2007-08-28, 22:28
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carradine
Vad intressant, undvika en direkt fråga för att du inte kan besvara den?
Vad fan är det här? Något djävla seminarium i litteraturvetenskap? Menar du att jag skall svara på frågor jag inte kan besvara?
Citat:
Måste jag sympatisera och respektera alla som dör eller dödas, även om jag inte gillar dem?
Så ditt sketna trollande handlade inte om dig? Yeah, right...
Citat:
Du kanske är för dödsstraffet där du både kan döda och ogilla, men det är inte jag.
Det finns ett tredje alternativ: Att hålla käften och inte stjäla syre.
Citera
2007-08-28, 22:29
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darklands
Öööh? Hota dina barn? Har du dyslexi? Jag HOPPAS att det händer dina barn så att du inser saker, jag hotar dom inte.
Det kommer att hända, givet Carradines genomuselhet. Synd bara att dom får plikta för en usel uppfostran.
Citera
2007-08-28, 22:30
Medlem
Carradines avatar
Citat:
Öööh? Hota dina barn? Har du dyslexi? Jag HOPPAS att det händer dina barn så att du inser saker, jag hotar dom inte.
Det är bra så, du kan gå och lägga dig nu.
Om du nu har så mycket emot mitt sätt att skriva i denna tråd, varför gör du då samma sak fast du hoppas något händer mina eventuella barn?

Jag har aldrig skrivit i tråden att jag hoppas detta händer andra gothare, jag har aldrig skrivit att det var bra att detta händer och jag har aldrig skrivit att det har varit rätt åt gotharna att de utsattes för detta - vart får ni idioter allt ifrån egentligen?
Citat:
Ursprungligen postat av Alisa
Nej, jag är inte gothare. Tycker inte alls det är snyggt att klä sig så. Men dom får min respekt ändå. Det får alla människor så länge som dom inte beter sig som idioter, sen skiter jag i hur dom ser ut.
Då är det din åsikt och den respekterar jag - däremot verkar många ha svårt att respektera min åsikt.
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Vad fan är det här? Något djävla seminarium i litteraturvetenskap? Menar du att jag skall svara på frågor jag inte kan besvara?
Så ditt sketna trollande handlade inte om dig? Yeah, right...Det finns ett tredje alternativ: Att hålla käften och inte stjäla syre.
Jag trollar inte, jag uttrycker vad jag anser om gothare, vissa verkar ha svårt för det, speciellt du Herr Lindholm, konstigt, jag trodde du ansåg att alla hade rätt till en åsikt.
Citera
2007-08-28, 22:32
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Jag har aldrig skrivit i tråden att jag hoppas detta händer andra gothare, jag har aldrig skrivit att det var bra att detta händer och jag har aldrig skrivit att det har varit rätt åt gotharna att de utsattes för detta - vart får ni idioter allt ifrån egentligen?
Mmm... Hela FB svämmar över av din godhet.

Det där lilla fikonlövet att det var synd om henne kan du visa upp för folk som tror på dig. För din trovärdighet är under botten efter allt ditt raljerande.
Citera
2007-08-28, 22:34
Medlem
Carradines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Mmm... Hela FB svämmar över av din godhet.

Det där lilla fikonlövet att det var synd om henne kan du visa upp för folk som tror på dig. För din trovärdighet är under botten efter allt ditt raljerande.
Åt fanders med trovärdighet, läs vad jag skriver istället för att uppröras som någon 30-talist över hårdrocksmusiken!
Citera
2007-08-28, 22:37
Medlem
Citat:
Det är bra så, du kan gå och lägga dig nu.
Om du nu har så mycket emot mitt sätt att skriva i denna tråd, varför gör du då samma sak fast du hoppas något händer mina eventuella barn?

Då är det din åsikt och den respekterar jag - däremot verkar många ha svårt att respektera min åsikt.

Jag trollar inte, jag uttrycker vad jag anser om gothare, vissa verkar ha svårt för det, speciellt du Herr Lindholm, konstigt, jag trodde du ansåg att alla hade rätt till en åsikt.

Jag sa det om dina eventuella barn för att få dig att inse att man kanske inte behöver bli mördad för sin klädstil. Som sagt så gråter jag inte för dom offren lika lite som jag skulle göra för dina barn. Jag konstaterar bara att det var helt onödigt gjort.
Citera
2007-08-28, 22:39
Medlem
TB-303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dräng-Erik
Och varför ville de sparka ihjäl paret? För att de var gothare - det var motivet. Och ja, givetvis ligger hela skulden hos avskumet som gjorde det. Samma sak som varför exempelvis Anne Frank mördades i gaskammaren av nazisterna - hon var judinna. Det var nazisternas enda motiv att mörda henne (och miljoner andra), men givetvis hade hon själv ingen skuld i det.
Anne Frank dog av tyfus, och inget annat.
Citera
2007-08-28, 22:39
Medlem
Kanske redan dags att börja rensa trams och OT?
Citera
2007-08-28, 22:40
Medlem
Carradines avatar
Citat:
Jag sa det om dina eventuella barn för att få dig att inse att man kanske inte behöver bli mördad för sin klädstil. Som sagt så gråter jag inte för dom offren lika lite som jag skulle göra för dina barn. Jag konstaterar bara att det var helt onödigt gjort.
Jag har aldrig påstått något i närheten av att man bör bli mördad för sin klädstil så varför riktar du dig mot mig?
Citat:
Ursprungligen postat av Dräng-Erik
Kanske redan dags att börja rensa trams och OT?
Kanske dags för moraltanterna att logga ut från Flashback och låta ordet vara fritt, bara för att någon dött så ska man inte behöva låtsas tycka om personen i fråga.
Citera
2007-08-28, 22:45
Medlem
Citat:
Jag har aldrig påstått något i närheten av att man bör bli mördad för sin klädstil så varför riktar du dig mot mig?

Jag kanske är helt ute och cyklar men jag har fått för mig pga dina antydningar att du tyckte det var precis det dom förtjänade. Men om du inte tycker det så säger jag "ursäkta mig" för mitt misstag.
Citera
2007-08-28, 22:48
Medlem
Carradines avatar
Citat:
Jag kanske är helt ute och cyklar men jag har fått för mig pga dina antydningar att du tyckte det var precis det dom förtjänade. Men om du inte tycker det så säger jag "ursäkta mig" för mitt misstag.
Om du ska fortsätta med att dra tafatta slutsatser om vad folk på forumet kanske "antyder" så lär du inte bli långvarig här.
Citera
2007-08-28, 22:52
Medlem
Citat:
Om du ska fortsätta med att dra tafatta slutsatser om vad folk på forumet kanske "antyder" så lär du inte bli långvarig här.

Varför inte? Blir jag utslängd haha? Byhyyy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in