Den godaste ciggen är såklart Glenn. Därefter kommer röda, långa Prince. Sedan kommer nog filterlösa John Silver. Längden på ciggen påverkar förstås inte smaken, men däremot njutningslusten.
Den värsta ciggen skulle jag säga är Pall Mall eller kanske Level. Rysliga grejer må jag säga.
Äckligaste ciggen: Prince -luktar som ett fuktskadat mögelhus! BLÄ!
Godaste ciggen: LM menthol.
Äckligaste snuset: Knox och alla andra billiga sorterna som smakar likadant.
Godaste snuset: Grov lös. Aaah, minns när jag jobbade på fabrik vid bandet och hade djupa självsprickor på både tummar och pekfingrar.. Man kramade sig en go snus och det sved som fan men fy helvete vad gött det va ihop med det äckliga automatkaffet.. Haha, saknar det än idag.. Som tur är har jag slutat med nikotin.
Senast redigerad av Danlo 2015-10-12 kl. 23:25.
Godaste ciggen : Gick från Marlboro till röda Winston sista tiden jag rökade.
Äckligaste ciggen : Gauloises. Vet inte om det var den äckligaste. Jag gillade inte smaken.
Godaste snus : General, Grov, Byron, Probe, samtliga portion. Kan inte bestämma mig, beror på vilken jag snusar för tillfället.
Äckligaste snuset : De flesta budgetsnus. Smakar som något blivit tillsatt som inte borde finnas där.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!