Citat:
Ursprungligen postat av Carradine
Det är en sak att ha många inlägg och en annan att låta sig bli personligt påverkad av det som skrivs på forumet, du klarar inte av att det finns människor med en åsikt du inte gillar så därför börjar du spy ut förolämpningar så det skriker om att.
Jag kan nästan se den sprängfärdiga venen i pannan på dig.
Jag förstår att du sitter och fabulerar ihop historier om hur jag ser ut. Något måste du ju bygga på eftersom du inte har en aning om mig eller hur tolerant jag är mot åsikter som avviker från mina egna.
Citat:
Jag har aldrig hävdat att du påstått att du inte äger några kläder med dödskallar på - vart fick du det ifrån?
Du skrev "självklart har du kläder med dödskallar på, du har ju själv skrivit det." Detta som respons på att jag motsade mig ditt påstående om att jag älskar att visa upp mina kläder med dödskallar på blir på ren svenska just en sådan hävdan. Du har tydligen inte bara problem med vad jag skriver utan förstår heller inte vad du skriver själv.
Citat:
Har du tappat all sens och vett nu lille Megalomania? Skrivit sönder dina feta fingrar?
Skrivit sönder? Förklara gärna hur det skulle gå till.
Sedan kan jag upplysa dig om att mina fingrar är synnerligen magra. Du måste ha blandat ihop dem med din tjocka skalle eller något.
Citat:
Inse fakta, du har inte ett skit på mig, du har inte någonstans kunnat styrka varför du skrev ditt första inlägg i denna tråd, du har varken högre moral eller mer "folkvett" som du vill kalla det.
Jag har redan styrkt
varför jag skrev mitt första inlägg. Syftet var naturligtvis att påvisa vilken jävla skithög du är sa jag. Om du tänker påstå att det inte stämmer så är du mer illa däran än vad jag hittills trott.
Citat:
Du kände att du bara måste säga att min åsikt inte stämmer överrens med majoriteten annars hade du inte kunnat sova.
Det står dig fritt att tro att det är så det ligger till men verkligheten ser helt annorlunda ut. Nu har du inte brytt dig mycket om vad som är verkligt hittills så jag när inga förhoppningar om att du kommer att börja inom den närmsta framtiden.