2010-01-03, 16:07
Medlem
oskar_ericsons avatar
Var där idag! SATAN vilket litet hål.. är ni anorektiker ni som vart inne, jag gav mig inte in där

(hittade några likasinnade där )
Citera
2010-01-03, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oskar_ericson
Var där idag! SATAN vilket litet hål.. är ni anorektiker ni som vart inne, jag gav mig inte in där

(hittade några likasinnade där )
Låter intressant, kanske kan vi ha en träff där?

936, en sportvagnsprototyp som rönte stora framgångar.
Senast redigerad av Kawasaki 1500 2010-01-03 kl. 17:34.
Citera
2010-01-03, 17:38
Medlem
oskar_ericsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kawasaki 1500
Låter intressant, kanske kan vi ha en träff där?

936, en sportvagnsprototyp som rönte stora framgångar.

Frågan är om jag skiter i vesslan nu, om man inte gör ett större hål..
Citera
2010-01-03, 19:35
Medlem
Är bilderna borta eller? har tittat en bit tillbaka i tråden men hittar inga.
Citera
2010-01-03, 19:43
Medlem
cracpots avatar
Citat:
hur stort vill du ha?
tyckte med hålet var lite litet.tom det gamla var i minsta laget.'
Citera
2010-01-03, 20:26
Medlem
oskar_ericsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cracpot
hur stort vill du ha?
tyckte med hålet var lite litet.tom det gamla var i minsta laget.'

Jag skulle helst vilja se att hålet var dubbelt så stort för att jag ska tycka det är behagligt att komma in... men visst jag kommer säkert in men känns sädär
Citera
2010-01-03, 22:10
Medlem
Kaukelugns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cracpot
vilken osis att ni missade det gamla hålet :-).

De gjorde vi inte, om du kollar på det gamla så har de ju fyllt ut det bredare än väggen är från början plus att massa armeringsjärn mosades ner

Och jag kan säga till er som tycker hålet är för litet så var de ju ganska tight att komma in, men de va bara att lägga sig på mage sen in med fötterna sen sträcka ut sig som om man skulle dyka, då var de inga större problem än att kläderna drogs halvt av när armerings stumparna fastnade i kläderna
Snart är de lite svårare att ta sig in
Citera
2010-01-04, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaukelugn
De gjorde vi inte, om du kollar på det gamla så har de ju fyllt ut det bredare än väggen är från början plus att massa armeringsjärn mosades ner

Och jag kan säga till er som tycker hålet är för litet så var de ju ganska tight att komma in, men de va bara att lägga sig på mage sen in med fötterna sen sträcka ut sig som om man skulle dyka, då var de inga större problem än att kläderna drogs halvt av när armerings stumparna fastnade i kläderna
Snart är de lite svårare att ta sig in

Går det att gömma hålet så att det inte synns av fel folk? Då kan det säkert stå öppet bra länge?
Citera
2010-01-04, 00:54
Medlem
LågOchLångsams avatar
Nu vill jag inte komma med pekpinnar och så vidare, men ett hett tips är att täcka hålet. Lägg en plywood och hiva på med jord så är det inte så iögonfallande. Ganska dumt att inte täcka om man vill att det ska förbli öppet, vill man det inte fyller man igen det efter sig.
Citera
2010-01-04, 05:12
Medlem
Kaukelugns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bakkemannen
Går det att gömma hålet så att det inte synns av fel folk? Då kan det säkert stå öppet bra länge?

Det är försent tyvärr, vi la igen det efter oss så det såg bra ut, sen hoppas man ju att andra besökare också gör det
Citera
2010-01-04, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LågOchLångsam
Nu vill jag inte komma med pekpinnar och så vidare, men ett hett tips är att täcka hålet. Lägg en plywood och hiva på med jord så är det inte så iögonfallande. Ganska dumt att inte täcka om man vill att det ska förbli öppet, vill man det inte fyller man igen det efter sig.

Ett annat hett tips är att inte diskutera det på FB, då ju FortF följer diskussionen här...
Citera
2010-01-04, 13:09
Medlem
Citat:
Så extremt litet är inte hålet Jag har en vän som kommit in där ca 175cm och 110kg, väldigt bredaxlad. Lite knuffhjälp behövdes dock
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in