2007-09-12, 11:10
Medlem
Erzengels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigMoney
någon av er lär ju känna sig träffad av den här videon

http://www.youtube.com/watch?v=Y-ImqHgXCOg

Hahahaha klockren Ajm a iiinternet gangsta
2007-09-12, 11:53
Medlem
Raouls avatar
Har vi kommit fram till om snubben är död än?
2007-09-12, 12:33
Medlem
Månsans avatar
död och begravs på fredag
2007-09-12, 12:34
Medlem
ErikJs avatar
Någon som känner till en person vid namn Anders i dessa kretsar eller grisen kanske??
2007-09-12, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ
Någon som känner till en person vid namn Anders i dessa kretsar eller grisen kanske??

Grisen har en liten trevlig krog
2007-09-12, 22:45
Bannlyst
Citat:

Sök i en annan tråd
2007-09-12, 23:49
Medlem
StorMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparkfot
Stormamma: Ursäkta frågan, men det kan inte vara så att denna torped har gjort något jobb som du är glad över? Får bara den känslan. Du vet nog vad jag menar.

Nix,

Växte upp på ungefär samma ställa, Det är därför....
2007-09-13, 03:23
Bannlyst
Citat:
Någon som vet någon i dessa kretsar vid namn Anders???

kolla tillbaka nån sida på tråden, jag skrev om honom, om det nu är samma kille vi snackar om
2007-09-13, 15:37
Medlem
barkeepers avatar
En trad startad av en Moderator....

....skulle kanske behova lite mer moderering? Vilken trams-trad.
2007-09-13, 16:55
Medlem
Tyrranics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happy66
Har sagt det men säger det igen 95% av alla svenskar är fittor i mina ögon när det kommer till att möta våld med våld ..
Men självklart händer det väll att någon står upp

Vad grundar du det på? Hörsägen efter invandrare som skriker "jävla svenne jag ska cutta dig upp o ner din mama också fifan" eller har du några starka belägg för det?

Lite O.T
Jag är svensk, och jag älskar invandrare, iallafall de som jag umgås med, men det betyder inte att jag ballar ur när det är bråk, tillhör jag då de 5% som inte är så eller kan du möjligvis ha överdrivit lite. Fittor ska sitta på flickor, inte användas som ord på killar som vägrar att bråka för att det inte finns någon anledning.
2007-09-13, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrranic
Vad grundar du det på? Hörsägen efter invandrare som skriker "jävla svenne jag ska cutta dig upp o ner din mama också fifan" eller har du några starka belägg för det?

Lite O.T
Jag är svensk, och jag älskar invandrare, iallafall de som jag umgås med, men det betyder inte att jag ballar ur när det är bråk, tillhör jag då de 5% som inte är så eller kan du möjligvis ha överdrivit lite. Fittor ska sitta på flickor, inte användas som ord på killar som vägrar att bråka för att det inte finns någon anledning.

Happy66 är nog denna man http://www.youtube.com/watch?v=Y-ImqHgXCOg
2007-09-13, 23:09
Medlem
Var tog den numera 22-årige juggen med kärleksbekymmer vägen?

Han tystnade ganska omgående efter avslöjandet om hans samlevnadsproblem. Verkar vara en tung gangster och fittmagnet...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in