Citat:
Ursprungligen postat av Darklands
Öööh? Hota dina barn? Har du dyslexi? Jag HOPPAS att det händer dina barn så att du inser saker, jag hotar dom inte.

Det är bra så, du kan gå och lägga dig nu.
Om du nu har så mycket emot mitt sätt att skriva i denna tråd, varför gör du då samma sak fast du hoppas något händer mina eventuella barn?
Jag har aldrig skrivit i tråden att jag hoppas detta händer andra gothare, jag har aldrig skrivit att det var bra att detta händer och jag har aldrig skrivit att det har varit rätt åt gotharna att de utsattes för detta - vart får ni idioter allt ifrån egentligen?
Citat:
Ursprungligen postat av Alisa
Nej, jag är inte gothare. Tycker inte alls det är snyggt att klä sig så. Men dom får min respekt ändå. Det får alla människor så länge som dom inte beter sig som idioter, sen skiter jag i hur dom ser ut.
Då är det din åsikt och den respekterar jag - däremot verkar många ha svårt att respektera min åsikt.
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Vad fan är det här? Något djävla seminarium i litteraturvetenskap? Menar du att jag skall svara på frågor jag inte kan besvara?
Så ditt sketna trollande handlade inte om dig? Yeah, right...Det finns ett tredje alternativ: Att hålla käften och inte stjäla syre.
Jag trollar inte, jag uttrycker vad jag anser om gothare, vissa verkar ha svårt för det, speciellt du Herr Lindholm, konstigt, jag trodde du ansåg att alla hade rätt till en åsikt.