2009-12-09, 20:14
Medlem
Marodeurs avatar
Farsan har vunnit en klocka och en gps (tror jag det var) på motiveringar.
Han är en jävel på såna där rim, och då inte såna där "Den här vore bra att ha, för en sån som jag" då
Citera
2009-12-09, 20:57
Medlem
FooFighterss avatar
Kommer ihåg när Xbox var ny och jag var med i typ 20 olika tävlingar för att vinna en, men jag suger på dessa löjliga motiveringar!
Citera
2009-12-09, 21:40
Medlem
Brakkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrFlinthjarta
Är det någon här som någonsin vunnit en motiveringstävling. Alltså en tävling där det står i slutet

"motivera varför just du ska vinna den här bilen" (eller whatever det än är du tävlar om)

Vad skrev ni? Vad bör man skriva egentligen?
PM:a mig, skriv vad tävlingen gäller, vad man kan vinna, vem som arrangerar, så bjuder jag på ett bidrag med garanterad vinst (om juryn är vid sina sinnes fulla bruk!). Jag har vunnit två datorer och en cykel värd tietusen, så jag vet vad jag snackar om!
Citera
2009-12-09, 21:43
Medlem
Damacys avatar
Jag själv har aldrig lyckats vinna något, trots en del försök.

Dock så vann morsan Halo 2 åt mig på just en sån tävling. Frågan var varför just du förtjänade att vinna, hon svarade något i stil med "Ska bli jättekul att få spöa japaner via internet" och drog hem ett exemplar!
Citera
2009-12-09, 21:51
Medlem
Vegards avatar
Jag har aldrig vunnit, i mina första tävlingar var jag ärlig och skrev vad jag verkligen skulle använda vinsten till. Men när jag insåg att den taktiken inte alls fungerade så började jag skriva snyfthistorier som jag hoppades skulle kamma hem priset till mig.

Har inte haft någon lycka hittills men snart så sitter den.
Citera
2009-12-10, 21:07
Medlem
herrFlinthjartas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krikk
De genomskådar garanterat snyfthistorier, så kör ngt seriöst, typ att du inte har haft råd att åka längre än till danmark på semester för allt är så jävla dyrt... u name it

Det låter väl iofs som en snyfthistoria, om du skriver att du inte har råd.?

Citat:
Ursprungligen postat av Brakkan
PM:a mig, skriv vad tävlingen gäller, vad man kan vinna, vem som arrangerar, så bjuder jag på ett bidrag med garanterad vinst (om juryn är vid sina sinnes fulla bruk!). Jag har vunnit två datorer och en cykel värd tietusen, så jag vet vad jag snackar om!

Det gäller i huvudsak kläder när jag e med i tävlingar, vad skulle vara dina fantastiska tips? Att du skriver rim eller?
Citera
2009-12-11, 16:12
Medlem
Det känns som om man skulle kunna skriva en dikt eller någonting, och fånga med sig själv och saken ifråga.

Snyft går bort eftersom det gör alla, så det är inget unikt med det.

Men ett litterärt mästerverk kanske går hem?

(Om det nu verkligen är så att de kollar alla lappar och genomför någon slags röstning på vilken de tycker är bäst)
Citera
2009-12-11, 19:25
Medlem
rooobbs avatar
Ofta när dom publicerar vinnaren så skriver dom ju motiveringen den personen hade.
Kom ihåg en familj som vann en resa till thailand (surin beach) på motiveringen "sur-in, glad ut". Ganska fyndig men jävligt kort. Men jag tror inte dom lottar ut vinsten, kanske i viss mån men dom kollar nog igenom många.
Citera
2009-12-12, 13:13
Medlem
Tredagars avatar
Jag har också vunnit en gång.
Köpte en mobil på teknikmagasinet för länge sen och fick fylla i någon blankett med frågor och sedan varför just jag skulle vinna.
Minns inte vad de handlade om eller vad jag skrev, utgick från att jag inte skulle vinna med fick en snowbord den har kommit till nytta
Citera
2009-12-15, 22:39
Medlem
Om du är mån att vinna så ta nåt centralstimulant, ex tjack. Det brukar få fart på rövarhistorier. Jag ljuger som fan när jag är hög.

Annars kan du ju ta tjack endå, bara för kalasandets skull. Det är ju gott liksom.
Citera
2010-04-28, 21:51
Medlem
Joomlas avatar
Passar på att bumpa tråden...
Jag tänkte vara med i en tävling där man kan vinna en iPad.

Innan ni börjar kalla mig MacFag, så skulle jag inte ha något emot att ha en iPad.
Dock är det inte något jag skulle orka lägga ned pengar på.

Citat:
Nu är det dags att plocka fram ditt
bästa motionstips och fylla i dina kontaktuppgifter så att vi kan kontakta dig om du skulle
vara den lyckliga vinnaren.

Vilket är ditt bästa motionstips? (Motivera max 25 ord)
Jag har försökt med rim men jag kan inte säga att det gick särskilt bra.
Citera
2010-04-29, 17:36
Medlem
WhoFortyTwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joomla
Passar på att bumpa tråden...
Jag tänkte vara med i en tävling där man kan vinna en iPad.

Innan ni börjar kalla mig MacFag, så skulle jag inte ha något emot att ha en iPad.
Dock är det inte något jag skulle orka lägga ned pengar på.

Jag har försökt med rim men jag kan inte säga att det gick särskilt bra.

dags för lite motion
knulla min tjej med ett skodon

jobba som en arbetsmyra
när du har tagit lite syra

boxas med Roger
sedan ta droger

gå på gym
kokain gör mig grym

kanske inte så bra men eh använd http://dblex.com/rimlexikon/ för lite inspiration om du vill...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in