Flashback bygger pepparkakshus!
2019-04-21, 22:57
Medlem
Astrorbits avatar
Godaste snusen : Lundgren Skåne!
Citera
2019-05-09, 02:18
Medlem
Röker John Silver el Röda Right 100 för att de är starkast, lärt mig gilla smaken.
Gott vet jag inte, men Marlboro o Winston smakar konstigt.
Gula blend vidrigt!

General lös är bästa snuset.
Äckligast: alla dambindor (läs påssnus) Uuuäää 🤢
Citera
2019-05-14, 23:03
Medlem
Emlows avatar
Jag får slå ett slag för Ettan lös, som många andra.

Finare mer välsmakande snus är svårt i mitt tycke, även om jag har kärlek för dess broder-märken, General, Grov och gänget.

Inte mycket som går upp emot en Ettans lös och en bra kopp kaffe när man ska slappa.
Citera
2019-05-14, 23:08
Medlem
PsychoChillers avatar
Ettan lös är fortfarande godast men antingen är jag utsatt för en komplott eller så har dom gjort receptet betydligt torrare, jag får fan inte till en bra prilla. Ettan har alltid varit en eller två knådningar sen upp ur dosan men nu går det fan inte. Godaste ciggen är Davidoff.
Citera
2019-05-14, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller
Ettan lös är fortfarande godast men antingen är jag utsatt för en komplott eller så har dom gjort receptet betydligt torrare, jag får fan inte till en bra prilla. Ettan har alltid varit en eller två knådningar sen upp ur dosan men nu går det fan inte. Godaste ciggen är Davidoff.

Snusar själv grov lös och jag tycker det också blivit torrare på senare tid.
Citera
2019-06-12, 21:21
Medlem
EnSvenskStriders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller

10 droppar vatten och några rejäla slag med dosan mot handflatan så har man perfekt snus.

OnT: ettan lös är ohotad ledare på snusmarknaden och röda chesterfield när det kommer till cigaretter.
Citera
2019-06-25, 03:34
Medlem
Det bästa snuset enligt mig är General Mackmyra Lös. Väldig god smak av svensk Mackmyra Whiskey
Andra bästa enligt mig är Ettan Lös.

Det absolut äckligaste snuset jag prövat är nog Kapten Vit Lakrits. Det funkar en stund i käften, men efter kanske 15/20min så smakar det förjävligt, usch
Citera
2019-06-27, 11:27
Medlem
zammas avatar
Godaste snusen: General portion, Alla Lungrens, LD salmiak
Äkligaste snusen: Ettan portion
Citera
2019-06-28, 16:34
Medlem
godhetsapostelns avatar
Finns det nån snus försäljningstopp? Alltid uppfattat "ettan" som stor i norrland..

(lägger in en Ld salmiak, godis för vuxna)
Citera
2019-06-28, 17:14
Medlem
Äckligaste snuset =goteborgs rapé. Men inte direkt äckligt per se, det är inte så att jag spyr om jag snusar det. Men ändå det ”äckligaste”.
Citera
2019-06-28, 17:15
Medlem
Äckligaste snuset =goteborgs rapé. Men inte direkt äckligt per se, det är inte så att jag spyr om jag snusar det. Men ändå det ”äckligaste”.

Godaste = Kaliber Original. Det håller i längden, vilket inte kan sägas om ettan, general, grov osv.
Citera
2019-06-29, 19:01
Medlem
Godaste= 1an lös.
Äckligaste= Göteborgs Rappe lös..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in