2007-09-13, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luffaren
Var tog den numera 22-årige juggen med kärleksbekymmer vägen?

Han tystnade ganska omgående efter avslöjandet om hans samlevnadsproblem. Verkar vara en tung gangster och fittmagnet...
vem?
2007-09-14, 00:41
Medlem
Lemmy_Kilmisters avatar
Va faan

Många överflödiga sidor i en intressant tråd (tack Suomi2 för bra info) som urartar i en jävla Svenskar vs Invandrare och vem som slåss bäst och är tuffast! Sedan om han var farligare, lika farlig eller ev lite mindre farlig (hur fan man nu mäter det??) spelar väl ingen j'vla roll. Killen var inte att leka med och inte hans gäng heller..

HÅLL ER TILL ÄMNET..

.
2007-09-14, 05:31
Medlem
StorMammas avatar
Tyvärr har jag inte modsrättigheter i det här forumet, men det förvånade mig att tråden skulle spåra ur SÅ totalt.

Puckon. Ta till er, ni vet själva vika jag menar.
2007-09-14, 05:32
Medlem
StorMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Skulle det vara så som ni misstänker/antyder så borde väl en extremt låg profil hållas utav de inblandade och den här tråden borde ju verkligen inte ha skapats i så fall, men vad vet jag.

Eftersom JAG inte har ett sk*t att göra med saken, så borde tråden vara stendöd.
2007-09-14, 15:12
Bannlyst
Någon som minns när Jari sköt mot polisens insatsstyrka?
Dom skulle storma en lägenhet ( i Hökarängen) han befann sig i, och höll precis på att göra inbrytning i lägenheten då Jari började skjuta..
Polisen grep också en Bandidos snubbe i från Umeå om jag inte minns fel, som vart misstänkt för ett bilbombs mord utanför Umeå tingsrätt.
2007-09-14, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rottis187
Någon som minns när Jari sköt mot polisens insatsstyrka?
Dom skulle storma en lägenhet ( i Hökarängen) han befann sig i, och höll precis på att göra inbrytning i lägenheten då Jari började skjuta..
Polisen grep också en Bandidos snubbe i från Umeå om jag inte minns fel, som vart misstänkt för ett bilbombs mord utanför Umeå tingsrätt.

ja det minns jag det var ju johan han son är torpeden som Stefansson anlitat.
tror nog att det var en kille till med.
brukar han inte vara med en kille som heter Anders tror jag vem är isåfall det hur är han och är det bara en springpojke eller..
2007-09-14, 16:00
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happy66
Grisen har en liten trevlig krog

Okej, berätta lite mer om Grisen...
2007-09-14, 16:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av matrix00
ja det minns jag det var ju johan han son är torpeden som Stefansson anlitat.
tror nog att det var en kille till med.
brukar han inte vara med en kille som heter Anders tror jag vem är isåfall det hur är han och är det bara en springpojke eller..

Du menar nog killen som tillverkade själva bomben ( en utländsk kille som jag inte kommer ihåg namnet på) Jag vet ej vilka dom här Umeå killarna var. Jag vet att Jari var med en iranier A i lägenheten då skottlossningen inträffade.
2007-09-14, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
Eftersom JAG inte har ett sk*t att göra med saken, så borde tråden vara stendöd.

Precis som jag trodde.
2007-09-15, 11:00
Medlem
johnny-62s avatar
Gangstereliten tog farväl av sin vän

Här samlas delar av Sveriges utpekade gangsterelit på kyrkogården för att ta farväl av en 36-årig misstänkt gängledare.
Civilklädda poliser bevakade högriskbegravningen.
- Det var en hel del välkända ansikten, säger Johan Åkerlund på Södertörnspolisens gängenhet.
http://www.expressen.se/nyheter/1.84...val-av-sin-van

Lär väl vara han som den här tråden handlar om..
2007-09-15, 20:05
Medlem
SwedishPlayboys avatar
Anders

Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ
Någon som vet någon i dessa kretsar vid namn Anders???

Anders Holmberg, nymuckad! Han fick 6 år. Stereoid pucko med mindervärdeskomplex! Wannabe gangster, är det honom du menar?
2007-09-15, 22:14
Medlem
Soumi 2s avatar
Känd torped död?

Ja, då var Jari begraven. Alla var där. Även brosan Juha han fick permisen. Det var Jaris närmaste killar som var på plats och en massa "vill vara med" killar oxå. Men dom tyngsta var på där. En av dom 2 männen från toppen var oxå där fick jag höra. Så nu är det intressant att veta vad som kommer att hända inom den närmsta tiden. Personligen tror jag inte att det blir någon ändring alls. Jari var som vi tidiagre nämnt inte en kille man leker med. Men dom som är runt Jari och som är kvar idag är inte heller några trevliga personer. Jaris innersta krets lever kvar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in