2007-09-03, 17:59
Medlem
Carradines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megalomania
Din sorgliga lilla stackare. Jag är varken emo eller goth och kommer aldrig att bli det heller. Några kläder med dödskallar på har jag heller aldrig visat upp men jag tycker att det är fantastiskt roligt att du sitter och går igenom mina inlägg för att hitta något skit du kan dra upp. Du är inte så lite patetisk.

Jag tar ingenting av det här personligt eftersom jag inte har någon personlig anknytning till varken offren eller goths i stort. Förolämpningar använder jag eftersom att du förtjänar det. Några argument har jag aldrig ändrat och jag glömmer inte bort vad jag skriver heller. Du däremot har extremt svårt att förstå vad jag skriver överhuvudtaget och drar upprepade gånger upp saker jag aldrig sagt. Ett bra exempel på det är att du i din lilla inskränkta skalle fått mitt förslag om att du ska starta upp ännu en tröttsam tråd om dig själv i stället för att häva ur dig skit här till att bli att jag tror att jag kan bestämma vad folk ska tycka. Det är som att det blir total kortslutning så fort du öppnar käften.
Trots att vi varit medlemmar nästan lika länge så har du fortfarande problem med att distansiera dig från forumet, självklart har du kläder med dödskallar på, du har ju själv skrivit det.

Svär lite till, det lär funka bättre än dina tomma, verkningslösa argument.
Citera
2007-09-03, 18:13
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carradine
Trots att vi varit medlemmar nästan lika länge så har du fortfarande problem med att distansiera dig från forumet, självklart har du kläder med dödskallar på, du har ju själv skrivit det.

Svär lite till, det lär funka bättre än dina tomma, verkningslösa argument.
Säger du det. Ja dina 8897 inlägg tyder på en jävla distans. Speciellt de som du gjort i Flashbackforumet i syfta att förbjuda vissa typer av diskussioner.

Och så visar du än en gång upp din exceptionella förmåga att läsa en sak och få det till att betyda något helt annat. Jag hävdade aldrig att jag inte har kläder med dödskallar på ditt jävla stolpskott.
Citera
2007-09-03, 18:22
Medlem
Carradines avatar
Citat:
Säger du det. Ja dina 8897 inlägg tyder på en jävla distans. Speciellt de som du gjort i Flashbackforumet i syfta att förbjuda vissa typer av diskussioner.

Och så visar du än en gång upp din exceptionella förmåga att läsa en sak och få det till att betyda något helt annat. Jag hävdade aldrig att jag inte har kläder med dödskallar på ditt jävla stolpskott.
Det är en sak att ha många inlägg och en annan att låta sig bli personligt påverkad av det som skrivs på forumet, du klarar inte av att det finns människor med en åsikt du inte gillar så därför börjar du spy ut förolämpningar så det skriker om att.
Jag kan nästan se den sprängfärdiga venen i pannan på dig.

Jag har aldrig hävdat att du påstått att du inte äger några kläder med dödskallar på - vart fick du det ifrån?

Har du tappat all sens och vett nu lille Megalomania? Skrivit sönder dina feta fingrar?
Inse fakta, du har inte ett skit på mig, du har inte någonstans kunnat styrka varför du skrev ditt första inlägg i denna tråd, du har varken högre moral eller mer "folkvett" som du vill kalla det.

Du kände att du bara måste säga att min åsikt inte stämmer överrens med majoriteten annars hade du inte kunnat sova.
Citera
2007-09-03, 18:49
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:
Det är en sak att ha många inlägg och en annan att låta sig bli personligt påverkad av det som skrivs på forumet, du klarar inte av att det finns människor med en åsikt du inte gillar så därför börjar du spy ut förolämpningar så det skriker om att.
Jag kan nästan se den sprängfärdiga venen i pannan på dig.
Jag förstår att du sitter och fabulerar ihop historier om hur jag ser ut. Något måste du ju bygga på eftersom du inte har en aning om mig eller hur tolerant jag är mot åsikter som avviker från mina egna.

Citat:
Jag har aldrig hävdat att du påstått att du inte äger några kläder med dödskallar på - vart fick du det ifrån?
Du skrev "självklart har du kläder med dödskallar på, du har ju själv skrivit det." Detta som respons på att jag motsade mig ditt påstående om att jag älskar att visa upp mina kläder med dödskallar på blir på ren svenska just en sådan hävdan. Du har tydligen inte bara problem med vad jag skriver utan förstår heller inte vad du skriver själv.

Citat:
Har du tappat all sens och vett nu lille Megalomania? Skrivit sönder dina feta fingrar?
Skrivit sönder? Förklara gärna hur det skulle gå till.

Sedan kan jag upplysa dig om att mina fingrar är synnerligen magra. Du måste ha blandat ihop dem med din tjocka skalle eller något.

Citat:
Inse fakta, du har inte ett skit på mig, du har inte någonstans kunnat styrka varför du skrev ditt första inlägg i denna tråd, du har varken högre moral eller mer "folkvett" som du vill kalla det.
Jag har redan styrkt varför jag skrev mitt första inlägg. Syftet var naturligtvis att påvisa vilken jävla skithög du är sa jag. Om du tänker påstå att det inte stämmer så är du mer illa däran än vad jag hittills trott.

