakta henne, eller..tja varför inte : gör slut. Ett mer tydligare budskap kan man nog inte få av någon.
Sluta agera dörrmatta åt henne och inse att världen är full av människor som både kan och vill behandla dig med respekt, det är liksom det kärlek handlar om i grund och botten.
Hon visar dig allt annat än kärlek min vän. Sen om hon och den här killen har sex eller inte, det kan nog ingen veta med 100 % säkerhet.
Det är dock inte där problemet ligger (som så många före mig har påtalat).
Problemet ligger i följande :
Du är hennes pojkvän. Hon säger att hon älskar dig (?). Du mår dåligt. Hon har makten att göra så att du slutar må dåligt. Hon gör det inte.
Varför vill du ens vara med någon som inte VILL få dig att må bra? Hur kan du enbart lyssna på vad hon säger, men blundar inför vad hon gör?
Jag hade sagt tack och hej (för mig själv) efter så många försök att kommunicera som du gjort med henne, och enkelt fått köpa sanningen. Sluta höra av dig, gör slut på samma respektlösa sätt som hon visat dig. Det svider oavsett, känslor har man ju...men stolthet och värdighet är viktigare. Du är den du ska leva med för resten av ditt liv, det är det enda du vet med säkerhet.
Jag hoppas (och tror) för dig, att i ditt nästa längre förhållande, kommer att upptäcka hur det ska vara när det är bra, och se skillnaden. När någon älskar en på riktigt. Förmodligen kommer du slå dig själv för pannan och undra hur du kunde vara så korkad som ens stannade kvar den tid du nu gjorde det med denna tjej.
Jag har gjort en liknande sak, och jag kan skämmas än i dag för att jag inte drog tidigare.
Lycka till och håll huvudet högt