2015-04-17, 13:25
Medlem
Drumedarens avatar
Godaste snus: Ettan lös, eller general. Svårt att välja mellan dessa.
Äckligaste snus: Smålands portion. Smakar rävskabb med disktrasa.

Godaste cigg: Marlboro.
Äckligaste cigg: Level.

Tycker dom flesta portionsnus är äckliga om jag ska vara ärlig. Är så van vid lös nu så att jag kan inte snusa något annat. Snusar bara hemmagjort lös, min ekonomi sträcker sig inte till en dosa ettan om dagen.
Citera
2015-04-17, 20:36
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drumedaren
Godaste snus: Ettan lös, eller general. Svårt att välja mellan dessa.
Äckligaste snus: Smålands portion. Smakar rävskabb med disktrasa.

Godaste cigg: Marlboro.
Äckligaste cigg: Level.

Tycker dom flesta portionsnus är äckliga om jag ska vara ärlig. Är så van vid lös nu så att jag kan inte snusa något annat. Snusar bara hemmagjort lös, min ekonomi sträcker sig inte till en dosa ettan om dagen.

Tur att man började med white portion direkt, så att man slipper dessa sjuka utgifter
Citera
2015-04-21, 00:29
Medlem
sparvsylts avatar
Godaste cigg: Camel Double Active med blåbär tror jag, smakar verkligen godis men ska man endast bedöma själva cigarettsmaken blir det Camel Blue eller Marlboro Red!
Äckligaste cigg: Gul blend, tantcigg...

Godaste snus: I have yet to discover
Äckligaste snus: Göteborgs Rapé! (Såvida man inte gillar ajax under läppen!)
Citera
2015-04-22, 13:50
Medlem
von_Ss avatar
Godast snus var Lucky Strike. De som var i plåtdosor. Tyvärr slutade det tillverkas för runt två år sedan Nu för tiden snusar jag mest Skruf men vetefan om det är så gott egentligen. Nick & Johnny Chili är nog min absoluta favorit, brukar lyxa till det med en sådan en gång i månaden.

Äckligaste snuset provade jag för någon vecka sedan. Epok heter det. Det var vitt(!) snus i långsmala portioner och jag tänkte prova kaffe- och blåbärssmak för skojs skull. Fullständigt osnusbart var det och jag slängde båda dosorna vilket jag i stort sett aldrig gör trots att jag ofta provar nya mer eller mindre äckliga sorter.
Citera
2015-04-22, 14:14
Medlem
GainerWheys avatar
Godaste snuset: Göteborgs Rape helt klart
Äckligaste snuset: Svårt att säga då jag i princip bara snusar budgetsnus men på denna listan får det bli knox

Godaste Ciggen: Marlboro eller camel
Äckligaste ciggen: Pall mall eller Level
Citera
2015-04-22, 14:20
Medlem
Godaste cigg - Prince röd
Äckligaste cigg - jin ling

Godaste snus - LD Lös
Äckligaste snus - phantom
Citera
2015-05-05, 02:18
Medlem
buIIs avatar
Godaste portionssnusen: Göteborgs Rapé.

Godaste lössnusen: Mycket svårare, står mellan Grov, Göteborgs Rapé, Göteborgs Prima Fint eller Röda Lacket.

Äckligaste snusen: Taboca Original Portion, inte testat något äcklig lössnus som tur är.
Citera
2015-05-29, 00:44
Medlem
Chestbrahs avatar
Godaste cigg: John Silver utan filter. Helst med zippo tändare.
Långa Prince är också väldigt trevliga. Vet inte många som gillar dem men jag älskar dem.
Äckligaste cigg: Pall Mall, det finns säkert värre som gula blend men det var så länge sen jag rökte en sån så jag kommer inte ihåg. Fattar inte varför alla köper LM och Pall Mall, visst de är billigare men riktiga märken som Marlboro, Prince, John Silver, Camel har smak och är tusen gånger bättre.

Godaste snus: jag hatar snus men måste säga att vita GBG rapé är helt okej.
Äckligaste snus: blöta äckliga budget snus från statoil. Förstår inte varför folk köper sånt.
Citera
2015-05-29, 00:53
Medlem
Dom bästa ciggen är John silver. Men nu har jag trappat ner på märken röker svagare och nu röker jag gröna lvl. Och äckligaste ciggen lvl röda och lm röda.
Bästa snuset grov lös eller ettan lös allt annat tycker jag e skit
Citera
2015-05-29, 01:13
Medlem
2anRuless avatar
Godaste snuset: Göteborgs Rapé.
Äckligaste snuset: Alla lågprissnus.

Godaste ciggen: Marlboro.
Äckligaste ciggen: Långa Level.
Citera
2015-05-29, 01:53
Medlem
Godaste snus: General white
Äckligaste snus: Granit vit

Godaste cigg: Röda marlboro
Äckligaste cigg: Måste nog vara gula blend
Citera
2015-07-13, 15:32
Medlem
Xemnass avatar
Goda snus: Ettan, Kronan, General
Äckliga snus: Göteborg (HATA INTE!) Kaliber, LD och tiotal andra snus som har smak i mindre än 20 min

Goda cigg: Marlboro Röd, Camel, John Silver, Lucky Strike.
Äckliga cigg: Pall Mall, Röd Winston, Importerade cigg från Litauen/Estland/Lettland/Polen/Tjeckien you name it..
Senast redigerad av Xemnas 2015-07-13 kl. 15:34. Anledning: Skrev fel!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in