Citat:
Du kände att du bara måste säga att min åsikt inte stämmer överrens med majoriteten annars hade du inte kunnat sova.
Det står dig fritt att tro att det är så det ligger till men verkligheten ser helt annorlunda ut. Nu har du inte brytt dig mycket om vad som är verkligt hittills så jag när inga förhoppningar om att du kommer att börja inom den närmsta framtiden.
Citera
2007-09-03, 18:53
Medlem
Freedom Fighters avatar
Citat:
Självklart, men det hade inte spelat någon roll vart jag skrivit dessa inlägg.
Moralister som Megalomania och de andra vill mer än gärna ha något att gnälla på, dessutom är Megalomania själv något utav en emo/goth och han älskar att visa upp alla sina kläder med dödskallar på.

Han tar nog detta väldigt personligt, detta märks då han mer än gärna använder massvis av förolämpningar, glömmer snabbt bort vad han nyligen skrev och ändrar sina svaga argument så fort man slår hål på dem.
Jag förstod väl att det var något sånt. Det är förbaskat svårt att hålla såna här trådar så de inte blir beef-orienterade s.a.s.
Kan man inte både tycka att det var tragiskt att tjejen blev mördad samtidigt som man inte har mycket till övers för gothare undrar jag..?
Citera
2007-09-03, 21:53
Medlem
Carradines avatar
Citat:
Jag förstår att du sitter och fabulerar ihop historier om hur jag ser ut. Något måste du ju bygga på eftersom du inte har en aning om mig eller hur tolerant jag är mot åsikter som avviker från mina egna.
Det du skrivit i denna tråden visar att du inte är särskilt tolerant mot åsikter som avviker från dina åsikter, hade du varit tolerant så hade du inte skitit på dig så jävlans och börjar ordbajsa förolämpningar.
Citat:
Ursprungligen postat av Freedom Fighter
Kan man inte både tycka att det var tragiskt att tjejen blev mördad samtidigt som man inte har mycket till övers för gothare undrar jag..?
Självklart kan man tycka det, tyvärr har människor som Megalomania problem med att inse det enkla faktumet, istället sitter han här och går i bitar för att någon har en annan åsikt än honom om gothare.
Citera
2007-09-03, 22:30
Medlem
Megalomanias avatar
Går i bitar? Smickra inte dig själv. Jag tjafsar med dig för att jag finner dig äcklig och det är har varit ett relativt roande tidsfördriv. Då jag känner att du nu helt slutat läsa vad jag skriver och bara rapar upp samma spermarester om och om igen så avslutar jag här.

Nu lär du i din egen lilla värld känna att du vunnit eller åstadkommit någonting och på sätt och vis stämmer det. Du har nämligen lyckats med konststycket att få den gamla goddag yxskaft-historien att blekna. Inte ett enda av dina svar har haft någon form av återkoppling till någonting jag skrivit så jag skulle lika gärna kunna ge mig in i en diskussion med ett spädbarn, ett djur eller varför inte ett dött objekt som med dig.
Citera
2007-09-03, 23:17
Medlem
Carradines avatar
Citat:
Går i bitar? Smickra inte dig själv. Jag tjafsar med dig för att jag finner dig äcklig och det är har varit ett relativt roande tidsfördriv. Då jag känner att du nu helt slutat läsa vad jag skriver och bara rapar upp samma spermarester om och om igen så avslutar jag här.

Nu lär du i din egen lilla värld känna att du vunnit eller åstadkommit någonting och på sätt och vis stämmer det. Du har nämligen lyckats med konststycket att få den gamla goddag yxskaft-historien att blekna. Inte ett enda av dina svar har haft någon form av återkoppling till någonting jag skrivit så jag skulle lika gärna kunna ge mig in i en diskussion med ett spädbarn, ett djur eller varför inte ett dött objekt som med dig.
Allt handlar om att distansiera sig, varför tar du något som skrivs på ett forum så personligt? Kan du inte separera verklighet och Internet?
Citera
2007-09-04, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pushering
Antagligen några äckliga skinheads som har druckit lite för mycket och går ut och gör sina vardagliga vanor.

Fyfan vad äckligt.

För det första,två av dem var invandrare.
Skinheads skulle ändå aldrig någonsin göra något sådant,seriöst.
Citera
2007-09-04, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henbo

Källa?
Citera
2007-09-04, 19:58
Medlem
jack_of_spadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henbo
Skinheads skulle ändå aldrig någonsin göra något sådant,seriöst.

John Hron, någon?
Citera
2007-09-05, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jack_of_spades
John Hron, någon?

Haha, ja det stämmer ju faktiskt. Men om man tittar på alla mord som sk skinheads har gjort och jämför det med alla mord invandrare gjort så är det ju ganska enkelt anta att det var invandrare. Varje gång jag läser om ett mord i tidningen så sätter jag mina pengar på att det var en svarting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in